Autor Wątek: Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !  (Przeczytany 22478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 08, 2006, 19:33:43 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
a jak duzo miejsca masz pomiedzy serwem a kolektorem ? bo ja przegapilem troche i mam na styk prawie i co najwazniejsze z czego robiles listwe  ??

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 08, 2006, 19:45:13 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Akurat kolektor u mnie lezy nizej tak że jest tylko 1-1.5 cm odległości między błotnikiem a kolektorem. Z serwem nie mam problemu , i długością też. W sumie przy wsadzaniu tylko miałem obiekcje czy wejdzie.
Listwę mam zrobioną ze zwykłej stali, wiem ze nie jest to najlepszy pomysł ale działa i co najważniejsze wyszła tanio. Wolałbym zrobić z alu.....
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 08, 2006, 22:56:46 pm »

Piotrek_

  • Gość
|więty, na stronce mile widziane jak najwiecej info :) na razie przymierzam sie do dostosowania 2.0 do abimexa, ale na wiosne chce zalozyc juz cos wydajniejszego ;)

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 09, 2006, 10:07:28 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
te wtryskiwacze to mi wygladaja na roverowe, strona jak na poczatek OK  :D
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 09, 2006, 11:14:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
udostępnieniu pliku z programem ?ródłowym strownika

To raczej zostawiłbym dla siebie ew. dla kogo? kto cię o to ładnie poprosi... Ale ogólny opis jak najbardziej wskazany...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 09, 2006, 18:47:08 pm »

Piotrek_

  • Gość
no, kod zrodlowy i wynikowy moze niekoniecznie, ale chociaz algorytm... :)

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 09, 2006, 20:25:27 pm »

dzik

  • Gość
bo ja wiem nie zebym cos ale takie rzeczy to sie raczej dla siebie zostawia ewentulanie jak bys chcial komus zrobic :) wkoncu to twoja praca :) i naprawde wielki uklon w Twoj? strone jestes dla mnie mistrzem :D ciekawe czy moglbym sobie na gazniku wsadzic komputer zeby mi pokazywal co i jak sie tam dzieje :)

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 09, 2006, 22:13:45 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
A ja zawsze dzieliłem sie swoja wiedza i wszystko dokładnie opisywałem  :)  Nie po to człowiek zapier...i mysli aby ktos inny przerabiał to samo. Sam korzystam z opisów innych ludzi i uwazam ze tym co stworzyłem tez powinienem sie podzielic  :) byc moze dzieki temu jakas inna osoba równiez cos wykmini ciekawego  :P
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 09, 2006, 22:25:23 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
jeden sie podzieli a drugi wystawi na allegro :-)

udostepnienie kodu zrodlowego to jednak cos wiecej
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 09, 2006, 22:50:32 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Jak dla mnie to nie ma problemu ze zrobieniem opisu , jedynie czas jest tu małym kłopotem.
Co nieco napisałem na temat sposobu dekodowania i obsługi zapłonu na bazie abimexa.
My?lę że może warto by było zrobić jak?? stronkę na ten temat - w Polsce nie znalazłem nic konkretnego poza jednym serwerem na temat wtrysku itp.
Pierwszy rozdział po?więcony stronie technicznej zapłonu:
http://www.kswiecicki.prospect.pl/zaplon.html

Jeszcze co? mam nie tak ze znakami i formatowaniem textu ale da się przeczytać.
Acha - czy tyle wystarczy od strony technicznej czy mam się bardziej zagłębiać w temat??
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 09, 2006, 23:33:48 pm »

dzik

  • Gość
oczywiscie ja tylko sie wypowiedzialem co o tym mysle :} ktos to wykorzysta i powie ze jego ;) rózni sa ludzie ;) i moze nawet zarobi na tym ;p

tak czy siak |więty jestes wielki :D

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 29, 2006, 20:28:58 pm »

pluton_14

  • Gość
Mialem okazje dzis na spocie widzec EFI w akcji , powiem jedno oplacalo sie robic.


PZDR Pluton

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 29, 2006, 21:59:52 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Pluton , masz zdjęcia lub filmiki ze spotu ??

Niestety mój powrót zakończył się pechowo - ulewa jaka rozpędziła spot narobiła mi troszkę problemów - na szczę?cie dwie przecznice od miejsca gdzie stoi poldek więc dojechałem.
Padła mi albo cewka , albo końcówka mocy lub po prostu co? zawilgotniało w komputerze. :(
Nie wygl?da to dobrze bo obrotomierz wskazywał 2 razy mniejsze obroty niż rzeczywi?cie były i auto chodziło na 2 cylindrach.
Jutro muszę wpa?ć do poldka i sprawdzić cewke i kalbe od niej.
Jak padła cewka to znowu rze?ba bo mam drug? ale od forda escorta. Wymiana wtyczki , kabli i zmiana mocowania - pech. No chyba że znajomi mi załatwi? tak? jak miałem np na wymianę za tę fordowsk?. Trudno. :?
Wolałbym aby poszła końcówka bo mam tych tranzystorów trochę z odzysku więc przelutowanie trzech nóżek rozwi?załoby problem. :)
Jak co? będę wiedział to napiszę. (miałem trochę wody w sterowniku , a nie zd?żyłem pomalować wszystkiego bezbarwnym)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 30, 2006, 16:25:18 pm »

pluton_14

  • Gość
No to nie zaciekawie a padalo nie zle , dawno takiej ulewy nie widzialem. Jak bede mial foty dam ci znac na gg. Filmy ma Sztywny .



PZDR Pluton

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 30, 2006, 21:31:26 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Wygl?da po pomiarach że cewka jest spoko - zatem będzie poszukiwanie walniętej końcówki lub czego? na sterowaniu b?d? może wyschło i będzie chodzić ...
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI - finalna wersja !
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 02, 2006, 22:56:01 pm »

sztywny13

  • Gość
Fotki s? w b.dużej rozdzielczo?ci 2048 x 1536  Pikseli (3.15 MPixels)

Fotka 1
Fotka 2
Fotka 3
Fotka 4
Fotka 5
Fotka 6
Filmik 1
Filmik 2
Filmik 3