Autor Wątek: Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie  (Przeczytany 14955 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 24, 2006, 15:24:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ile razy mam powtarzać że ssanie/krokowy nie ma nic wspólnego z prac? na benzynie/gazie. Jego jedyne zadanie to utrzymywać obroty na rozgrzewaj?cym się silniku. TO czy silnik działa dobrze czy ?le praktycznie od niego nie zależy.

Do krokowego mozna się przywalać gdy np grzeba lekko podtrzymywać nog? gaz na zimny coby nie gasł albo na ciepłym  czy miał za duże/małe obroty i nic więcej.

w momencie operowania oprzepustnioc? krokowca można wyj?ci i wyrzucić i dopuki nie zdejmiesz nogi z gazu slinik powinien pracować normalnie. je?li nie pracuje to trzeba szukać gdzie indziej.

Piszesz że zmieniałe? pompkę paliwa tylko na jak?. Może masz od GLI to wtedy raczje na benie nie poje?dzisz. No i we? zatankuj ?wieżego paliwa.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 24, 2006, 18:51:36 pm »

Arnold

  • Gość
Bocian_s#313, mówisz, że automatyczne ssanie nie odpowiada za palenie silnika. Wiem, że koledze nie chodzi wogóle i wiem, że to inna bajka. A krokowy chyba też ma wpływ na odpalanie, bo to przecież on ustawia ten "bolec" w odpowiednim położeniu. Dobrze gadam czy ?le? :P
A co powiecie na hasło "sonda lambda"?

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 24, 2006, 18:59:35 pm »

gEntillo

  • Gość
Pompka była nowiutka i wła?nie pod taki model. Kupiona na allegro.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120758252
No wła?nie kto? wspominał o sondzie lambda. Jak sprawdzić?
Arnold 1910 dzięki za wczorajsze porady.

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 24, 2006, 20:49:19 pm »

Godzill

  • Gość
ehh niestety zmartwie was ale sonda lambda podaje wskazania dopiero jak sie nagrzeje
wiec z odpalaniem nie ma nic wspulnego predzej juz bedzie czujnik IAT u mnie np sie wykrecił  :shock: ale to nie zalatwilo mojego problemu ale to inna bajka ;)

[ Dodano: 2006-08-24, 20:51 ]
ja proponuje przedmuchac przewody paliwowe
ewentualnie jechac do mechanika zeby sprawdzil cisnienie beny ;)

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 24, 2006, 21:17:02 pm »

gEntillo

  • Gość
A co to IAT? :shock:

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 24, 2006, 21:24:00 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
pewnie mu chodzilo o MAP sensor, czujnik podcisnienia w kolektrorze ssacym, w przypadku rovera jest w kompie i jest to wytwor motoroli
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 24, 2006, 21:32:39 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
AndrewS#100,  Wiesz może jaki jest model, lub oznaczenie procka w kompie ? Jakie? numerki możesz podać co na nim widniej? bo chyba okazuje się że mogę sprawdzić ten mikroprocesor :mrgreen:

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 25, 2006, 11:43:11 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
nie pamietam :-( ale chyba jego numer zaczyna sie to od 80..... , zreszta tez zdaje sie motoroli
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 25, 2006, 13:19:47 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
Dobra, to rozkręcę mój i zczytam, mam nadzieję że co? z tego będzie  ;)

Automatyczne ssanie, wtryski..??? P 1,4
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 25, 2006, 13:49:14 pm »

vdo77

  • Gość
Pompka była nowiutka i wła?nie pod taki model. Kupiona na allegro.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120758252
 

Osobi?cie nie polecam tego sprzedawcy i oferowanego przez niego towaru. zakupiłem od niego pompe do Poldka 1.4 mpi i kicha.
Nawet zapalić nie chce. Pompa mimo że nowa  nie wytwarza wla?ciwego ci?nienia( niewiadomo też jaki ma wydatek a jest to ważne).
Skutek jest taki ze mam w błoto wrzucone koszt zakupu pompy + przesyłka.
Co do reklamacji to go?ć wszystko robi w kierunku żeby nic nie robić - kupił frajer niech spada na drzewo- teraz to jego problem. Gwarancja jest tak skonstruowana ze nawet jak bedziesz miał 20 l. paliwa w baku to i tak ci raczej nie uzna, bo znajdzie byle pretekst. Na e-mail mogę wysłać kartę gwarancyjn? coby każdy zainteresowany mógł sobie poczytać.
Robię w handlu już dobre kilka lat i wiem jakie prawa ma nabywca i sprzedawca.
Wydałem kase , teraz bede zbierał na orginał magnetti mareli za 400 zł. Przejechałem sie i co. Polak  m?dry po szkodzie


Pozdrawiam vdo77

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 25, 2006, 14:18:35 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
vdo77,  Masz rację co do tego typu sprzedawców, na Allegro trzeba szczególnie uważać bo połowa osób haldluje tam szmelcem. Facet napisał że niby pompka od firmy MTM, a czy kto? zna tak? firmę jak MTM ? bo ja nie :mad:  Co do kolejniej pompki to dobry wybór je?li stawiasz na włosk? Magneti Marelli lub nawet Boscha, ja jakbym miał kupywać to też strzeliłbym sobie Magnetoska :mrgreen:

A co to ECU w Roverku, dopiero rozebrałem i... nic nieznalazłem, napisy wogóle się niezgadzaj?, niestety, a miałem spor? nadzieję :cry: może co? na niego się jeszcze znajdzie ;)

