Autor Wątek: Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??  (Przeczytany 13871 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:57:20 pm »

fazer151

  • Gość
Cytat: "davidek"
Witam po tak długim czasie ciszy... Samochód przechodzi obecnie zmiany blacharskie... łatanie dziur obspawanie ramy... dziś jade po tylnią szybe z plexi i boczne trójkąty oraz boczne tylnie... W niedziele zostaną ukończone prace spawarskie... Obecnie założony kubełek dla kierowcy... Wywalona butla gazowa oraz wytłoczki z dachu, drzwi i wszystko... Czekam na kierownice momo racing z nabą... Czekam na białą farbe.. Przygotowane do założenia są już chlapacze firmy sparco... Założone zostały heble brembo ferodo na przód i zastanawiam się na tą chwile co na tył... Samochód poszedł do żyda ( mówię o e30 325i )... Zastanawiam się nad silnikiem i chyba standardowo włoże 2.0 dohc od forda bądź 1.8 od bmw 318i z przełożeniem głowicy od ety jeżeli nic nie pochrzaniłem  :D ).... teraz mam malutki zastój... zdjęcia czekają na obróbke i wrzucenie na serwer... Więc jeszcze trochę będziecie musieli poczekać na fotoreportaż ( pracuje codziennie od 10 do 18tej a reszte czasu zajmuje życie warsztatowe :D )... Z racji poziomu wykonywanych rzeczy nie bede w stanie pojechać na czerniewice czego bardzo żałuje...

oo a ile ciekawe to kosten? za to z 10 poldkow bys se kupil

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 02, 2009, 21:41:52 pm »

ZIELEK

  • Gość
Szczerze powiem ze w pierwszym etapie silnik siedzial ale nie bylo zawieszenia. Po czym podczas silowania sie z zawieszeniem zaczelo brakowac mi miejsca na drazki kierownicze i ta srodkowa belke....
Jakoś dało rade wszystko poupychać.
Tam jest tyle pracy juz wykonene i jeszcze do wykonania ze hoho ale powiedzmy ze fura juz o własnych silach sie  toczy:D
Mogłem zostawic miske orginalna, ale pochylic silnika nie mogłem za bardzo bo misa mi sie opierała o podłoznice a spawac alu jeszce nie umialem. Natomiast misa z m43  ma zagłebienie od strony drazkow kierowniczych i prawie pasila.... " ja opanować spawanie alu;P przerobic swoj sprzet " wycialem fragment miski tam gdzie wadzila i juz dziala uklad kierowniczy jak powinien;P najwyzej wroce do  orginalnej miski i tez ja przerobie.
Do maski mam  : ok 3cm  gora silnika a do gleby tez nie za tego z miejscem.



[ Dodano: 02 Lip 2009 21:44 ]
zauwazcie ze jeszcze na tej fotce brak jest belki........

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 06, 2009, 13:38:37 pm »

Offline pit

  • dawny Piotrek#389
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 79
podłuznice jeszcze się nie rozjechały?
FSO Padlina '95 2.0 8V - było :(
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest :]
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 06, 2009, 19:22:37 pm »

Fistasz

  • Gość
A dlaczego mialy sie rozjechac? Silnik wisi w powietrzu( na zdjeciu) a podluznice sa na tyle mocne ze nie moga sie rozjechac nawet jesli zamontowalby silnik bez belki zawieszenia. Ta belka nie trzyma podluznic tylko zawieszenie. Chociaz ja balbym sie takiej ingerencji w belke. Wolalbym kombinowac z miska.

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 12, 2009, 11:22:57 am »

ZIELEK

  • Gość
Bać sie mozna wszystkiego;P po spieciu mostu i wyjechaniu na swiatło dzienne.
Pozamiatałem troche i chyba to co tam wydumałem zda egzamin. Ale wszystko wyjdzie wpraniu jak juz sie zacznie nim smigac na dobre.

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 01, 2009, 17:30:36 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
I jak się mają prace?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 06, 2009, 10:34:12 am »

fsokarol

  • Gość
no właśnie, jak idzie, bo ja równiez w przyszłości zastanawiam się nad swapem silnika w polonezie