Autor Wątek: Po co robić SWAP w Polonezie.  (Przeczytany 23828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 21, 2009, 19:04:39 pm »

polon

  • Gość
Cytat: "200sx"
Cytat: "BXMaster"
Cytat: "Konrad#1927"
Cytuj (zaznaczone)
Dla widoku miny gościa w wypasionym golfie, beemce, scierze czy innym szmelcwagenie że właśnie został objechany przez poloneza....
Z wypasionym golfem, albo E36 to nawet polonez po swapie może mieć problem, chyba że co do wypasu to masz na myśli spojlery.


No to E36 320i nie jest wypasione bo 1.4 można je objechać zwiedzając trawniki po drodze. :D
chyba się mylisz
BMW 320i kat. E36   1992 - 95   sedan   1991   150 KM   214 km/h   10,0 (0-100km/h)
BMW 320i kat. E36   1992 - 95   coupe   1991   150 KM   214 km/h   10,0 (0-100km/h)



nie chyba, a na pewno, moze kierownik z bety jednak sie nie scigal a jechal lekko dynamicznie? bo az nie chce mi sie wierzyc ze poldon 1,4 mialby start do 2,0 bety.. chyba ze beta zamulona, z gazem, skladana z 3 :)

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 21, 2009, 19:20:53 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Właśnie wróciłem z miasta i miałem okazję zmierzyć się z dwoma(trzypasmówka) fordami escortami kombi(nowsza buda, obydwa miały znaczek 16V na tylnej klapie. Miałem otwartą szybę, więc słyszałem ich ryczące silniki i jestem pewien, że goście nie zmieniali biegów przy 4000rpm(ja zmieniałem przy 6000), kiedy na zegarku było już około 100km/h jeden był praktycznie równo ze mną a drugi jakieś 10m za mną. Jeden był na pewno zagazowany :] No i co po co swap, skoro abimex objeżdża 16tki ??? Hahahahahahah :lol:
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 21, 2009, 19:52:15 pm »

STax

  • Gość
Cytat: "200sx"
BMW 320i kat. E36 1992 - 95 sedan 1991 150 KM 214 km/h 10,0 (0-100km/h)

A rover ile ma wg fabryki?
Tak swoją drogą moc mocą, ale takie bmw chyba ciut wiecej niż polonez waży?

A żeby było na temat - swap jest po to, żeby auto jeździło tak jak tego chce właściciel  :mrgreen:  (jeśli seria nie starcza).

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 21, 2009, 21:03:24 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
rover wg fabryki ma okolo 12s do paczki ( w rzeczywistosci troche mniej, troche wiecej ;) )

po co robic swap w polonezie? a po co tworzyc takie glupie tematy?? BO MOZNA ;)
a co to ze to polonez to od razu nie mozna mu zmieniac silnika? ludzie zmieniaja silniki na mocniejsze w kazdej marce to w poldzie nie mozna????   :shock: :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
glupi temat  :shock:  :?  :?
to ja, byly Marcin#839

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 21, 2009, 21:06:02 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "STax"
A żeby było na temat - swap jest po to, żeby auto jeździło tak jak tego chce właściciel :mrgreen: (jeśli seria nie starcza).
Bardzo słuszne stwierdzenie.
Cytat: "STax"
A rover ile ma wg fabryki?
Tak swoją drogą moc mocą, ale takie bmw chyba ciut wiecej niż polonez waży?

103KM(1.4). BMW może waży ciut więcej ale ma też ciut więcej mocy, jedyne 43KM więcej... I mały szczegół, moc mocą, a co z momentem obrotowym, jest bez znaczenia? Ze względu na różnicę pojemności mogę przypuszczać, że BMW ma większy. Aaaa i żeby nie było, nie jestem antyfanem, ani roverów, ani polonezów( to chyba jasne) - jestem realistą :]
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 21, 2009, 21:15:50 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
To nie było na prostej i pisałem o tym kilka razy. :) BMW było w dobrym stanie ,a Polonez zarżnięty silnik i zmodyfikowane zawieszenie które w sprincie po prostej pogorszyłoby przyspieszenie ale dało sporo na zakrętach.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 21, 2009, 22:53:56 pm »

200sx

  • Gość
BXMaster, rozmawiamy o prostej, na torze deocyduje praktycznie tylko kierowca.Wiec nie porwonujmy w tym przypadku aut.