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 25, 2006, 14:43:15 pm »

gEntillo

  • Gość
Hmmm. Wiesz, oni maj? ponad 7000 komentarzy pozytywnych. To nie jest nic. Co do gwarancji to faktycznie ?ciema totalna. Tu się zgadzam całkowicie. A u Ciebie od razu chodziła kiepsko? Czy dopiero po jakim? czasie. Bo u mnie zaraz po zakupie było wszystko ok. A takie objawy miałem również na poprzedniej pompie. Trzeba sprawdzić to ci?nienie ale u mnie krzycz? sobie za to 40 pln. :( I jeszcze jedna sprawa. Jak odlałem sobie trochę wachy do słoika to po chwili na dnie osadził się ciemny osad. Powiedzcie mi czy to jest dopuszczalne. Czy w benie nie ma prawa być kompletnie nic. Może trzeba jeszcze zbiornik wymienić.

[ Dodano: 2006-08-25, 17:00 ]
Chyba wiem panowie. Ale proszę o opinie bo nie jestem fachman. No więc tak. Wyci?gn?łęm listwę wraz z wtryskami, nierozbieraj?c układu. Wł?czyłem pompkę. I zacz?łem podawać napięcie z aku. No i co się okazało. Wszystkie 4 pluj? benzynka aż miło. I z duż? moc?. Ale... Z tego co gdzie? mi się obiło, to z wtryskiwacza powinna się wydostawać mgiełka. A umnie wszysktie 4 bij? cieniutkim 2mm strumieniem. Jest tam utrudniony dostęp a nie chciałem wszystkiego rozbierać, więc strumień miał do od 1,5 do 3 cm przed spotkaniem ze ?cian? silnika i na tym odcinku był to taki wła?nie bardzo skoncentrowany strumień. No i teraz pytanie. Czy dobrze my?lę, że tak być nie powinno??

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 25, 2006, 17:30:15 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
no to prawda ze maja sporo komentarzy, ale jest jedno ale
kazdy pewnie wystawia komentarz po dostaniu paczki i zajzeniu do pudelka,  a nie po uruchomieniu silnika juz z ta pompka paliwa
bo gdyby tak bylo to proporcje mogly by byc calkiem inne
i nie kazdy odrazu potrzebuje pompy o duzym wydatku cisnienia tak jak rover i im moze pompka dzialac
 

jak ja sie bawielm wtryskiwaczem to przy za malym cisnieniu faktycznie byl strumien jednolity, ale juz przy wyzszym rozpylal na boki, moje tez sa po jakis tam przebiegu i do tego silnik mial kiedys gaz, wiec do stozka tez im daleko

a zeby zmierzyc cisnienie wystarczy przyjechac na zlot  :mrgreen:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 25, 2006, 18:01:53 pm »

gEntillo

  • Gość
No to wychodzi, że jestem nadal w ciężkiej dupie :( Ma kto? może jaki? filmik który pokazywałby prawidłow? pracę wtryskiwacza?

http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom/wykonaw/wtrysk.htm
Znalazłem co? takiego. Więc wynikałoby z tego, że ten mój eksperyment o niczym nie ?wiadczy.  :(  :(  :( I teraz już nie wiem. No bo powstaje pytanie, czy to że u mnie wygl?da to tak jak wygl?da może powodować taki efekt?? Buuuuuu

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 25, 2006, 18:18:37 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
no z tym to bedzie problem bo trzeba miec nowy wtryskiwacz :)
chyba ze ja nagram, jakis tam sie poniewiera
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 25, 2006, 18:27:24 pm »

gEntillo

  • Gość
Mniemam że nas jest wtryskiwacz czopikowy. I tu na 6 cm jest to w zasadzie do?ć skoncentrowana struga. Ja pierdziele, chyba idę na browara, bo mam dosyć.

[ Dodano: 2006-08-25, 18:33 ]
I jeszcze jedno przyszło mi do głowy. To przecież nie jest miarodajne z jeszcze jednego powodu. Podczas normalnej pracy ten czopek otwiera i zamyka się ile? tam razy na sekundę. Powoduj?c dodatkowe spręzenie wyrzucanej cieczy. A ja przykładaj?c napięcie z aku powoduje otwarcie na stałe. My?lę że to może mieć wpływ na to jak wygl?da paliwo z niego wyrzucane. Jak my?licie?? No i co z komputerem? A je?li on co? kaszani i daje kijowe sterowanie na wtryski. Ale to też można przecież sprawdzić. Tylko potrzebuję kolegi. Musi poczekać do jutra.

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 25, 2006, 18:39:59 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
od kompa to sie odczep, po poscie kolegi o jakosci tych nowych pomp mam powazne watpliwosci co do cisnienia w twoim ukladzie, a objawy wskazuja jakby go wlasnie nie bylo
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 25, 2006, 18:47:23 pm »

gEntillo

  • Gość
To teraz sprzydałby mi się faktycznie jaki? film który pokazuje jak to naprawdę powinno działać.  
Albo zlot. Gdzie i kiedy najbliższy??

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 26, 2006, 14:17:55 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
moim zdaniem, narazie tylko spoty :mrgreen:

Rover - problem z odpalaniem, kangury, gaśnie
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 26, 2006, 14:41:29 pm »

gEntillo

  • Gość
Powiem tylko tyle. Je?li to faktycznie pompka to mnie k.... sz.... tr..... Mam to autko od grudnia i w tym czasie to jest już 3 pompka króra się w nim znalazła. Więc je?li to jest jej wina to mnie normalnie rozsadzi.  :x  :x  :x