Te wartości temperatury które podajesz 120-110st.wskazują raczej na złe odczyty ,tzn.albo czujnik temperatury lub wskaźnik źle odczytują temperaturę.
Uszczelka nie przeżyłaby takiej temperatury.
Piszesz,że przy włączonym wiatraku temperatura nie przekracza 90st.
Ponawiam pytanie ,przy temp110st.chłodnica jest cała gorąca,czy tylko górą.
Nie pamiętam dokładnie przy jakiej temperaturze załącza się wentylator ,w moim roverku oryginalny czujnik załącza wentylator po znacznym przekroczeniu 90st.
Dlatego niewykluczone jest ,że temperatura w układzie chłodzenia jest niższa ,wentylator nie załącza się i niekoniecznie jest uszkodzony.
Aby odpowietrzyć układ popuść węża który podgrzewa przepustnicę a, zobaczysz ile powietrza zejdzie z układu.Pogoń również płyn naciskając wielokrotnie te grube węże przy chłodnicy.Rób to ostrożnie bo układ pracuje pod ciśnieniem.
Najprostszym sposobem sprawdzenie wyłącznika wentylatora jest zanurzenie go w gotującej wodzi ,z jednoczesnym sprawdzeniem czy zamyka się obwód elektryczny.Jedyny kłopot ,to konieczność wymontowania go z chłodnicy.
Pamiętam jak parę lat temu zamarzł mi układ chłodzenia (w dużym fiacie) to zanim rozmroził się płyn, przejechałem prawie 20km, stojąc co chwilę ze względu na zbyt wysoką temperaturę silnika,a chłodnica przez cały czas była zimna .