[ Dodano: 21 Sie 2009 22:59 ]
Cytat: "STax"
Cytat: "200sx"
BMW 320i kat. E36 1992 - 95 sedan 1991 150 KM 214 km/h 10,0 (0-100km/h)

A rover ile ma wg fabryki?
Tak swoją drogą moc mocą, ale takie bmw chyba ciut wiecej niż polonez waży?

A żeby było na temat - swap jest po to, żeby auto jeździło tak jak tego chce właściciel  :mrgreen:  (jeśli seria nie starcza).
wiecej wazy,ale pojemnosci (momentu obr.) nie oszukamy :wink: i widzialem co wyprawia 2.0 w e36 na asfalcie,i twierdze ze bedzie lepsze ,nie lubie e36,ale realistąjestem... moment robi swoje...

aha,i nie wierzcie w wpisaną wage w dowodzie,ja mam wpisaną taką samą jka kumpel w e36 1.8  :lol: (a moja jest około 300-400kg lżejsza) :D

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:16:43 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

(teoretycznie wszystko jest kwestią rzeźby i kasy ale wiadomo, że silnika z Ferrari nie zamontujesz



Nie da się w morzu okopać i hełmu na lewą stronę założyć


W kwestii.. po co robić swapa ?

Po pierwsze po to :
http://www.youtube.com/watch?v=w1gNdf2chow

Po drugie po to:
http://plasmet.net/_ask-przemysl/files/wyniki_generalka.pdf


Zobacz jakie "fury" objechały maluchy !

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:45:57 pm »

STax

  • Gość
Cytat: "200sx"
wiecej wazy,ale pojemnosci (momentu obr.) nie oszukamy

Oszukamy, jak najbardziej, jest to tylko kwestia różnicy w masie (wystarczy spojrzeć na maluchy czy cc z silnikami 1.2 75km (106nm) z punto. 100km/h poniżej 10s a przecież moment mały ;) :mrgreen:

Kiedyś gdzieś czytałem, że wyrzucenie z auta 100kg (wygłuszenia itd) to mniej więcej to samo co dodanie mu 20km. Czy to prawda nie wiem, ale wiadomo, że lżejsze jest szybsze  :mrgreen:

Tu małe wyliczenia. Jednak poldi ciut gorzej wygląda na papierze
e36 2.0 150km/190nm/1315kg = 8,7kg/km i 6,9kg/nm
rover 1.4 103km/127nm/1115kg = 10,8kg/km i 8,7kg/nm

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:52:08 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "Van#1860"
a po co swap ?? dla tych wszystkich TDI którzy choć skręcają za 500m jeszcze poloneza wyprzedzić muszą. bo za polonezem jechac obciach :P



co do swapa robię go po to żeby po dłubać sobie przy aucie dla własnej satysfakcji posiadania czegoś co zrobiłem sam. a nie kopiłem za pieniądze taty tu dzież mamy czy dostałem na urodziny jakiegoś wypas grzmota w którym oprócz wartości katalogowych nie wiem nic, nawet jak się poprawnie obchodzi z skrzynka czy sprzęgłem...


będę mieć kombi, odratowanego z złomowania, przerobionego na minusa, z wy paśniejszym silnikiem. i będę się z tego cieszyć bo sam to zrobiłem i mam się czym pochwalić. kosztował mnie będzie pewnie worek kasy. litry potu i krwi. ale będę mógł powiedzieć ze jest MÓJ bo Sam go zbudowałem....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 22, 2009, 10:39:54 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytat: "mateo"
kosztował mnie będzie pewnie worek kasy. litry potu i krwi


Garść łez trzeba będzie
Troszkę smaru wszędzie
Kurzu i pyłu pół wiadra
Mała pojawi się w sercu zadra
Dłoń co krew po niej spływa
i najmniej skrzynkę piwa
Kluczy pełną szufladę
Wtedy dopiero nim wyjadę
Jeśli czasem szepnie cicho "nie ruszę"
wtedy będe wiedział że ma duszę.
Uzbieram wtedy pieniędzy worek
i zaleję go pod korek.
Lecz jeśli kiedyś stal zardzewieje,
a wiatr zapach spalin rozwieje
Niech wieść w świat niesie:
za tego pijemy co zwie się
polonez.
Jemu oddajmy hołd

