Autor Wątek: Po co robić SWAP w Polonezie.  (Przeczytany 25176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 13, 2010, 01:37:53 am »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "kihas"
Polonez jest o tyle fajny że my Polacy czujemy do niego sentyment, ale też każdemu wydaje się że to klocek który się tylko toczy, także zdziwienie jest tym bardziej większe gdy taki klocek nagle ma 7 sekund do paczki.


Jak polonez ma rzeczywiste 11-12 sekund do setki to już jest dobrze. A co do prędkości, to z własnego doświadczenia wiem, że czasami OHV można zadziwić ludzi, więc wyobrażam sobie, bo by było po SWAPie :)
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 13, 2010, 09:19:54 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
11-12 jest dobre ale do czasu apetyt rośnie w miarę jedzenia najpierw wystarcza ci objechanie jakiś 1,6 16V lekko ponad 100 koni ale później już porywasz się na mocniejsze auta i jak ci zaczyna odjeżdżać zaczynasz myśleć co tu zrobić by to jeszcze lepiej jechało, ja wiem jedno przyszłość w 2,0 16 V  :twisted:  a same zbudowanie czegoś takiego to jest wielka satysfakcja  :mrgreen:

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 13, 2010, 12:11:17 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "kihas"
Najbardziej mnie cieszą miny wyprzedzanych kierowców drogich samochodów a po dojechaniu do następnych świateł, odwracają głowy.
Ja niestety uzależniłem się od tego :)
Polonez jest o tyle fajny że my Polacy czujemy do niego sentyment, ale też każdemu wydaje się że to klocek który się tylko toczy, także zdziwienie jest tym bardziej większe gdy taki klocek nagle ma 7 sekund do paczki.
dokladnie tak samo mysle! :) I wlasnie dlatego planuje na przyszłosc swap, a na co? jeszcze nie wiem... Zobaczymy, jak fundusze pozwolą :)

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 13, 2010, 16:46:53 pm »

Offline mrkita

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 203
    • FSO Polonez Caro 95
Cytuj (zaznaczone)
kihas     
PostWysłany: Wczoraj 23:18    Temat postu:
Tak czytam i postanowiłem wtrącić swoje 3 grosze.
Najbardziej mnie cieszą miny wyprzedzanych kierowców drogich samochodów a po dojechaniu do następnych świateł, odwracają głowy.
Ja niestety uzależniłem się od tego :)
Polonez jest o tyle fajny że my Polacy czujemy do niego sentyment, ale też każdemu wydaje się że to klocek który się tylko toczy, także zdziwienie jest tym bardziej większe gdy taki klocek nagle ma 7 sekund do paczki.
Niestety po jakims czasie znowu brakuje mocy i człowiek mysli o czyms mocniejszym.
Teraz buduję poldka ok 200 koni, już nie mogę się doczekac tych zdziwionych twarzy.


Jak najbardziej podzielam to opinie:D Poldroverkiem objezdzam mondea czasem jakis lamusow z bety i dla mnie to tez megasatysfakcja takie wielkie  :shock:  :shock:  albo uniesiony kciuk Pana z audi :D Ale czasem jak kierowca umie swoja fure uzytkowac , albo co sie coraz czesciej zdarza Avensis 1.6 ma 130 km  to juz gorzej, dlatego marzy mi sie taki pold jak Pana wieska ( o ile dobrze pamietam pozdro dla niego :D) 2.9 scorpio i doładowanie:D:D:D

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 13, 2010, 17:40:59 pm »

Nikita

  • Gość
ja wychodze z takiego zalozenia ze nie sztuka zapierda*** majac inny niefabryczny silnik sztuka to osiagnac na fabrycznym silniku jezeli bierzemy tu pod uwage silniki 1,3 1,5 i 1,6 bo wiadomo roverki zapierdzie**** same z siebie :D

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 13, 2010, 18:23:43 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
OHVką można się spróbować z kilkoma zachodnimi furami i nie mówię ty tylko o fiatach CC i uno 1.0 :) Ale co z tego skoro ustawisz się z Ładą Samarą 1.5 albo Skodą Felicją 1.6 i jak siedzi tam kierowca, który potrafi jeździć swoim samochodem i nie boi się wysokich obrotów, to zostajesz w tyle ze świateł :P
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 13, 2010, 18:35:41 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Konrad#1927"
Ładą Samarą 1.5 albo Skodą Felicją 1.6
szczerze mówiąc to nie widziałem samary w swoich okolicach dobrych pare miesięcy ,bo felicjami czesi są codziennie

