A u mnie h.%^&za, szlag trafił panewkę wałka pośredniego :evil:
z tego powodu motor pracuje nierówno (najpierw myślałem z kumplem że to zaworki :? ) i co nieco klekocze z przodu - znaczy musi być ładnie wyje%$#e.
Najgorsze jest to, że chyba bez wyjęcia motoru raczej się nie obejdzie, a że ja cały dzieńpracuje i nie mam wiedzy i umiejęności by o zrobić samemu, będę musiał postawić auto na warsztat do kumpla :cry: - qr.wa, znowu wydatek :x .
Na skutek czego nie pojechałem na spota do USTKI :x :evil: :evil:
A poza tym o świeci słonko i jest ciepło na północy,
Pozdr
[ Dodano: 2007-05-09, 23:30 ]
no wreszcie auto chodzi tak jak powinno.
Winę za problemy poniósł przerywacz, który po prostu się rozpadł + wymiana świec i ustawienie gazowni i auto śmiga. Nie mam możliwości zmierzyć dokładnie czasu do setki, ale czujęże jest żwawszy. Następnym krokiem będzie praca nad obróbką poczciwego żeliniaka, którego kanały mają dziwnie różną długość (zwłaszcza czwarty jest mega krótki :? ).
[ Dodano: 2007-05-09, 23:32 ]
aha i jeszcze jedno głupie pytanie:
czy warto wkładać łumik środkowy od GLE :?: , ponoć jest przelot, tzn wlot i wylot "widzą się". Kwestia dospawania rury to nie problem (nie takie rzeczy elektrodówką spawałem :D ).