Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER  (Przeczytany 44525 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 09, 2008, 23:07:51 pm »

maras

  • Gość
No to dobrze :) Dzięki!!Mam nadzieję,że to mi umożliwi budowę tego, o czym myślę :wink:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 10, 2008, 09:06:45 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "maras"
No to dobrze :) Dzięki!!Mam nadzieję,że to mi umożliwi budowę tego, o czym myślę :wink:

No dobra a co budujesz jeśli nie tajemnica  :?:  :?:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 10, 2008, 16:38:03 pm »

maras

  • Gość
Będę maił plastikowy dolot od roverka gratis, jestem ciekawy co będzie, jak zepnę go z poldkową przepustnicą. Trzeba będzie tylko zaślepić miejsce na krokowca

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 10, 2008, 17:00:08 pm »

KraseK

  • Gość
Ja mam dokładnie taką samą wspome i nie mam najmniejszego problemu z paskiem!
Moze masz za słabo napięty. W każdym razie w mojej pasek jest 3PK i na pierwszej biezni chodzi z jednym rowkiem odstępu od czoła koła.

Ale namotałem.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 13, 2008, 19:34:34 pm »

mark76

  • Gość
Z ciekawości pytam dlaczego plodrover 1,4 ma tak dóżą przepustnicę a na dolocie do filtra zwężkę do ok 40 mm po jej wyjęciu na gazie zamulenie całkowite niezależnie od ustawienia regisrtra od gazu ?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 14, 2008, 09:23:19 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "maras"
Będę maił plastikowy dolot od roverka gratis, jestem ciekawy co będzie, jak zepnę go z poldkową przepustnicą. Trzeba będzie tylko zaślepić miejsce na krokowca
A jak ty toto wsadzisz do poloneza?? Będzie taka rzeźba jak w fabryce czy cos innego??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 15, 2008, 01:20:07 am »

maras

  • Gość
No musiało byś coś jak, w FSO w 1,6 :wink: czyli pewnie wycinanie plastikowego podszybia, a później zakręcanie do puszki filtra. Ale zostawiłbym puszkę po staremu, a nie jak w 1,6 16v. Nie wiem,czy to wszystko wejdzie, zobaczę, powinno być trochę miejsca gdy przepustnica będzie z tyłu. W 1.6 wszystko sie mieściło, przepustnica z poldorovera jest trochę większa niż roverkowa, ale na oko powinna wejść. Zresztą zobaczymy w praktyce :mrgreen: :)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 15, 2008, 07:31:24 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Maras, a moze pojdziesz dalej i wsadzisz przepustnice od GMa. Ma 58mm i da sie ja zaadaptowac :) Problemem jest jej dlugosc. W polaczeniu z plastikowym obawiam sie ze nie wejdzie.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 15, 2008, 13:07:16 pm »

maras

  • Gość
no właśnie, gdyby ten plastik był w drugą stronę zwrócony :roll:  Dzisiaj załatwiłem sobie jeszcze rurę łączącą filtr z przepustnicą we freelanderze, ona jest właśnie zakręcona o 180st, więc w głowie mam już wszystko poukładane, zobaczymy jak to wyjdzie w komorze i czy to w ogóle będzie miało sens, chociaż wydaje mi sie, że tak. Gdybym nie miał mieć tego kolektora, to by się nie bawił ale tak, nic mi nie szkodzi. Zastanawia mnie tylko rozstaw szpilek pod przepustnicę w obu kolektorach, ale jakby co, to się z tym gumowym łącznikiem coś wykombinuje :wink:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 15, 2008, 13:20:06 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Rozstaw tez na 99.9% jest taki sam. W przypadku przepustnicy z GM troszke trzeba rozpilowac :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 15, 2008, 15:23:52 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Senn#1869"
Ma 58mm
A ja mam klapkę 60mm z jakiegoś BMwiu tylko trzebaby rozwiercić przepustnicę. Trochę mi się nie chce a i spodziewane efekty są raczej mizerne...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 15, 2008, 17:28:31 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No tak - na dolocie moze byc i przepustnica o srednicy wiadra :) Co z tego jak trzeba glowice poprawiac :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 15, 2008, 18:31:11 pm »

maras

  • Gość
Więc i ja chyba pozostanę przy poldkowej, nie wiadomo co by było z krokowcem i czujnikiem przy tej z GM, pewnie dużo kombinacji, a szanse żeby to działało poprawnie raczej marne

