Autor Wątek: Rover - wspomaganie kierownicy  (Przeczytany 101920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 21, 2006, 22:56:39 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Znany w kregach warszawskich. Ostatnio mial fajne felgi. Pierwszy raz takie widzialem Niby normalne FSOwskie piecioramienne oble, ale z rantem :shock:  Szkoda ze ich nie lyknalem. Rarytasik.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:15:42 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
teraz wspomy na allegro sporo. :mrgreen:

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 23, 2006, 23:24:02 pm »

maras

  • Gość
No i już po zakupach :) Mam roverow? pompę i resztę pierdół od poloneza, dla zainteresowanych zdjęcia, jak pompa sie prezentuję  w poldzie. Widać, że będzie miejsce na dwubieżniowe koło(którego chwilowo jeszcze nie posiadam), a jak odchudzę blachę od sanek, będe miał ok 4mm luzu do belki. O koszty tej operacji lepiej nie pytać...


Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 24, 2006, 00:09:12 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
jak tak patrze na te foty to wydaje mi sie ze po zalozeniu kola dwubiezniowego pompa wspomagania nie bedzie w osi z kolem na wale, albo mi sie zdaje bo zdjeice jest troche z boku
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 24, 2006, 00:21:11 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
tez mi sie to jakos dziwne wydało...
  • Jef
  • Czaku

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 24, 2006, 12:25:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale wy macie dużo miejsca pod maską   :shock: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 24, 2006, 12:33:55 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
pewnie ze mj? dużo
a ja nie wiem tak się przygl?dałem i wyszło ze chyba koło dwobierzniowe znajduje się blizej silnika. znaczy sięma mniejsze odsadzenie
i naprawde nie wiem czemu ta odległo?c jest tak rózna. może naprawde silnik jest cofnięty. dokonałem dokładnych oględzin i miska z belk? się nie spotka tam jest dużo moejsca. jedynie co sięmoże spotkac to ł?czenie silnika ze skrzynk z dr?zkiem kierowniczym. ale to mozna by z deka podpiłować.
no jak inaczej wytłumaczyc róznice w odległo?ciach w karówkach. Belk??? ogl?dałem wygl?daj? na identyko

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 24, 2006, 13:36:17 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
nie no mnie sie osobiscie wydaje ze mam minimalnie wiecej mniesca niz Maras...
  • Jef
  • Czaku

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 24, 2006, 17:31:14 pm »

maras

  • Gość
Cytat: "AndrewS#100"
wydaje mi sie ze po zalozeniu kola dwubiezniowego pompa wspomagania nie bedzie w osi z kolem na wale

Wszystko jest w osi, zreszt? na pierwszym zdjęciu prawie to widać, Faktycznie, fotki wyszły mi troszkę z boku

[ Dodano: 2006-01-24, 19:02 ]
Na wszelko wypadek dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz, przyłożyłem listewkę do koła pasowego na wale i wypadało to dokładnie w miejscu, gdzie na rolce był ?lad od paska. Z tego wniosek,że wszystko pasuje idalnie, na szczęscie :mrgreen:
A tak wogóle, to nie wie kto? gdzie można kupić za rozs?dn? cenę dwubieżniowe koło pasowe?

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 25, 2006, 13:06:49 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Musisz pytac na allegro, ale ja ostatnio pytalem i kolesie chcieli ok 150 zl  :shock:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 26, 2006, 21:22:09 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ty Senn moze ojcu odkrecimy ?? :mrgreen:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 27, 2006, 08:20:15 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
ty Senn moze ojcu odkrecimy ??

Pomóc wam  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 27, 2006, 08:26:16 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "AndrewS#100"
ty Senn moze ojcu odkrecimy ?? :mrgreen:


No mozna mozna, ale chyba szybko by sie zorientowal jak by mu bicepsy za szybko rosly hehe.

A ponizej macie fotki jaka rewela jest w pluszaku z miejscem na druga bieznie :smile:





Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 27, 2006, 09:30:43 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Qrcze chyba przespawam sobie cał?przedni?belkę z pluszaka. Dużo to roboty ??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #154 dnia: Luty 04, 2006, 09:54:33 am »

tomallus1

  • Gość
mam pytanie: czy kolumna kierownicza do przekładni ZF i koreańskiej jest taka sama?

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #155 dnia: Luty 04, 2006, 11:26:15 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
nie trzeba całej belki
wystarczy jej wewnętrzn? cze?ć
bo w plusie jest ona wcięta. Wiec wystarczy pół belki i jest zmienione  :mrgreen:
hmmm a roboty. napewno chłodnica out a czy silnik może mógłby zostać. Potrzeba by tylko stara belke odpowiednio ?ci?c. zawsze można założyć now? cze?c na zakłedkę i zespawać. Roboty troszkę ale nie tragicznie i chyba to jedyne rozwiazanie by się za co? zabierać

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #156 dnia: Luty 13, 2006, 23:09:37 pm »

maras

  • Gość
No i mam podwójne koło pasowe. I tu niemiła niespodzianka, w roverku 1.4 były dwa rodzaje kól (chodzi o to napędzaj?ce alternator), starsze miały 5 rowków, a nowsze 4 rowki (tak mi kiedy? kto? tam powiedział, a ja zapomniałem spytać o ten szczegól przy zaawianiu) Mam nadzieje,że uda się to jako? pogodzić. A tak wogóle, to chciałem przestrzec, je?li kto? tego nie wiedział, przy ewentualnym zakupie

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #157 dnia: Luty 14, 2006, 08:13:03 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Hmm, ja tez jakis tydzien temu zakupilem dwubierzniowe kolko od R214, ktore siedzialo na wale od poldorovera. Powiem szczerze ze nie wiem ile ma rowkow. Musze dzis sprawdzic, ale maras czy to budzi Twoje obawy co do grubosci kolka?

Tak BTW dalem za kolko 50 zeta
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #158 dnia: Luty 14, 2006, 23:40:08 pm »

maras

  • Gość
to kosztowało nas to tyle samo :D
Co do grubo?ci, to różnica wynosi jakie? 0,5mm, więc niewiele (a może i s? równe, tylko ja nie dokładnie przymierzałem). W pięciorowkowym "boki" maj? grubo?ć ok 1mm, a w czterorowkowym ok. 3mm. jutro przymierze, czy pasek pasuje do tego podwójnego

Rover - wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #159 dnia: Luty 14, 2006, 23:50:14 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Z tego co wiem to lepiej nie zabierac sie za samodzielne przeróbki belki przedniej która stanowi bardzo wazny element konstrukcyjny :? W plusach 1,6 ze wspoma pekaja podłuznice które sa"odchudzone" w stosunku do tych w MR 93. W roverze ze wspomaganiem i po przeróbkach pasa Made in Homemade moze byc naprawde nieciekawie :(
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG