Autor Wątek: SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY  (Przeczytany 58339 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #280 dnia: Styczeń 30, 2009, 13:23:34 pm »

Inka

  • Gość
tak a Roverek się nadaje bez przeróbek do takiego wysiłku :D

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #281 dnia: Styczeń 30, 2009, 13:45:57 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Inka"
tak a Roverek się nadaje bez przeróbek do takiego wysiłku :D



to fakt :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #282 dnia: Styczeń 30, 2009, 14:45:17 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Inka z calym szacunkiem, ale fordowskie pinto sie zajebiscie nadaje, mozesz nie pamietac, ale Koral swoja scierka wymiatal rowno a mial tam wlasnie 2,0 Pinto takie jak w poldzie. Poza tym ostatnio kolega Fairfax dal sie karnac poldofordem i smiem twierdzic ,ze to auto ma sporo potencjalu, a zwlaszcza jakby sie spawnelo dyfer.

a co do mojego bylego autka to nie wiem jak chodzi zestawienie OHV + szpera w polonezie, ja mialem spawa w roverku. z tego co obserwowalem u znajomego w DFie to OHV i szperka to i tak jest nedza, bo tam gdzie OHV sie konczyla, roverek zaczynal isc. zreszta nie ukrywajmy, ktora OHV z zaspawanym dyfrem wpadnie w łuk pelnym bokiem blisko 100km/h zeby jeszcze sobie regulowac poslizg gazem :)

do tego sie nadawalo zestawienie Rover i 3,9 :)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #283 dnia: Styczeń 30, 2009, 15:03:02 pm »

Inka

  • Gość
może i się nadaje, ale jakoś nie widziałam poldka z silnikiem forda, który da się tak męczyć jak roverek. Sam przyznaj, że te silniki nie są tak wytrzymałe jak roverek.

BTW Rudy wczoraj zmienił zdanie ... nie chce wsadzać ani 1,8 turbo ani 2,0 turbo z nissania tylko 2,0 v6 z omegi  :shock:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #284 dnia: Styczeń 30, 2009, 15:13:59 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Chyba raczej 2.0 16V lub 2.5 V6... chyba ( :) )
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #285 dnia: Styczeń 30, 2009, 15:17:43 pm »

Inka

  • Gość
tak, 2,5 bądź 3,0 v6 z omegi ;)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #286 dnia: Styczeń 30, 2009, 15:29:39 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ciekawe czy to w ogóle wlezie, bo to chyba ma dwie głowice...  :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #287 dnia: Styczeń 30, 2009, 15:38:33 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Cytat: "Inka"
może i się nadaje, ale jakoś nie widziałam poldka z silnikiem forda, który da się tak męczyć jak roverek. Sam przyznaj, że te silniki nie są tak wytrzymałe jak roverek.




pytanie brzmi, czy w ogole widzialas poldoforda w ilosci wiekszej niz 1 sztuka. po prostu malo tego jest i dlatego nikt tym nie lata

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #288 dnia: Styczeń 30, 2009, 16:03:22 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
tylko brakuje zeby Elwood zauwazyl ze pisza ze pinto sie nie nadaje :P
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #289 dnia: Styczeń 30, 2009, 16:43:16 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Jaaa 2.5 bedzie git :) To co z tego ze ma 2 głowice? To maly silnik ogólnie wbrew pozorom, bardzo kruciutki...
  • Jef
  • Czaku

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #290 dnia: Styczeń 30, 2009, 17:45:46 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytuj (zaznaczone)
pytanie brzmi, czy w ogole widzialas poldoforda w ilosci wiekszej niz 1 sztuka. po prostu malo tego jest i dlatego nikt tym nie lata


oryginalnych poldofordów (takich jak mój :D ) się nie katuje, one robią wrażenie już samym wyglądem jak stoją :P i jak burczy żeliwne OHC  :twisted:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #291 dnia: Styczeń 30, 2009, 18:56:51 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
hehe wrazenie to by robila jakas V na postoju... :mrgreen:
  • Jef
  • Czaku

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #292 dnia: Styczeń 30, 2009, 20:04:45 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Kolega ma poldoforda z 92 roku chyba nawet albo 91 orginała. szary z naklejka 2.0GLE :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #293 dnia: Styczeń 30, 2009, 22:40:26 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
roverek i tak jest najlepszy z tego względu że nic nie trzeba przerabiać fabryczne odcięcie i odporność na dość wysokie obroty to ideał do stania w miejscu i kotłowania opon a nawet jak coś się stanie drugi jest w cenie kg aluminium  :wink:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #294 dnia: Styczeń 30, 2009, 22:50:45 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "brudny#1924"
tylko brakuje zeby Elwood zauwazyl ze pisza ze pinto sie nie nadaje


spoko spoko, zobaczylbys co by bylo, gdyby to napisal Senn, bocian ja albo Van   :lol:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #295 dnia: Styczeń 31, 2009, 10:59:30 am »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
2,5 z omegi v6. czemu miałoby nie wejść skoro wchodzi 2.9 ze scorpio? wchodzi tez 2,5 z beemki jak i 2.0 z vectry. ponoć nawet serducho z escorta cosswortha :D

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #296 dnia: Styczeń 31, 2009, 11:04:45 am »

200sx

  • Gość
tylko zeby to jeszcze było bezawaryjne przy takiej jezdzie  :)  (nie mowie ze nie bedzie,poprostu głośno myśle)  :wink:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #297 dnia: Styczeń 31, 2009, 14:23:28 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
chcialbym zauwazyc, ze v6 z omegi wazy prawie 200kg. nie znam sie za bardzo jeszcze na drifcie, ale podejrzewam, ze bedzie ciezko wyprowadzic samochod z poslizgu z bardzo ciezkim przodem (skrzynia tez jest znacznie ciezsza niz poldkowa), a (dosyc) lekkim tylem.
rover chyba jest jednak do tego najlepszym rozwiazaniem. lekki i stosunkowo mocny. zwlaszcza z pomoca dmuchawki  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #298 dnia: Styczeń 31, 2009, 14:35:58 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
eeeeeeeee tam. wszystko sie da, najwyzej sie tyl dociazy. jeszcze do niedawna twierdziliscie,ze sie nie da polonezem w ogole driftowac i konkurowac z innymi autami (prawda VAN)  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #299 dnia: Styczeń 31, 2009, 15:13:46 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
no to w takim razie jeszcze cos. samochod ma byc pewnie niski. mimo iz ten silnik jest generalnie maly, to jest dosyc wysoki. wiec v6 (z opla) na 90%wykluczy obnizanie samochodu, poniewaz miska bedzie spoooooooro nizej niz np w roverze. miska bedzie nawet nizej niz sanki. wiem, bo mierzylem. inna miska nie podejdzie, poniewaz miski z poprzecznym silnikow nie maja "wyzlobienia" na drozek srodkowy itp jak to ma miejsce w misce z omegi. cala miska jest aluminiowa, blaszany ma tylko "dekielek" od spodu. nawet przy nie obnizonym smochodzie bedzie BARDZO duzy problem nieuszkodzic miske. A wyzej silnika sie podniesc nie da, poniewaz wal musi byc na odpowiedniej wysokosci.
tak wie, wg mnie v6 (przynajmniej z opla) w ogole sie nie nadaje do samochodu ktory ma driftowac. do 1/4 mysle, ze bedzie ok, ale nie do driftu.
to ja, byly Marcin#839