No więc tak - po pierwsze mianem EFI okre?la się z reguły wtrysk wielopunktowy choć dokładne znaczenie jest powyżej , jako 1 punk SPI (Single Point Injection)
Co do podgrzewania kolektora dolotowego to wywaliłem to w ten sposób że przyspawałem króciec na wyj?ciu z głowicy i poci?gn?łem wężem bezpo?rednio do pompy (jak kto? się dopatrzy to zamocowałem jeszcze mały uchwyt z dodadkowym czujnikiem temperatury)
Ponieważ samochód jest robiony na moc maksymaln? więc zależało mi aby powietrze było jak najzimniejsze.
Nie sprawdzałem go na hamowni , może jak uzbieram kasy. :sad:
Filmiki będ? jak zmienię piastę z przodu bo widać na zdjęciach co się stało - oczywi?cie wszystko zależy od pogody
Co do megasquirta to jest bardzo blisko ale nie dokładnie - MS nie ma softu do dekodowania koła z GLI (6+1 z?bków) a takowe posiadam. Nie chciałęm również używać modułu DIS z GLI - cena + jako?ć (lubi? sobie pa?ć).
Komputer składa się z procesora 6502 a dokładniej 65816 taktowanego 5.12 MHz , układu ADC 0809 - 8 kanałów A/D , 82c54 - do sterowania wtryskiwaczami i zaworem PWM , 8250 - CIA do odmierzania czasu , generację przerwań i sterowania cewkami , pomp? paliwa itp.
Czę?ć kodu jest faktycznie przekonwertowana z MSq i dotyczy głównie obsługi wtryskiwaczy , natomiast zapłon, mierzenie obrotów, czas zwarcia cewek oraz dekoder do koła z GLI jest napisany od zera prze ze mnie.
Kolektor jest pospawany ze stalowych rur i blachy, przepustnica jest z forda DOHC.
Czę?ć czujników jest z mitsubishi, peugeota, poloneza.
Jak kto? chce dokładniejszych danych to musiałby się bardzo rozpisać - kod programu ma jakie? 4500 lini w assemblerze.