Autor Wątek: Swapa na 2.0 OHC Ford  (Przeczytany 49206 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 02, 2007, 08:26:50 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Z tego co rzuciło mi się na fotkach to inny jest również "wiatrołap" pod maską - jest mniejszy i inaczej wyprofilowany, ciekawe jak wygląda to pod maską bo z tego co widziałem jest krótszy. No chyba że masz MR93 to po kłopocie bo jest plastikowe podszybie.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 02, 2007, 09:18:52 am »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
zegary - sa inne niz standard(czujnik temp na pewno i byc moze predkosciomierz)


Predkościomierz tez jest inny

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 02, 2007, 10:05:01 am »

Fistasz

  • Gość
ja mam borewicza. Nie wiem istnieje jeszcze reszta tego poloneza. Wszystko wyjasni sie jutro jak bede na miejscu to ogladał.
a wał napedowy jest beszczelnie obciety palnikiem tuz za skrzynia.

[ Dodano: 2007-10-02, 10:16 ]


a oto skrzynia

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 02, 2007, 10:42:42 am »

e_gregor

  • Gość
Typowa kobyła z poldoforda/sierry - skrzynia N9

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 02, 2007, 10:51:34 am »

Fistasz

  • Gość
no nie ma filigranowej konstrukcji tak jak aluminiowa skrzynia poldka.

czy blok w poldfordach ma oznaczenie 205 pinto?

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 02, 2007, 11:23:58 am »

e_gregor

  • Gość
mój ma 205, w sierrkach głównie były to 205 i sporadycznie 207 (raczej niemal identyczne)

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 02, 2007, 11:30:55 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Fistasz"
a wał napedowy jest beszczelnie obciety palnikiem tuz za skrzynia.
Temu wazonowi który pocial ten wal to tez powini odciac palnikiem co nieco  :evil:  Jełopy tna najcennijsze rzeczy bo nie wiedza co maja

[ Dodano: 2007-10-02, 11:32 ]
Cytat: "święty"
Z tego co rzuciło mi się na fotkach to inny jest również "wiatrołap" pod maską - jest mniejszy i inaczej wyprofilowany,

Przeciez napisałem ze jest potrzebny mucholapacz  :mrgreen:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 02, 2007, 11:35:26 am »

Fistasz

  • Gość
Elwood,  wtym przypadku troche lepiej ze nie wiedza co maja bo wywalili by za to kosmiczne ceny. a i tak za te czesci które kupilem wyliczyl mi 160zł :evil:

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 02, 2007, 11:38:41 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Fistasz"
kupilem bede wyliczyl mi 160zł

TROCHE SPORO  :|  Jezeli tak jest jak piszesz to rzeczywiscie kup tylko to co jest niezbedne i uciekaja stamtad jak najszybciej .Za 160zł to na złomie(nie szrocie) mozna kupic kompletne pinto ze skrzynia i praktycznie wszystkim .Stabilizator podejdzie od 1,4 rover wiec ktos pewnie na gieldzie pusci ci taniej
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 02, 2007, 11:58:57 am »

Fistasz

  • Gość
popytam sie jutro moze jednak jeszcze cos sie wyciągnie z niego i nei zedrą ze mnie znowu   :?

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 04, 2007, 10:10:53 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
no  i jak tam ?? jakies konkrety sa ?  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 05, 2007, 11:53:13 am »

Fistasz

  • Gość
no dokładnie. Miska olejowa jest spawana z 3 różnych czesci. Oglądając łapy silnika zwatpilem ze mógłbym dorobic takie samemu-graniczyło by to z cudem.

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 05, 2007, 13:07:52 pm »

-Automatic-

  • Gość
Cytat: "Fistasz"
Oglądając łapy silnika zwatpilem ze mógłbym dorobic takie samemu-graniczyło by to z cudem.  -Automatic- i sbchp250, idzcie sie lepiej do piaskownicy pobawic zamiast piep*yc od rzeczy.Swoje głupie komentarze zachowajcie dla siebie.

No coment !

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 05, 2007, 13:25:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Łapy da się dorobić, nie jest to aż tak skomplikowane jak się wydaje (ostatnio miałem łapy w rękach, przy wymianie poduszek).
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 05, 2007, 14:51:01 pm »

e_gregor

  • Gość
SPOKÓJ bo znów porozdaje warny i będziecie na mnie psioczyć. Prosze o dyskusje TYLKO na temat

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 05, 2007, 16:37:06 pm »

Fistasz

  • Gość
Da sie dorobic, przeciez w fabryce tez to dorobili. Chodziło mi bardziej o to ze nie wyglądały by jak fabryczne,ze tak powiem byly by troche gorszej jakosci :wink:   a i kombinacji byłoby sporo.

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 05, 2007, 22:47:16 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Fistasz"
i kombinacji byłoby sporo.
Czy ja wiem ?? Łapy od ohv, spawarka, szlifierka i troche materialu i czasu. Nie takie rzeczy sie dorabia od zera  i działaja  :mrgreen:
Duzo ciezej jest dorobic(chyba - bo nie przygladałem sie za bardzo) miske olejowa gdyz za bardzo nie mam koncepcji na nia teraz- na poczatku myslałem ze jest tylko pocieta odwrócona i zespawana ale tak niestety nie jest. Na złomie kupiłem miske forda wiec bede kminil jak znajde chwile czasu  :)  Moze uda sie np przyspawac doł od ohv czy cos w ten desen. Silnik ten ma jedna wade -jest ciezki - pozatym to gniotsa nie łamiotsa  :D  i jest odporny na wszystko prawie - nie to co papierowe konstrukcje spod znaku K16. Wszystko co sie da jest wykonane z zeliwa a nie z aluminium
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 06, 2007, 11:10:29 am »

e_gregor

  • Gość
Mam wrażenie że to jest góra miski z forda a dół dospawany z ohv

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 07, 2007, 18:02:57 pm »

Fistasz

  • Gość
jak oczyszcze miske z rdzy i uruchomie cyfrówke to porobie dokładne zdjecia.
A i jeszcze potrzebowac bede w niedalekiej przyszłosci zdjecie i wymiary miarki olejowej

Swapa na 2.0 OHC Ford
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 07, 2007, 18:55:09 pm »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "Fistasz"
jeszcze potrzebowac bede w niedalekiej przyszłosci zdjecie i wymiary miarki olejowej


Mogę się tego podjąc, zwłaszcza ze moja ma ułamane "ucho" i mi też nowa by się przydała