Autor Wątek: fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)  (Przeczytany 128749 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #220 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:28:14 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
w kwestii zmian gaźnika, to postaram się wkleić (a przede wszystkim zrobić) jakieś fotacze :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #221 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:34:02 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
a w kwestii kolektora wydechowego, to czy któryś z ewolucji motoru ohc nie miał kolektora 4-2-1 lub 4-1, ale o równiejszych kanałach, niż to dziadostwo, co mam teraz (qźwa 4 cylinder ma prawie o połowę krótsze kolano niż pierwszy :? ) :?:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #222 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:43:31 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Był taki zeliwniak troche lepsiejszy :)
[img=http://img266.imageshack.us/img266/9176/pintoda0.jpg]

 i kolektory rurowe -ale te nie wejda do komory PN  :?  

[img=http://img266.imageshack.us/img266/9537/rurowycl0.jpg]

Mozna kupic za 50zł takiego rurowca lekko uszkodzonego i na jego postawie(srednica i dlugosci rur) uspawac cos co wejdzie do poloneza. Pogadaj z Ajkiem bo on rozkminiał temat kolektorów do forda :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #223 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:50:44 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
kolektorami zajmę się później. Na razie muszę znaleźć czas aby włożyć gaźnik o kórym mowa. A nawiasem mówiąc zastanawiam się czemu motornie 2.0 ohc nie były montowane seryjnie. Z tym silnikiem naprawdę jeździ się przyjemnie  :P
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #224 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:56:24 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Problemem we WSZYSTKICH polskich autach był dobry silnik a raczej jego brak. Seryjnie miały byc montowane 1,6/1,8/2,0dohc fiata i 2,0 i 2,5 D ale ktos stwierdzil ze wystarczy 1,5 ohv :?  :evil:  Silniki 2,0 ford i 2,0 dohc fiata były w krótkich seria dla "lepszych" klientów. Pózniej ich miejsce zajał 1,4 rovera  :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #225 dnia: Kwiecień 24, 2007, 10:01:06 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Elwood#1887"
Problemem we WSZYSTKICH polskich autach był dobry silnik a raczej jego brak. Seryjnie miały byc montowane 1,6/1,8/2,0dohc fiata i 2,0 i 2,5 D ale ktos stwierdzil ze wystarczy 1,5 ohv :?  :evil:  Silniki 2,0 ford i 2,0 dohc fiata były w krótkich seria dla "lepszych" klientów. Pózniej ich miejsce zajał 1,4 rovera  :?


o tym już wiem od małego (jesteśmy rówieśnikami, dopiero teraz zauważyłem :) )
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #226 dnia: Kwiecień 24, 2007, 22:25:10 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
jesteśmy rówieśnikami, dopiero teraz zauważyłem :)  )

:)

Padam na twarz- wymontowałem cała instalacje gazowa i prawie cały silnik. Przy okazji 2 godziny walczyłem z jedna srubka :evil:  :evil:  :evil:  -dolna sruba trzymajaca rozrusznik w fiat dohc  :?  Tak to jest jak sie zapomina specjalnie dorobionych kluczy  :(
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #227 dnia: Kwiecień 24, 2007, 22:33:11 pm »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
A ja właśnie dzisiaj załadowałem do bagażnika z pomocą młodego moje DOHC, jutro je wywioze do roboty i rozbiore, czas w końcu zrobić ten silnik.
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

gaźnik STAGE I
« Odpowiedź #228 dnia: Kwiecień 25, 2007, 10:44:39 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
wczoraj wypolerowałem sobie I gardziel w nowym gaźniku :twisted:

użyłem do tego wiertarki+duże wiertło + pasek z filcowego beretu :mrgreen:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Po pięciu minutach uzyskałem zajebisty efekt :wink:

Dzisiaj będzie pasowanie gardzieli z pokrywą i pasowanie drugiego przelotu
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #229 dnia: Kwiecień 26, 2007, 20:47:26 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Od jakiegos czasu bujam sie 1,6 GLI abimex. Postanowiłem sprawdzic organoleptycznie co daja poszczególne przeróbki :)  Pacjent ma przejechane 74 tys Km i narazie chodzi tylko na benzynie. Na pierwszy ogien poszłą wymiana kolektora wydechowego na taki sam tyle ze wypolerowany i obrobiony. Na łączeniu głowicy zkolektorem powstał próg który ma zamiar przedciwdziałac cofaniu sie spalin- kolektor jest obrobiony narówno z uszczelka a glowica nie. Wyszlifowanie zas zmiesza opory przepływu. Po zalozeniu przyszedł czas na testy-  silnik troche zyskał na elastycznosci i lep[iej ciagnie od dolu(ale minimalnie) natomiast bardzo zauwazalnym efektem jest duzo szybsze wkrecanie sie na obroty  :) Zmienił sie takze nieco dzwiek podczas gwaltownego dodania gazu- ciut bardziej basowy :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #230 dnia: Kwiecień 26, 2007, 20:53:55 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
dobrze złożona ohv-ka widać też może dać troszeczkę radochy :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #231 dnia: Kwiecień 26, 2007, 21:09:35 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
dobrze złożona ohv-ka widać też może dać troszeczkę radochy :mrgreen:

