dobrze złożona ohv-ka widać też może dać troszeczkę radochy :mrgreen:
TAK :D W przeciwienstwie do dohc jezdzi praktycznie na wszystkim co sie pali :mrgreen: :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a wracając do mojej zabawy, to na razie stoi w miejscu, poza kupnem filtra do puszki od PN-a i mega zestawu naprawczego uszczelek do tego gaźnika, a także wyjebanego w kosmos zestawu kamieni szlifierskich za całe 6,50 zł :mrgreen: ale za to jakie one mają finezyjne kształty :lol:
[ Dodano: 2007-05-01, 19:31 ]No i qwa stało się. Gaźnikl od PN-a zawędrował po mache poldoforda.
Pierwszy pozytyw przy samym montażu, to fakt, że otwory pasowały idealnie

jak widać:

a tutaj jużzamontowane wszystko na aucie:

no i teraz mam parę pytań i oczywiście parę rzeczy zaobserwowałem:
1. gaźnik ma zamienionąpierwszągardziekl na drugą (jak mówił Eklwood),
2. Puszka z filtrem jest od PN-a,
3. SSanie zrobiłem narazie na linkę (był automat).
4. Silnik dobrze się wkręca, ale
no a teraz minusy (do poprawki)
5. mam problem z wysokimi obrotami na gazie (około 1300 obr./min), nie idzie ich zmniejszyć ani na regulkacji przepustnicy, ani regulacją dopływu powietrza do filtra.
6. kiedy wcisne pedałw podłogę tak jakby go przytykało (troszku dosłownie), nie wiem może ma za mało gazu lub powietrza.
Aha, zapomniałbym, gwizd jest zaje.bisty przy otwarciu II gardzieli :mrgreen: :twisted:
Czekam na Wasze zdanie co tu zrobić by zaradzić temu co powyżej :wink: