Autor Wątek: brak mocy od 4tys. obrotow  (Przeczytany 32244 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 28, 2008, 23:31:15 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "KGB"
innymi podczas proby spalania bardzo ubogich mieszanek


wlasciwie to sam sobie zaprzeczasz
ja wlasnie pisalem o ubogich  :mrgreen:

Cytat: "KGB"
przeciez masz tam napisane ,ze przyczyna mogl byc samozaplon


masz tez napisane
"skład mieszanki paliwowo-powietrznej"

a tak sie sklada ze sklad mieszanki to wlasnie uboga albo bogata  :mrgreen:

Cytat: "KGB"
bo sonda jest spory kawalek od komory spalania


no faktycznie 20 cm dalej to bardzo daleko i pedzace spaliny zdaza sie schlodzic o kilkaset stopni :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 29, 2008, 00:32:41 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zebys wiedzial ,ze ostygna o duzo  stopni
co do mieszanki to musi byc ona na tyle uboga ,zeby nie dala sie zapalic ,a Y=1.2  to jeszcze sie dosc fajnie pali
a w 1.6 na wtryskiwaczach od 1.4 to raczej ciezko wyjsc na ubozsza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 29, 2008, 01:18:45 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
fakt faktem jest taki że sonde miałem dobrą a po kilku dobrych radowaniach sonda zdechła :P

[ Dodano: 2008-03-29, 01:19 ]
piękna biała po odkreceniu :D

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 30, 2008, 08:29:24 am »

JAGOS

  • Gość
Kurcze teraz znow pojawil sie problem..... Wymienilem swiece na NGK "R" i mam dziwny objaw..... obroty silnika na biegu jalowym wzrosly. Wynosza dokladnie 2tys. Zdjolem ogranicznik z przepustnicy odchyla sie juz na maxa w tyl i kurcze nadal jest 2tys. Co to moze byc...?? Jak to moge zmniejszyc?? Resetowalem kompa i nic nie pomoglo a wkurza juz mnie to bo jak stoje na swiatlach w cieply dzien to silnik mi sie nagrzewa.... :(

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 30, 2008, 11:26:31 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
może to naiwne, ale sprawdź przerwę na świecach :roll:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 30, 2008, 13:15:12 pm »

JAGOS

  • Gość
BARTEK#1925, a jaka ona powinna byc?? (szczelina)

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 30, 2008, 14:00:00 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
jak będzie 0,7 to źle nie będzie, ale niech wypowie się ktoś mądrzejszy ode mnie :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 30, 2008, 14:17:21 pm »

JAGOS

  • Gość
BARTEK#1925, wg mnie mam taka szczeline miedzy elektroda.....

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 30, 2008, 14:41:12 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
mam nadzieję, że sprawdzałeś szczelinomierzem, a nie na oko :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 30, 2008, 16:08:49 pm »

JAGOS

  • Gość
BARTEK#1925, hehe... na oko to chlop w szpitalu zmarl...;P :mrgreen:

sprawdze dopiero jutro.......... a tak w ogole to jest roznica w wysokosci obrotow jak sa za blisko siebie??... szczerze to 1 raz cos  takiego slysze, ale mozliwe ze za krotko na tym swiie zyje..;P

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 30, 2008, 17:02:39 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
powinna byc chyba 0,8
jak resetowales nastawy kompa ??
5 x max przepustnica itd ??
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 30, 2008, 20:06:26 pm »

JAGOS

  • Gość
AndrewS#100, jak to 5 razy max przepustnica??

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 30, 2008, 20:17:32 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
otwierasz maske, wlaczasz zaplon
nastepnie przekrecasz 5 razy na maksa przepustnice i puszczasz (oczywiscie caly czas ja przytrzymujac) tak mniej wiecej z sekundowymi przerwami, raz za razem, po tej operacji silniczek powinien zareagowac
nastepnie odpalasz silnik i udajesz sie na przejazdzke
jest to resetowanie pamieci adaptacyjnej silnika krokowego

zreszta bocian chyba nawet zrobil filmik z tej operacji
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 30, 2008, 21:37:53 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
zreszta bocian chyba nawet zrobil filmik z tej operacji