TAK  :D  W przeciwienstwie do dohc jezdzi praktycznie na wszystkim co sie pali  :mrgreen:  :wink:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #232 dnia: Kwiecień 26, 2007, 22:10:58 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "BARTEK"
dobrze złożona ohv-ka widać też może dać troszeczkę radochy :mrgreen:

TAK  :D  W przeciwienstwie do dohc jezdzi praktycznie na wszystkim co sie pali  :mrgreen:  :wink:


 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

a wracając do mojej zabawy, to na razie stoi w miejscu, poza kupnem filtra do puszki od PN-a i mega zestawu naprawczego uszczelek do tego gaźnika, a także wyjebanego w kosmos zestawu kamieni szlifierskich za całe 6,50 zł :mrgreen: ale za to jakie one mają finezyjne kształty :lol:

[ Dodano: 2007-05-01, 19:31 ]
No i qwa stało się. Gaźnikl od PN-a zawędrował po mache poldoforda.
Pierwszy pozytyw przy samym montażu, to fakt, że otwory pasowały idealnie :P
jak widać:

a tutaj jużzamontowane wszystko na aucie:


no i teraz mam parę pytań i oczywiście parę rzeczy zaobserwowałem:
1. gaźnik ma zamienionąpierwszągardziekl na drugą (jak mówił Eklwood),
2. Puszka z filtrem jest od PN-a,
3. SSanie zrobiłem narazie na linkę (był automat).
4. Silnik dobrze się wkręca, ale

no a teraz minusy (do poprawki)
5. mam problem z wysokimi obrotami na gazie (około 1300 obr./min), nie idzie ich zmniejszyć ani na regulkacji przepustnicy, ani regulacją dopływu powietrza do filtra.
6. kiedy wcisne pedałw podłogę tak jakby go przytykało (troszku dosłownie), nie wiem może ma za mało gazu lub powietrza.

Aha, zapomniałbym, gwizd jest zaje.bisty przy otwarciu II gardzieli :mrgreen:  :twisted:

Czekam na Wasze zdanie co tu zrobić by zaradzić temu co powyżej :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #233 dnia: Maj 01, 2007, 22:44:38 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
no a teraz minusy (do poprawki)
5. mam problem z wysokimi obrotami na gazie (około 1300 obr./min), nie idzie ich zmniejszyć ani na regulkacji przepustnicy, ani regulacją dopływu powietrza do filtra.
6. kiedy wcisne pedałw podłogę tak jakby go przytykało (troszku dosłownie), nie wiem może ma za mało gazu lub powietrza.

Kwestia regulacji gazu na nowym gazniku -dostaje wiecej powietrza. Spróbój najpierw odpalic gazni kna benie i jak sie zagrzeje ustaw obroty na zagrzanym na 800 i potem do tego połozenia przepustnicy musisz doregulowac gaz. Jak sie jezdzi  :twisted: ?? w koncu czuc ze masz 2 gardziel no nie  :mrgreen:  i nie ma mtu na mysli gwizdu  :wink:

[ Dodano: 2007-05-01, 22:48 ]
Dzisiaj juz nic nie napisze poniewaz własnie wróciłem do domu wyczerpany - jechalismy nad morze i 20 Km przed Toruniem uwała sie korba w 2,0 rozrywajac miske olejowa, wybijajac kawałek bloku i rozrywajac obudowe sprzegła na pól  :evil:  :evil:  :evil:  Po pozbieraniu fragmentów bloku z asfaltu i zepchnieciu auta stwierdziłem ze to dobry moment aby otworzyc piwo które miałem z soba i zaczelismy wstepnie rozkrecac silnik czekajac na holownik  :mrgreen:  Jutro przekładka mojego 1800 i pojutrze znowu mamy zamiar ruszyc nad morze  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #234 dnia: Maj 01, 2007, 23:00:39 pm »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
no silnik rozpadł sie konkretnie jutro porobie fotki przed demontarzem to zobaczycie jak wygląda silnik kupiony na szrocie za 400 zł , który zrobił po włożeniu niecałe 9 tyś.km. Ze wstępnych ustaleń wynika że korbowód na czwartym cylindrze sie zbuntował i postanowił sie przewietrzyć rozwalająć przy tym miske,blok i skrzynie ale dopiero sekcja zwłok wykaże co było bezpośrednią przyczyną śmierci tego DOHC. Jutro włoży sie drugi silnik i powinno być dobrze. :D  :D

[ Dodano: 2007-05-01, 23:13 ]
BARTEK, wyreguluj gaz bo teraz jest troche większa średnica gardzieli więc dostaje za dużo powietrza a za mało gazu
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #235 dnia: Maj 01, 2007, 23:14:25 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
(jak mówił Eklwood),


A kto to jest ??  :D
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #236 dnia: Maj 02, 2007, 12:43:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Elwood#1887"
Cytat: "BARTEK"
(jak mówił Eklwood),


A kto to jest ??  :D


 :oops: SORRY, mam zjeb#$%ną klawirę w domu, jak naciskam "l", to mi wskakuje od razu "k" :evil:

a gaz ustawie z grubsza dzisiaj po południu, natomiast zostało mi do poprawienia linka gazu (jest na mechanizmie z ośką-patent forda), na bezpośrednio do dźwigni (tak jak w poldzie).

