Autor Wątek: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..  (Przeczytany 315387 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1540 dnia: Lipiec 29, 2017, 21:03:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
napisales 3 zdania i w kazdym sie mylisz - chcesz pobic jakis rekord ?

galka w BMW jest idiotyczna i nikt jej nie chwali, wlasciwie kazdy obiektywny obserwator ja gani czemu sie nie dziwie, bo rozwiazanie jest gowniane - samochody za setki tysiecy i nie stac ich wlozyc dotykowy ekran ,moze niech stare smartfony zbieraj do utylizacji <lol>

zapewne nie widziales tego auta, ale moge Cie zapewnic, ze wygodniej jest przewijac ekrany palcem po ekranie niz gałeczką na tunelu - no chyba,ze masz duza wprawe w poslugiwaniu sie gałą tudzież drążkiem ,ale to twoja prywatna sprawa

porazka, bo co ? bo nie ryczy jak zarzynany tyranozaur przy przyspieszaniu ? bo w najmocniejszej wersji mozna polknac wlasny jezyk przy przyspieszaniu ?
dla mnie to auto ma jedna podstawowa wade, taka ze mnie na nie nie stac,
z reszta wad da sie zyc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1541 dnia: Lipiec 29, 2017, 21:11:22 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem (trzy pierwsze wyrazy), bo jak widzę czytanie ze zrozumieniem się kłania... szkoła podstawowa. Reszty Twoich wypocin nie ma sensu komentować... 

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1542 dnia: Lipiec 29, 2017, 22:13:35 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
banned z choinki sie urwales i modelu S wczesniej nie widziales ?
jest dotykowy ekran, bo to taki gadżet nowoczesnosci i nabywcy modelu 3 tego wlasnie oczekuja

Chcą, bo dali sobie wmówić że to wyznacznik nowoczesności. Tą samą drogą poszedł Citroen w swoich budżetowych modelach, bo jest to tańsze w produkcji niż klasyczna konsola i z guzikami i z ekranem. Gałka w BMW może wymagać nauki obsługi, ale to samo można powiedzieć o menu w telefonie, padzie czy czymś takim, a przynajmniej na gałce można oprzeć ręce.
Ekran dotykowy jako jedyny kontroler systemów pokładowych w samochodzie to porażka, bo da się go wygodnie używać tylko w czasie postoju. W czasie jazdy ręka zawsze trochę lata od wstrząsów i ruchów nadwozia. Do tego część ludzi zwyczajnie nie może ich używać przez cały czas, bo mają potliwe ręce i używanie ekranu dotykowego jest dla nich trudne i bardzo nieprzyjemne w dotyku.

Tak więc, z dwojga złego wolałbym gałkę. A najlepsze jest wg. mnie połączenie ekranu dotykowego normalnymi guzikami i pokrętłami na konsoli oraz kierownicy. Menu komputera najchętniej obsługiwałbym właśnie guzikami na kierownicy.

Poza tym, auto klasy kompakt za 140 tys? Tu płacisz za bycie "eko", przyspieszenie do setki i autopilota który zabił już trzy osoby, bo kupując kompakta za 50 tys. zł robiąc 30 tys. km na rok autem palącym średnio 7 litrów benzyny, musiałbyś jeździć 10 lat żeby dojechać do kosztu zakupu Tesli która pewnie akurat zaczęłaby się domagać wymiany akumulatorów.

10 lat temu można było sobie za 20 tys. zł przekonwertować samochód na elektryczny, i mieć koło 110 prędkość maksymalną i 150km zasięgu. Dzisiaj pewnie za te same pieniądze można by mieć już ze 200km zasięgu, no to przepraszam, gdybym chciał mieć oszczędne auto elektryczne, to bym wybrał sobie jakieś lekkie i aerodynamiczne nadwozie i dał to do przeróbki na elektrykę.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2017, 22:15:35 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1543 dnia: Lipiec 30, 2017, 00:06:44 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
bo kupując kompakta za 50 tys. zł

Nawet gołe Tipo więcej kosztuje.

10 lat temu można było sobie za 20 tys. zł przekonwertować samochód na elektryczny, i mieć koło 110 prędkość maksymalną i 150km zasięgu. Dzisiaj pewnie za te same pieniądze można by mieć już ze 200km zasięgu, no to przepraszam, gdybym chciał mieć oszczędne auto elektryczne, to bym wybrał sobie jakieś lekkie i aerodynamiczne nadwozie i dał to do przeróbki na elektrykę.

Gdzie są te auta?

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1544 dnia: Lipiec 30, 2017, 00:37:06 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Gdzie są te auta?

https://innogy.forbes.pl/inteligentne-miasto/elektryczne-auta-w-polsce-zrob-sobie-wlasna-tesle/4q7zqs9

Firmy motoryzacyjne ich nie oferowały bo było to nieopłacalne, tak jak GM EV1

Nawet gołe Tipo więcej kosztuje.

44 900zł. Cee'd Mk I kosztował 46 tys. teraz podrożały. Carens kosztuje 69 tys. w podstawowej wersji, a to już van.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1545 dnia: Lipiec 30, 2017, 01:03:29 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem (trzy pierwsze wyrazy), bo jak widzę czytanie ze zrozumieniem się kłania... szkoła podstawowa. Reszty Twoich wypocin nie ma sensu komentować... 
a propos czytania ze zrozumieniem, to chyba nie zrozumiales, ze dyplomatycznie tlumaczylem Ci co mozesz zrobic ze swoimi trzema wyrazami w kontekscie faktow,
ale skoro trybisz tylko na trzech pierwszych wyrazach to zamiast sie pocic moglem po prostu uzyc trzech wyrazow do ojca prowadzacego i byloby wszystko jasne

W czasie jazdy ręka zawsze trochę lata od wstrząsów i ruchów nadwozia.

Tak więc, z dwojga złego wolałbym gałkę.
marnie z twoja wyobraznia, skoro za trudne uwazasz dotykanie plaskiej powierzchni, a za lepsze rozwiazanie merdanie jakims tuchpadem,
myslisz,ze ta galka laczy sie z twoim pniem mozgowym i obraz menu staje ci przed oczami .... a wlasciwie jednym okiem,bo drugim wciaz obserwujesz droge ?
otoz NIE , ciagle musisz patrzec na maly ekran i smyrac galke ,a wielu sprawdzilo twoje rozwarzania teoretyczne w praktyce, czyli w czasie jazdy - dla wielu z nich byl to ostatni widok w zyciu,
chyba nawet BMW cos tam blokowalo w menu,zeby nie mozna bylo gmerac w czasie jazdy, ale przestalem interesowac sie tematem,wiec nie znam szczogolow,

a panel dotykowy w Tesli S ma 17cali przekontna - na takiej powierzchni mozesz umiescic wiele elementow pod reka, badz malo ale duzych elementow,
tylko od wyobrazni programisty lub stylisty zalezy jak bedzie wygladal panel sterujacy, a moze nawet od twoje wyobrazni,bo to przeciez tylko wyswietlacz i pokaze to co wgrasz do pamieci jego komputera,
jakbys sie uparl to mozesz zrobic sobie konsole z Plusa z pokretlami ,albo z Minusa z suwakami - tylko biegow wirtualnym drazkiem nie da sie zmieniac, bo ich tam nie ma

nie jestem zwolennikiem ekranow dotykowych, wole przyciski i pokretla lub suwaki, ale kapryszenie na ich brak w aucie, w ktorym nie ma nagrzewnicy jest troche glupie,
tak samo jak nie wyobrazam sobie normalnego auta bez obrotomierza, tak tutaj jest on zbedny, a proba jego implementacji bylaby wrecz idiotyczna,
nie rozumiem o co Ci chodzi z ciaglym uzywaniem panelu w czasie jady - Tesla ma normalna kierownice, wiec w czasie jazdy kierowca ma trzymac rece na kierownicy


10 lat temu można było sobie za 20 tys. zł przekonwertować samochód na elektryczny, i mieć koło 110 prędkość maksymalną i 150km zasięgu. Dzisiaj pewnie za te same pieniądze można by mieć już ze 200km zasięgu, no to przepraszam, gdybym chciał mieć oszczędne auto elektryczne, to bym wybrał sobie jakieś lekkie i aerodynamiczne nadwozie i dał to do przeróbki na elektrykę.
nie bylo takiej mozliwosci i nadal nie ma jezeli chcesz nowe czesci,
pakiet 10kWh baterii kosztuje 10kpln, a wystarczy na 100km, przy pomyslnych wiatrach w lekkim aucie na 150km,
silniki i sterowniki to kolejne tysiace pln,
oczywiscie mozna  kupic uzywane, jakiegos Bulgara 6.5kW za ~400pln i do tego sterownik w podobnej cenie, sa tez inne drozsze silniki uzywane z roznych maszyn, ale im mocniejsze tym drozsze,
piszesz o predkosci 110km/h ,a do tego potrzeba ~20KM, czyli~15kW ,a taki silnik kosztuje powyzej 1kpln ,a nowy silnik i sterownik jakos powyzej 6kpln,
baterie mozesz pozyskac z baterii laptopowych, kazde ogniwo trzeba sprawdzic i posegregowac w pakiety - robota dla cierpliwych, ale kupujac na kilogramy da sie pewnie zlozyc pakiet 10kWh za 2-3kpln ,tylko to bedzie ~2500szt paluszkow ,wiec sama przyjemnosc ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1546 dnia: Lipiec 30, 2017, 09:42:49 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
marnie z twoja wyobraznia, skoro za trudne uwazasz dotykanie plaskiej powierzchni, a za lepsze rozwiazanie merdanie jakims tuchpadem,
myslisz,ze ta galka laczy sie z twoim pniem mozgowym i obraz menu staje ci przed oczami .... a wlasciwie jednym okiem,bo drugim wciaz obserwujesz droge ?
otoz NIE , ciagle musisz patrzec na maly ekran i smyrac galke ,a wielu sprawdzilo twoje rozwarzania teoretyczne w praktyce, czyli w czasie jazdy - dla wielu z nich byl to ostatni widok w zyciu,
chyba nawet BMW cos tam blokowalo w menu,zeby nie mozna bylo gmerac w czasie jazdy, ale przestalem interesowac sie tematem,wiec nie znam szczogolow,

Przecież używam nawigacji i wiem z doświadczenia jak beznadziejnie steruje się czymś przez ekran, siedząc w trzęsącym się pudle, a taki nowy Carens trzęsie się bardziej niż Polonez bo mimo że van, to jest twardy jak taczka.
Jeżeli touchpada BMW się źle używa, to widocznie miał źle zestrojoną czułość. Używałem joysticka w telefonie przez kilka lat, i imo to powinno być lepszym rozwiązanie. A już najlepszym byłoby pięć guzików w podłokietniku góra/dół prawo/lewo/ OK, jak w pilocie do telewizora, i odpowiednio rozmieszczony zestaw na kierownicy.

nie bylo takiej mozliwosci i nadal nie ma jezeli chcesz nowe czesci,
pakiet 10kWh baterii kosztuje 10kpln, a wystarczy na 100km, przy pomyslnych wiatrach w lekkim aucie na 150km,
silniki i sterowniki to kolejne tysiace pln,
oczywiscie mozna  kupic uzywane, jakiegos Bulgara 6.5kW za ~400pln i do tego sterownik w podobnej cenie, sa tez inne drozsze silniki uzywane z roznych maszyn, ale im mocniejsze tym drozsze,
piszesz o predkosci 110km/h ,a do tego potrzeba ~20KM, czyli~15kW ,a taki silnik kosztuje powyzej 1kpln ,a nowy silnik i sterownik jakos powyzej 6kpln,

Zarzucasz mi pisanie głupot, a z Twoich wyliczeń nawet nie wychodzi 20 tys. tylko 17. Skoro jesteś jaśnie oświecony, a chcesz żeby inni byli, to musisz pisać jaśniej.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2017, 09:46:17 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1547 dnia: Lipiec 30, 2017, 09:44:04 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Gdzie są te auta?

https://innogy.forbes.pl/inteligentne-miasto/elektryczne-auta-w-polsce-zrob-sobie-wlasna-tesle/4q7zqs9

Firmy motoryzacyjne ich nie oferowały bo było to nieopłacalne, tak jak GM EV1


Miałem na myśli to, że skoro konwersja była tak prosta i tania, to dlaczego ludzie nie przerabiali.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1548 dnia: Lipiec 30, 2017, 09:48:04 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Miałem na myśli to, że skoro konwersja była tak prosta i tania, to dlaczego ludzie nie przerabiali.

