Elwood: z tymi kołami to może być problem - je?li to od digiplexa ma 2 z?bki - to sk?d sterownik będzie wiedział która para cewek ma dawać iskrę
Koło od abimexa ok - tutaj jest pewna niesymetria pozwalaj?ca zidentyfikować położenie wału - to samo dotyczy kół bosch 60-2 z?bki (po to brakuje z?bków lub s? dokł?dane aby mierz?c czasy między nimi sterownik mógł okre?lić od którego z?bka jest któa para cewek, k?t zapłonu itp.)
Z MS będzie kłopot z abimexem gdyż nie ma napisanego do tego koła dekodera :?
Lepiej zastosować koło z GLI Bosch.
Co do map sensora to MS ma go w sobie więc odpada dokładanie dodatkowego, jedyn? modyfikacj? w przypadku 2.0i będzie wywalenie przepływki i wstawienie rurki z czujnikiem temp powietrza (oryginalnie ten czujnik jest w przepływce !)
Co do cewek to jest dowolno?ć - jak kto? woli - może nawet zastosować system Coil on Plug (cewka na ?wiecy :roll: ) , mog? być cewki abimexa (zreszt? bardzo poularne w USA - tam wiele aut ma takie seryjnie z modułem DIS 4,6,8 cylindrowym).
Ja ze wględu na cenę zastosowałbym (o ile teraz miałbym kupować) cewkę od forda - 4 biegunowa , ok 50 zł + kable)
Tyle z mojej strony na razie.