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 15, 2008, 23:48:53 pm »

Arnold

  • Gość
No właśnie ja nie wiem jak z tymi krokowcami. Miałem okazję kupić przepustnice 2x70 mm z Rovera 114 GTI "Zastec Tuning" + kolektor pod to + wtryski 270 ccm + kolektor wydechowy rurowy, ale zrezygnowałem w ostatnim momencie, bo dowiedziałem się, że nie ma to silniczka krokowego  :arrow: obroty są ustawione na sztywno :arrow: nie ma ssania :arrow: nikt mi nie mógł zagwarantować, że mi samochód w zimę odpali... Inna sprawa, że te przepustnice były montowane pionowo, więc pewnie wlot na masce byłby konieczny :mrgreen:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 19, 2008, 20:09:07 pm »

mark76

  • Gość
Witam ponownie , ze wspomaganiem sie uporałem wina tkwila w nieodpowiednim założeniu naciągacza przez poprzednich uzytkowników . Założyć go można na kilka sposobów , wobec braku informacji pozostała metoda prób i błedów . W końcu się udało , ale ile nerwów  mi to zepsuło. Jutro ponowna wymiana paska od alternatora ten od rowera 5 pk 735 okazał się za krótki , na 5 pk 710 . Po wszystkim sądzę że ma to związek z tą łapą mocującą alternator i wspomę http://www.allegro.pl/item310513525_fabr_nowa_pompa_wspomagania_bmw_b_m_w_polonez.html taka siedzi umnie.

[ Dodano: 19 Lut 2008 21:09 ]
Co do kolektora orginalnego plastika to czekam na chłodnicę i urlop . Zamieżam założyc odrazu sekwencię . Parownik do sekwencji , filtr fazy lotnej , listwę  wtrysków już mam ,brakuje mi tylko sterownika z wiązką , może stag albo zenit . Jeśli zdobędę co potrzeba przystąpię do uporządkowania tego wszystkiego pod maską .Nie zamieżam zrobić z niego mercedesa , tylko doprowadzić do ładu , coraz mniej takich ciekawych modeli.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 20, 2008, 02:03:48 am »

maras

  • Gość
Faktycznie, pompa identyczna, jak u Ciebie,ale,że od BMW pakowali :shock: A tak przy okazji, zakładasz kolektor plastikowy?? Jeśli tak, to daj jakąś fotkę, jak to wszystko się mieści przy grodzi

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 20, 2008, 02:11:06 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
A to nie jest przypadkiem zwykła pompa ZF ? Ta, którą wrzucali do Abimexów i Plusów jako opcja ? (W plusach też jako opcja, normalnie wkładali JKC). A, że do BMW to normalne w końcu Made in Germany...  :lol:
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 20, 2008, 22:47:04 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Multec"
A, że do BMW to normalne
w oplu omedze tez jest podobna
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 09, 2008, 22:19:28 pm »

mark76

  • Gość
Co dalej , narazie wymieniłem końcowki , zbieżność , kąty pochylenia wyprzedzenia sam u starego na warsztacie . Z paskiem się sie uporałem wcześniej [żle założony napinacz , ktoś się pogubił he he ] . Co do kolektora plastika to uszczelki tez mam ale po rozmowie ze znajomymi od gazu lepiej nie zakładać do drógiej generacji .Jak józ to plastik + sekwencja. A na chlodnicę jeszcze czekam . Teraz tylne zwieszenie.

[ Dodano: 22 Kwi 2008 17:23 ]
Cześć potrzebuje linków bądż zdięć z poldkami z plastikowymi kolektorami i jeżeli ktoś posiada schemat elektryki rover 1,6 z np. jaki jest tps , dzięki .

[ Dodano: 26 Kwi 2008 21:21 ]
Narazie jedno z ostatnich zdięć jest tu http://www.wrzuta.pl/obraz/aerZFOuwQu/poldki66

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 26, 2008, 21:42:54 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Mark, przydałaby sie fotka kolanka przed przepustnicą
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb