Wg mnie tutaj da się przenieść bez problemu. Drążek ze skrzynią połączony jest za pomocą "ajzola" długości 20cm. A za daleko o 10cm, więc wystarczy skrócić o 10cm. Tyle, że jeszcze trzebaby go wygiąć na ciepło.
Chłopy, zawsze można wrzucić chłodnicę od sierry 2.0 OHC. Wchodzi po obcięciu bocznych uchwytów.
Oryginalna chłodnica podejdzie, ale wejdzie zaraz za zderzak.
Ustawiliscie juz DOKLADNIE silnik na lapach, wycentrowaliscie itp?
Bo jezzeli tylko przylozyliscie to jeszcze dluga droga przed wami. Chociaz Wy robicie to we dwie osoby, a ja sam.
[...]
Narazie mamy zamiar zrezygnować z oryginalnego wentylatora ( bo 1/3 i tak pas poprzeczny w komorze zasłania ) i dać od Poldka. Wyrzucamy wentylator z wiskozą z Omegi i wtedy silnikiem można manewrować do woli.
Jedyne, co przeszkadzało to pompa wspomagania - było koło 1cm luzu. Pompa poszła przekręcona do góry. Pasek pasuje, zostaje jedynie do dorobienia napinacz.
[ Dodano: 12 Sie 2009 17:01 ]Koło kolektora wydechowego jeszcze dużo miejsca.
Nie chodzi o miejsce obok kolektora tylko na dole na wysokości podłużnicy -tam jest najwęższe miejsce, a jak są tam dodatkowo przewody od wspomagana to za dużo miejsca nie ma :?
Przewody z pompy z Omegi wychodzą zaraz przy kole pasowym, więc nie będą raczej przeszkadzać.
[ Dodano: 12 Sie 2009 17:03 ][...]Jak wydech i czujniki temp wody oraz oleju ?
W sensie co z czujnikiem od zegara?
W układzie chłodzenia jest jakieś luźno wiszące kolanko - może tam się wkręci.
A co do czujnika oleju - jest oryginalny, pewnie da radę pod zegary podłączyć. Wkładamy do Plusa, więc wskaźnika ciśnienia nie ma.
[ Dodano: 12 Sie 2009 17:10 ]Skrzynia wymiarami ogólnie mniejsza od skrzyni z Poloneza. Wymiarami różni się w miejscy łączenia z silnikiem ( szersza jest tylko o 2cm, i o kilka cm wyższa ). Problem z włożeniem taki, że żeby ją przecisnąć trzeba było odkręcić wspornik układu kierowniczego i drążki opuścić. A miejsca tyle, że z każdej strony dłoń można spokojnie włożyć.
Końcówka wału w Polonezie i Omedze od strony skrzyni jest identyczna, więc elastyczny łącznik z Omegi pasuje na oryginalny wał. W drugą stronę nie, bo Polonezowy łącznik jest dosłownie o milimetry większy na obwodzie i nie wchodzi w osłonę tego łącznika.
Gdyby silnikiem dojechać na maks do przodu jak można, to skrzynia ma więcej luzu dookoła niż w Polonezie, ale wał wyjdzie za krótki wtedy.