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 13, 2010, 18:58:32 pm »

Offline Pudzian#1942

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 215
  • Tył napęd rządzi :D
    • C+, Omega BFL, Borat TDI XD
Według mojego skromnego zdania SWAP jest po to żeby się czegoś nauczyć, a nastepnie spuścić baty innym markom....
SWAP jest pokazaniem ze każdy samochód z duszą może mieć porządne serce, czego do golfa II wsadzili 4.2 v8?? Po to żeby pokazać że wszytsko jest możliwe i że niepozorny samochód może mieć charakter...
Ostatnio z kolegą gadałem ma on mercedesa 260E z 1993 roku a pod maską siedzi mocarne 2.8 r6 i 200 kuni, niepozorny mietek ale potrafi zamiatać jego znajomi co mają BMW powiedzieli że jak ich samochody dożyją takiego stanu i przebiegu co on ma w mietku tylko ponad 475 tys. Opowiedział też że kolega nie mógł ostatnio poldka dogonić audi 1.9 tdi, mówi 120 poldek odjeźdza, 140 poldek dalej ucieka i co nie wyprzedził go i zdziwił się...
Ja swapa zrobie po to żeby zadziwić ludzie i pokazac że można zrobić coś czego ktoś inny nie był by wstanie zrobić sam a tu samemu się buduje samochod... ktoś z nas ma fajny opis pod profilem że konstuktorzy wiedzieli że kiedyś się urodzimy chyba jakoś źle napisałem...
Jak za jadę polonią gdzieś i zamkne drzwi z pilota, szyby w prądzie, lustra w prądzie no i fela to każdy jest w szoku, dla mnie BMw to przedłużenie meskości... :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=CEwYPvbUnZQ&feature=related

a no i jescze dla tego piękny dzwięk...  :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=G1M4K6hQgtk
Jest C+ 1.6 GLI "97 :D
Full opcja bez skóry, klimy, grzanych foteli.
Opel Omega
B FL 2.5td Caravan
Borat 1.9 TDI

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 13, 2010, 19:13:51 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
BMW to nie są złe samochody, tylko sprofanowane przez ludzi, którzy do nich nie dorośli... A i tak nic mi nie zastąpi poloneza ;)
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 13, 2010, 19:20:38 pm »

Offline Pudzian#1942

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 215
  • Tył napęd rządzi :D
    • C+, Omega BFL, Borat TDI XD
Cytat: "Konrad#1927"
BMW to nie są złe samochody, tylko sprofanowane przez ludzi, którzy do nich nie dorośli... A i tak nic mi nie zastąpi poloneza ;)



No coś Ty jeździłem bmw 525 tds i paroma takimi teraz ostatnio 530 d i powiem szczerze ze nie jest źle, ale płacz na sali jak trzeba coś zrobić przy nim znaczy się koszt części, bo samemu można przy nich coś tam zrobic ale komputer potrzebny... kolega ma 520 i buja się po mechanikach zime przestało pod sniegiem bo nie mógł otworzyć bo przecie bez prądu nie otworzy się... Co zauważyłem kobiety oglądają się za bmw jak i faceci, ale za ładnie zrobionym poldkiem tez a do tego zeby jeszcze dobrze latał to tym bardziej...
Jest C+ 1.6 GLI "97 :D
Full opcja bez skóry, klimy, grzanych foteli.
Opel Omega
B FL 2.5td Caravan
Borat 1.9 TDI

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 17, 2010, 15:24:00 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "Pudzian#1942"
dla mnie BMw to przedłużenie meskości... :twisted:
no ja mam juz po kolana :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-17, 15:27 ]
Cytat: "Konrad#1927"
BMW to nie są złe samochody, tylko sprofanowane przez ludzi, którzy do nich nie dorośli... A i tak nic mi nie zastąpi poloneza ;)
dlatego trzeba miec bmw i poloneza 8)

prowadzenie i komfort jazdy calkiem calkiem, a co do profanowania, to taki osobnik w polonezie, ktory chce pokazac co to jego auto nie potrafi staje sie taka sama osoba jak wspomniani wlasnie statystyczni kierowcy bmw

pozatym skladki oc na bmw sa wyzsze, dlatego, ze to bmw :roll:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 17, 2010, 16:45:11 pm »

kihas

  • Gość
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 17, 2010, 18:32:42 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "kihas"
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW
tylko ze dalej nie mamy prowadzenia,komfortu i mamy rdzeeee