Nudziło mi się któregoś wieczoru :D

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 22, 2009, 10:48:09 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
:lol:
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 24, 2009, 11:12:29 am »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "Konrad#1927"
miałem okazję zmierzyć się z dwoma(trzypasmówka) fordami escortami komb


Cytat: "Konrad#1927"
No i co po co swap, skoro abimex objeżdża 16tki ??? Hahahahahahah :lol:


Jak już chcesz się scigac to chociaż konkuruj z samochodami ;)

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 02, 2010, 16:56:10 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
szesnastki w fordach sa tak zamulone, że szok. mondziaka w szesnastce objechałem moją zastavka. mozecie sie Hansa spytac. akurat go mialem na pokładzie wiec start z eskortem nie jest za dobrym przykładem. przynajmiej tak uwazam. a po co SWAP? hmm. sam odtatnio duzo sie nad tym zastanawiałem. ale chyba przytakne do wypowiedzi Konrad#1927, w sumie jak niemasz co robić przy samochodzie to zrób mu SWAPa. mi tam narazie wystarcza seryjna jednostka. póki co nie jest awaryjna. i tego od niej oczekuje.
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 02, 2010, 18:51:43 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
satysfakcje moze tez dac przegrana ale w stylu...
328i

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 02, 2010, 19:04:45 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Swap w polonezach i wszelkich innych naszych pojazdach ma sens ponieważ seryjna jednostka wystarcza tylko i wyłącznie do normalnego poruszania się po drodze  :twisted: ja wybrałem italiano engine i nie żałuje tyle co on mi przez te 1,5 roku jazdy dał frajdy to naprawdę wszystko wynagradza  ostatnio zamknąłem skrzynie piątkę  szkoda że mój licznik oszukuje to nie wiem ile jechałem, ale wskazówka prędkościomierza mało się nie oparła o kasownik kilometrów, chyba trzeba poszukać mostu od diesla :P fotka z profilu spełniona  :mrgreen:

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 02, 2010, 19:08:33 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Tylko ja nie mam zamiarów oszczędzać auta, po to wykonuje modyfikacje by dawała mi ona przyjemność później.
OHV spoko ale na co dzień jak kolega mówił.

W moim OHV ktoś ukradł 2 podparcia wału.

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 02, 2010, 21:19:15 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytuj (zaznaczone)
W moim OHV ktoś ukradł 2 podparcia wału.

W moim tez  :mrgreen:

Swap dla frajdy, zeby lepiej jezdzil itp :) Planuje tez swap w moim pojezdzie przyszlym, oczywiscie drugim  Polonezie :)

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 03, 2010, 01:48:54 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "FaZi_Fr"
Cytuj (zaznaczone)
W moim OHV ktoś ukradł 2 podparcia wału.

W moim tez  :mrgreen:

Swap dla frajdy, zeby lepiej jezdzil itp :) Planuje tez swap w moim pojezdzie przyszlym, oczywiscie drugim  Polonezie :)

Powiem Ci że jak planujesz swap to musisz dużo rzeczy uwzględnić.
Ja chociażby na początku myślałem że np. wał będzie wystarczający a tu proszę za krótki.

Nie wiem ile mi zaśpiewają za wykonanie wału ale bez tego wychodzi swap na 2.0i jakieś 2,5k, do tego dojdzie teraz wał i różne szmerki pozostałe i wyjdzie coś koło 3,5k.

Może zdradzisz jaki to swap miałby być :D

Ps. Nie żale się i nie żałuje swojej decyzji, szkoda że nie zacząłem wcześniej odkładać :/

Ps.2. Co się stało z projektem swapu na silnik bety 1.8? Jak już jesteśmy przy temacie.

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 12, 2010, 23:18:40 pm »

kihas

  • Gość
Tak czytam i postanowiłem wtrącić swoje 3 grosze.
Najbardziej mnie cieszą miny wyprzedzanych kierowców drogich samochodów a po dojechaniu do następnych świateł, odwracają głowy.
Ja niestety uzależniłem się od tego :)
Polonez jest o tyle fajny że my Polacy czujemy do niego sentyment, ale też każdemu wydaje się że to klocek który się tylko toczy, także zdziwienie jest tym bardziej większe gdy taki klocek nagle ma 7 sekund do paczki.
Niestety po jakims czasie znowu brakuje mocy i człowiek mysli o czyms mocniejszym.
Teraz buduję poldka ok 200 koni, już nie mogę się doczekac tych zdziwionych twarzy.