Pozdr :twisted:

P.S. zaj^&%$biście śmiga aż pokrywę filtra "wciąga" :mrgreen: , nie mówiąc o gwiździe :twisted:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #237 dnia: Maj 02, 2007, 23:35:45 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "BARTEK"
P.S. zaj^&%$biście śmiga aż pokrywę filtra "wciąga"


 W sumie napisz cos wiecej tzn efekt Vs koszty  bo jestes pierwsza osoba która moze stwierdzic ile to daje- my odrazu załozylismy ten  :wink:  Widze ze jednak zakupiles odpowiedni kolektor. Spodziewales sie ze da to lepszy czy gorszy efekt od zamierzonego ??
Dzisiaj zrobilismy swap 1800 w miejsce padnietego 2000 które miało mała awarie  :evil:  Foty jutro dzisiaj juz padam na twarz  :|

[ Dodano: 2007-05-03, 14:55 ]

Wszystko zaczeło sie dosc niewinnie - postanowilismy pojechac nad morze. W okolicach Wrocławka cos zaczeło stukac ale nic nie znalezlismy. 30 Km za nim zaczeło walic w silniku- diagnoza panewka wiec wracamy. Dokupimy oleju i jakos powoli sie wróci. Po ujechaniu jakis 7 kilometrów uszlyszelismu huk spod maski zaczeło dymic a na asfalcie pojawił sie olej. Po otwarciu maski w kłebach dymu okazało sie ze miska olejowa ma dziure, pekła obudowa sprzegła  i brakuja kawalka bloku. Zepchnelismy auto na boczna droge zebralismy kawałki zeliwa i zasypalismy rozlany olej piachem. W tym momencie stwierdziłem ze to dobry moment aby otworzyc piwo które miałem ze soba  :) Po jego wypiciu wezwalismy pomoc i w oczekiwaniu na holownik zaczelismy rozkrecac silnik przygotowywujac go do wyjecia.
W sumie silnik ten został zakupiony za sume 400zł z nieznanym przebiegiem jako tymczasowe zastepstwo dla innego 2000dohc. Wczesniej jezdzil w orginalnym polonezie 2000 Dohc i był uzytkowany przez starszego pana i ostatnie kilka lat stał, wiec syn włąsciciela go wyzlomował(podobno -taka historie usłyszelismy na auto złomie -ale silnik nie był w zbyt dobrym stanie) Przejechal bezawaryjnie 9 tys  :)


Rozrusznik + dwon



Skrzynia bez rozrusznika :twisted:



J.w


J.w



Dziura w bloku



Dziura w misce olejowej



Kawałki bloku zebrane z asfaltu ,reszte znalezlismy w misce olejowej



Troche wieksza dziura w bloku  :twisted:



J.w



Kant na podnosniku



Skrzynia podczas wymiany kołnierza



Kant z przodu  :)



Ja , 2000dohc i 1800dohc



Mój 1,8



Włozone 1,8 do kanta ale jeszcze nie odpalone
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #238 dnia: Maj 03, 2007, 19:10:36 pm »

ADC

  • Gość
Po pierwsze to jestem w szoku widzac szkody :(.Wiem ze Dawid chyba zbyt ostro nie ujezdzal silniora-bo szkody moglyby byc wieksze :lol: .Ale za to 1.8 bedzie chodzic :twisted:

fotorelacja z monster garage(dużo zdjęć)
« Odpowiedź #239 dnia: Maj 03, 2007, 20:01:33 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Witam,
Elwood, nie kupiłem nowego kolektora, posadziłem gaźnik na tym co był.
W kwestii zmian jakie nastąpiły, to tak jak pisałem wcześniej,
tzn. auko nie krztusi się na dole (do 2500 obr/min), nawet do około 3 tysiączków jest dobrze, ale potem jest kupa (brak drugiej gardzieli-przelot), bardzo możliwe, że jest to wina nieustawionej gazowni (jutro jadę do kuzyna-gazownika :) ). Dzisiaj co prawda próbowałem ustawić gaz, ale się poddałem (dzisiaj ustawiłem tylko zawory-oczywiście na zimno), jedynie udało mi się "zbić" obroty na luzie do 1000 obr/min. Niestety silnik na luzie pracuje nierówno (nie ma tragedii, ale... :? ), tak jakby niektóre suwy wyskakiwały. Przed zmianągaźnika obroty były oki, dam znać co i jak po regulacjach,

Nara

P.S. toście se q%^&wa pojechali nad morze :|
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja