0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Dzięki Myślę, że tak. Tłumik gwiżdże od okolic 3,5 tysiąca obrotów, najmocniej przy bucie w podłodze. Przy jeździe z prędkościami rzędu 110-120 km/h delikatnie pogwizduje. Swoją drogą, wytłumienie w szerokim caro jest lepsze, niż w przejściówce, znacznie mniej słychać gwizd w środku auta, niż w aucie Bonifacego . Wymiary zdjęte, więc w najbliższym czasie będziemy się pewnie starali wykonać kopię, która zagwiżdże. Najwięcej frajdy jest przy dynamicznym ruszaniu https://www.youtube.com/watch?v=WeUrhP2tNZU&feature=youtu.be
Udało mi się uzyskać gwizd. Środkowy to Kant, sprawdzę co jest wybite, bo już zapomniałem, a końcowy to Polmostrów 2004r. Z Borewicza. Z tą kombinacją u mnie jest gwizd. Myślę, że to zasługa gabarytów i przepływu powietrza. Po przyłożeniu nogi do układu z Caro jest mały przepływ powietrza, a przy mojej kombinacji podmuch powietrza faluje spodniami. Zamieszczam na dolę filmik:https://youtu.be/snSfsk4LOvMDaniel to nie może być wina końcówki u mnie jest prosta i gwizda.https://youtu.be/ZKcKEN20XfQBtw: nasze Caro gwizdzą obydwa inaczej
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
nawet nowe Brodnice potrafiły gwizdać