Sie mówi sie ma :D :
http://www.youtube.com/watch?v=IF27vWwcPjY

Ja obstawiam że to wina właśnie silniczka krokowego. Jak nie zachowuje się jak ten na filmie to jest bardzo podejrzany...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 30, 2008, 21:49:16 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
sorry że sie wetnę - temat tyczy sie głównie rovera ale nie chce zakładać  nowego tematu,, problem u mnie też jest z brakiem mocy ale w momencie gdy silnik ma już ponad 90 stopni i chodzi wentyl. jak przyjdzie ruszyć ze świateł   to normalnie masakra, wystarczy że sie schłodzi już zasuwa jak głupi. A dodam jeszcze do tego że jak odkręce korek  zbiornika wyrównawczego  na gorącym silniku  to co jakiś czas tym cienkim przewodem leci borygo w   formie piany i potem  normalnie i znowu piana i tak w kółko.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 31, 2008, 07:51:53 am »

JAGOS

  • Gość
AndrewS#100,  i Bocian_s#313,  dzieki za wytlumaczenie. Sprawa jest taka jak jest zimny to trzyma 1000obr/min a jak sie nagrzeje tak ok 75st. to juz 2tys.  Swiece juz ustawilem i ide zobacze ten silnik krokowy.....

[ Dodano: 2008-03-31, 10:36 ]
Ok wiec tak.... po wlozeniu swiec autko odpala znow na dotyk... Jedno z glowy....
Dostosowalem sie do zalecen restartu  no i:
silnik krokowy dziala tam w srodku lecz nie odchyla mi tej dzwigienki... slychac ze cos tam w srodku chodzi......
odpalilem auto i..... po chwili wbil sie na 2,5tys i rosl do 3,5tys obr. no i wahal sie miedzy 3-3,5tys..... zgasilem go.... wyjolem wtyczke od kompa.... podlaczylem i jeszcze raz zadzialalem tak z przepustnica no i odpalilem. Chwile chodzil rowno na 1tys. po chwili wskoczyl na 1,5 i po chwili na 2tys. Lekko przycisnolem gaz i zaczol skakac z 2-2,5tys..... ;/;/

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 31, 2008, 11:21:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "JAGOS"
silnik krokowy dziala tam w srodku lecz nie odchyla mi tej dzwigienki... slychac ze cos tam w srodku chodzi......

U mnie był taki objaw jak jeden z pięcu kabelków w złączu silniczka krokowego nie łączył. rozbierz wtyczkę od strony instalacji elektrycznej auta i popraw styki.

Sprawdź też rezystancję uzwojeń silniczka krokowego. mierz względem centralnego kabelka do pozostałych. Rezystancja powinna wynosić kilkanaście omów (dokładnie w tej chwili nie pamiętam).

Kiedyś był artek o tym jak to wszystko sprawdzić ale nie wiem czy jeszcze jest. No i dostęp do artów mają tylko sympatycy i klubowicze.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 10, 2008, 19:25:24 pm »

JAGOS

  • Gość
Bocian_s#313, gdzie ta wtyczka dochodzi??  Skad idza kable do silniczka krokowego??

jak odpale zimny silnik to jest cacy 1tys obr. A poo chwili jak sie rozgrzeje to jus skoczy do 2 nawet 2,5 tys i tak stoi. Powiedzcie mi jaki wplyw na auto ma uszkodzona sonda lambda.... mam wrazenie ze przez te chwile do momentu kiedy sie nie rozgrzeje kolektor wydechowy i sonda  to jest spoko. Jak juz kolektor sie rozgrzeje to zaczyna silnik chodzic na wyzszych obrotach. Moze to to?

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 10, 2008, 19:33:57 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
JAGOS, odłącz ją i sprawdź czy się będzie działo to samo, albo ją sprawdź miernikiem.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 11, 2008, 11:43:48 am »

JAGOS

  • Gość
matucha, szukam na forum lecz nie moge znalesc jak to sprawdzic tym miernikiem... Kurcze nie wiem czy nie zostawilem miernika w Orzyszu... ;/;/

[ Dodano: 2008-04-11, 13:14 ]
matucha, hehe nie mam czego odlaczac bo ja w ogole sondy skladajac silnik nie podlaczylem.... czemu... zabij a nie powiem..... teraz pytanie gdzie ja podlaczyc,,,,, nie moge znalesc tej kostki... ;/;/