Elwood, ale o czym Ty mowisz. Przeciez wlasnie w dzisiejszych czasach z silnika 1.6 bez problemu wyciaga sie 120KM i przy tym jest ekologiczny. To na starych gaznikach z 1.6 jest 70KM, pali jak smok i przy tym truje. Otoz wtrysk to takie madre urzadzenie ktore potrafi idealnie wykorszystac silnik. Dzieki mapom idealnie dawkuje fuel i ustawia zaplon. W gazniku polega to na spartanskim otwarciu gardzieli i niech sie dzieje co chce. Elektronika owszem jest czasami zawodna, ale dlaczego tak sie dzieje? Ze starosci tworza sie jakies przebicia, przepiecia na wiazkach itd, itp. To jest normalne. Co Ci sie moze zepsuc w kompie, ktory ma moc obliczeniowa elektronicznego zegarka na reke. Wiem ze to zadziala na Ciebie jak plachta na byka, ale 1.8 VVC (ekologiczny) ma 160 kucy, bardzo szeroki zakres dostarczenia momentu i pali mniej niz polonez 1.6.