Autor Wątek: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie  (Przeczytany 21958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 26, 2009, 19:15:01 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "krecik71"
jak wygląda sprawa z ustawieniem zapłonu w roverku czy tu sie odbywa wszystko "elektronicznie"

tak
Cytat: "krecik71"
czy można go ustawić

nie

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 27, 2009, 07:45:16 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wymieniłeś Kopułkę i palec??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 27, 2009, 09:18:02 am »

Offline krecik71

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 16V 94r.
Cytuj (zaznaczone)
Wymieniłem kopułke, palec, przewody, świece i podczas jazdy problem się o wiele zmniejszył ale też jakby nie do końca

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 09, 2009, 09:21:33 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
niestety i mój roverek miewa dziwne przypadlości
nie ma problemu z mieleniem itp, ale problemy zaczynają się przy ok. 3000obr, mimo gazu w podłogę, auto nie przyspiesza równomiernie- na chwilke go przytka, po czym znów dostaje powera, w okolicy 5000 czasem znów na chwilę przytka  a późniejk idzie do odcięcia...
generalnie nie przyspiesza równomiernie i jakby nieco słabszy jest
przewody + kopółka nowe
w planach nowe świece, filtry i czyszczenie przepustnicy, a jak nie pomoże to nie wiem do Senna   sie musze UŚMIECHNĄĆ NA CZERNIIEWICACH I DIAGNOZUJEMY :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 09, 2009, 12:22:19 pm »

Offline krecik71

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 16V 94r.
Filtr paliwa / wtryski, jeśli nie są mocno zabite to środek do czyszczenie wtrysków powinien pomóc, u mnie tez nie równo przyśpieszał ale na dolnych obrotach po dolaniu specyfiku do czyszczenia układu paliwowego ( firmy STP ) ustąpiło i auto jakoś lepiej przyśpiesza.

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 09, 2009, 15:07:43 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
a mam taki specyfik to dziś wleje , dotankuje PB98 i zobaczymy co będzie
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 09, 2009, 19:21:59 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Zdejmij listwę wtryskową razem z wtryskiwaczami przy okazji i obstukaj wtryski odwrotną stroną o deske (ale tak fest ! ) zobacz czy syf nie wyleci.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 09, 2009, 21:04:48 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
a filtr paliwa kiedy zmieniany? tu raczej tkwi problem
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 09, 2009, 21:23:06 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
sova, a czy jak próbujesz delikatnie przyśpieszać z wolnych obrotów to też tak jakoś nerwowo pracuje?? u mnie było podobnie i wina leżała po stronie komputera, a dokładnie mapsensora, ja też najpierw wymieniałem filtry, czyściłem wtryski, zawsze dawało to poprawę, ale nie do końca.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 09, 2009, 21:56:38 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
sensory MAP moga czesciej leciec w poldkach, bo nie ma specjalnej pułapki na przewodzie od kompa do przepustnicy, jak jest np. w roverze 214 Si z 95 roku i mlodszych
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 09, 2009, 21:58:32 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
czy ta pułapka polega na zabezpieczeniu w przypadku "strzelenia" w kolektor dolotowy??
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 09, 2009, 22:11:30 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
raczej chyba przedostawaniu sie agresywnych gazow do wnetrza czujnika,
tak slyszalem, choc to troche dziwne, bo przeciez w kolektorze jest podcisnienie
silniki na benzynie rzadko strzelaja,
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 09, 2009, 22:42:24 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
sie zobaczy, filtry kupione, w piątek przekładka, przy okazji może tak jak pisze stingerek wyczyszczę wtryski, dzisiaj wlaem liquy moly do paliwa  -preparat czyszczący

graczol1 - dokładnie, zasadniczo szarpie, ponadto jak silnik pracuje na jalowym biegu to bardzo nim telepie - az czuć po samochodzie jak cały se trzęsie, faktycznie moze którys cylinder dostawac za mało, lub wogóle nie dostawać paliwa w określonych sytuacjac

głupie pytanie-Map sensor, gdzie się znajduje, na przepustnicy? ile kosztuje nowy w razie konieczności wymiany?

i inna sprawa, pod komputerem, w gumowej obudowie o ksztalcie prezerwatywy wisi u mnie na przewodach jakis czujnik, czy on nie powinien być gdzies wpięty? jutro zrobię fotke
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 09, 2009, 22:48:24 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
sova, MAPa masz w kompie - dochodzi do niego gumowa rurka. Nowego nie kupisz bo jest zalutowany na plycie komputera. Mozesz dac inny zewnetrzny tak jak ma np bocian.

Kondon pod kompem to zlacze diagnostyczne.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 09, 2009, 22:53:50 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "sova"
ponadto jak silnik pracuje na jalowym biegu to bardzo nim telepie


u mnie takie objawy powodowala padnieta sonda
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 09, 2009, 22:55:10 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Cytat: "AndrewS#100"
sova napisał/a:
ponadto jak silnik pracuje na jalowym biegu to bardzo nim telepie



u mnie takie objawy powodowala padnieta sonda

u mnie delikatmie przestawiony rozrząd :wink:
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 10, 2009, 00:45:01 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A u mnie brudna przepustnica i zabite wtryski.

Z resztą... jeśli dzieje się tak na zimnym to pewnie nie sonda bedzie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 10, 2009, 10:24:43 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
na ciepłym telepie
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 16, 2009, 20:24:41 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to sklaniaj sie w kierunku sondy tak jak AndrewS pisal.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 05, 2010, 16:10:01 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
no i na mnie przyszedl czas... nie wiem czy to sie podupcylo w trakcie swapa, ale tez mam problem...
odpale go, ladnie pali, chodzi na wolnych, dam troche gazu tylko BUUU obroty spadaja i gasnie... jak mu dam momentalnie buta to jest BUUUUU... do tego jedna wtyczka od wtrysku jest luzna, i wylatuje sama. Czasem chodzi na 3 a czasem na 4 gary. Czy takie odlaczanie wtyczki od wtrysku podczas pracy silnika powoduje zapisaniem bledow na kompie? Bo moze przez to.
Kiedys wykrecilem swiece, i byl na nich taki nagar czarny. Nie olejowy, tylko takie okopcone.
http://tinypic.com/usermedia.php?uo=JDduC2mKjduOdlv%2Borfnn4h4l5k2TGxc - tutaj taki pogladowy filmik, jak to wyglada.