A dlaczego Ty nie przerobisz auta na zasięg 100-150KM, V-max 100km/h, i brak bagażnika za cenę drugiego samochodu?
Rozwiązanie równie opłacalne jak kupowanie Tesli.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1549 dnia: Lipiec 30, 2017, 12:37:00 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Bo wszystkie moje auta są poprzerabiane na ekologiczne za pomocą instalacji LPG i mają zasięg ok. 450km + rezerwa ok. 700km i V-max powyżej 200km/h.

A co do Tesli, to przy tej cenie jest to w miarę rozsądne rozwiązanie. Mamy w pełni elektryczny samochód z jakimś tam zasięgiem, za cenę niewiele wyższą niż hybryda. Na dzień dzisiejszy i aktualny stan motoryzacji (małe pojemności, ekologiczne bzdurne dodatki, badziewna jakość i niska trwałość) skłaniam się ku samochodom elektrycznym. Druga opcja to amerykańskie SRT8 + LPG.


Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1550 dnia: Lipiec 30, 2017, 13:35:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie bylo takiej mozliwosci i nadal nie ma jezeli chcesz nowe czesci,
pakiet 10kWh baterii kosztuje 10kpln, a wystarczy na 100km, przy pomyslnych wiatrach w lekkim aucie na 150km,
silniki i sterowniki to kolejne tysiace pln,
oczywiscie mozna  kupic uzywane, jakiegos Bulgara 6.5kW za ~400pln i do tego sterownik w podobnej cenie, sa tez inne drozsze silniki uzywane z roznych maszyn, ale im mocniejsze tym drozsze,
piszesz o predkosci 110km/h ,a do tego potrzeba ~20KM, czyli~15kW ,a taki silnik kosztuje powyzej 1kpln ,a nowy silnik i sterownik jakos powyzej 6kpln,

Zarzucasz mi pisanie głupot, a z Twoich wyliczeń nawet nie wychodzi 20 tys. tylko 17. Skoro jesteś jaśnie oświecony, a chcesz żeby inni byli, to musisz pisać jaśniej.
a co tu pisac jasniej ? nowe czesci podstawowe kosztuja 17kpln ,do baterii wypada jeszcze dac BMSy ,
same grube miedziane kable beda kosztowaly kilka stow, koszty rejestracji sa bardzo rozne ,bo w WK kazdy ..uj na swoj stroj interpretuje przepisy,
otrzymasz auto nie kompaktowe, a bardziej klasy B, skoro chcesz miec 150km zasiegu na 10kWh  (Tesla S srednio podczas normalnej jazdy wciaga 20kWh/100km)
a co najwazniejsze to czy sam jestes w stanie dokonac konwersji ? raczej nie, bo juz z pompa paliwa nie szlo tak gladko co nie ?
wiec jak chcialbys sie zmiescic w 20kpln ?
 
przytaczasz wywiad ze Zbigniewem Kopciem, na pewno doswiadczonym w konwersjach EV, znana pod tym wzgledem osoba w PL,
ale to mitoman tak skupiony na promowaniu swojej wizji swiata,ze rozmija sie z faktami dosc wyraznie,
zwolennik Bulgara na ktorym od biedy mozesz jechac autem kompaktowym 60km/h ,a on twierdzi ze wyciska 110km/h - moze i wycisnie na przewoltowaniu ,ale w normalnym ruchu jestes ograniczony do 60km/h ,bo przy 110 zgubisz szczotki zanim rozladuja sie akumulatory,
Kopeć wykonywal konwersje za 20kpln ,ale na Bulgarze i olowiu, zasieg o ktorym pisze na poziomie 150km to faktycznie 50-70km

i tu sa wlasnie te subtelne roznice w cenie,
ale oczywisci,ze jest sposob na posiadanie EV w cenie 20kpln,
tylko zamiast konwersji mozna po prostu kupic uzywanego 106e lub Saxo-e , auta o predkosci maks ~100km/h i zasiegiem ~80km,
koszt w pelni sprawnego 10-15kpln , ze zdechlymi bateriami 6-7kpln,
idealne autko na miasto, ale Tesla to to nie bedzie... ani nawet Leaf  ;-|
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1551 dnia: Lipiec 30, 2017, 15:19:29 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
ale to mitoman tak skupiony na promowaniu swojej wizji swiata,ze rozmija sie z faktami dosc wyraznie,

A skąd ja mam to wiedzieć? Nie jestem inżynierem.
A co do pompy, to wolałbym robić od zera swoją instalację, niż szukać awarii w instalacji której nie znam. Zresztą tak w końcu naprawiłem awarię, przeprowadziłem własne kable.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1552 dnia: Sierpień 21, 2017, 20:04:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1553 dnia: Sierpień 23, 2017, 21:16:26 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Elektryczne Porsche Cayenne  <lol2> <rotfl2> <co> <blee>
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1554 dnia: Sierpień 23, 2017, 21:26:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Elektryczne Porsche Cayenne  <lol2> <rotfl2> <co> <blee>
faktycznie, cayena jest tak goownianym pojazdem,ze szkoda na niego litu 
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1555 dnia: Wrzesień 13, 2017, 20:12:28 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1167
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Nowy Polonez autem dla Kowalskiego

Samochód, na który stać przeciętnego Kowalskiego – to cel, który bezskutecznie stara się osiągnąć wielu producentów motoryzacji. Nowy Polonez nie dość, że ma być czysto polski to także wyjątkowo tani. Wprawdzie do podania oficjalnej ceny jeszcze daleko, w końcu najpierw musi powstać prototyp, ale już mówi się, że będzie to niezwykle budżetowy model.

Po pierwszych renderach można spodziewać się raczej segmentu Premium. Samochód przyciąga uwagę smukłą sylwetką i groźnym spojrzeniem przednich reflektorów, ale w tym atrakcyjnym opakowaniu będzie kryło się dosyć ubogie wyposażenie. Samochód będzie pozbawiony zbędnych funkcji i gadżetów. Podzespoły, z których powstanie Nowy Polonez, będą pochodziły wyłącznie od polskich przedsiębiorców, zero wkładu obcegoW sieci pojawiły się pogłoski, że wygląd Nowego Poloneza był wzorowany na prototypie Volkswagena: Sport Coupe Concept GTE prezentującego wizję większego brata dla Passata, ale dementujemy te informacje – sprawdźcie daty, "Poldek" był pierwszy!

Nowy Polonez to środek transportu dla polskiej rodziny składającej się z 5 osób. Źródłem napędu będzie 4-cylindrowa jednostka o pojemności 1,8 litra, generująca 150 KM mocy oraz 180 Nm momentu obrotowego. Bak pomieści 60 litrów paliwa.

Czekamy z niecierpliwością na prototyp 1:1. Postępy w projekcie Nowy Polonez 2015 można śledzić na fanpage’u: www.facebook.com/polonez2015.               Panowie może jeszcze się doczekamy , żeby tylko cena była dostępna, bo Łada w wersji luksusowej to cena na nasze to 45 000 zł.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1556 dnia: Wrzesień 13, 2017, 21:28:24 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Stek bredni na szczęście od niemalże dwóch lat nieaktualny. Niby projektant chciał wskrzesić polską motoryzację albo raczej zrobić wokół siebie trochę szumu żeby móc projektować wymarzone fałweje za ojro, na szczęście bezskutecznie bo nie słyszę jakoś że ten wielki talent coś wytworzył..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1557 dnia: Wrzesień 14, 2017, 01:43:33 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Kilka rysunków stworzonych przez grupę nastolatków. Pierwotnie były to rendery wzorowane na Passacie, a skończyli na rysunkach imitujących Fiata Tipo, także ten "projekt" się wręcz cofał  <lol2>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1558 dnia: Wrzesień 22, 2017, 13:12:15 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1559 dnia: Wrzesień 25, 2017, 19:31:03 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Wczoraj zamontowałem chlapacze. Czekam na wolne i pogodę, żeby się dało jakieś prace lakiernicze przeprowadzić. Poza tym w końcu chyba poddały się uszczelniacze zaworowe, po 20 latach i 157 tys. km.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E