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 17, 2010, 18:34:18 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "200sx"
Cytat: "kihas"
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW
tylko ze dalej nie mamy prowadzenia,komfortu i mamy rdzeeee
coś za coś, w koncu za to je kochamy :)

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 17, 2010, 18:59:37 pm »

Offline Pudzian#1942

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 215
  • Tył napęd rządzi :D
    • C+, Omega BFL, Borat TDI XD
Cytat: "FaZi"
Cytat: "200sx"
Cytat: "kihas"
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW
tylko ze dalej nie mamy prowadzenia,komfortu i mamy rdzeeee
coś za coś, w koncu za to je kochamy :)


A w BMW nie ma rdzy?? Wszędzie jest rdza na każdym samochodzie...
Nie ma komfortu?? Zmieniamy fotele, robimy zawieszenie i jest co trzeba....
Jest C+ 1.6 GLI "97 :D
Full opcja bez skóry, klimy, grzanych foteli.
Opel Omega
B FL 2.5td Caravan
Borat 1.9 TDI

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 17, 2010, 19:12:49 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
ja tylko dolozyłem 3 piorko ,troche zklepując i kupilem na przod amorki kayaba po 65 zl za sztuke i nie ten samochod, łączny koszt - 300 zl i zawieszenie zrobione,dla jednych duzo ,dla innych nie ,ja jestem zadowolony i groki tez są ze szrotu za cene 40 zl sztuka i jezdzi sie dobrze ,tak dobrze ,ze jak nie pojezdze pare dni to źle sie robi :mrgreen:

[ Dodano: 17 Mar 2010 19:13 ]
Ale co do bmw, to lubie bmw szczegolnie te starsze

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 17, 2010, 20:18:58 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Pudzian#1942"
Cytat: "FaZi"
Cytat: "200sx"
Cytat: "kihas"
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW
tylko ze dalej nie mamy prowadzenia,komfortu i mamy rdzeeee
coś za coś, w koncu za to je kochamy :)


A w BMW nie ma rdzy?? Wszędzie jest rdza na każdym samochodzie...
Nie ma komfortu?? Zmieniamy fotele, robimy zawieszenie i jest co trzeba....
ocynku kolego nie oszukasz,tylnego zawiasu na wahaczach takze...

fakt,ktos tam zrobił zawias na wahaczach ze sierry,ale osobiscie bałbym sie tym ostro latać

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 17, 2010, 21:00:28 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Swap w FSO nie jest po to (przynajmniej w moim rozumowaniu), by zrobić z niego BMW. Niech każde będzie sobą.
Ja robie swap po to by:
Zrobić to czego jeszcze nikt bliżej lub dalej mi znany nie zrobił (w przypadku Fiata) :)
Mieć satysfakcję ze swojej pracy
Posiadać samochód, którym można się poruszać sprawnie, nie bać sie wyprzedać, ostrzej ruszyć, bo szybko i tak nie latam
Mieć dobry i trwały napęd

A co do udowadniana-jeśli już chce coś komuś, to tylko to, że się da coś zrobic.
Dodatkowo po prostu trzeba się czymś zająć, jedni kleją modele, zbierają znaczki, a ja lubie dłubać w samochodach i akurat teraz jest taki konkretny, kompleksowy projekt.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 17, 2010, 21:34:23 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "200sx"
ocynku kolego nie oszukasz,tylnego zawiasu na wahaczach takze...

fakt,ktos tam zrobił zawias na wahaczach ze sierry,ale osobiscie bałbym sie tym ostro latać

Ja wcale nie chcę mieć tylnego mostu na wahaczach. Uważam, że most jest lepszy, więc z mojego punktu widzenia BMW ma poważną wadę. Że nie wspomnę o tym iż nie jest hatchbackiem. Takie auto jest mi zupełnie nieprzydatne. Nigdy chyba nie zrozumiem co ludzi tak pociąga w tej marce - o ile jeszcze seria 6 czy 8 jest niezła, to 3 jest zwyczajnym przeciętnym autem jakich pełno...

Chętnie za to będę w przyszłości posiadał Poloneza z silnikiem pozwalającym na swobodne tym autem manewrowanie. W sumie to taki silnik nie musi być dużo mocniejszy - powinien być przede wszystkim bardziej elastyczny i odporny na wkręcanie na obroty przy energicznym wyprzedzaniu. Już 1.6 DOHC mający 98 albo 100 KM pozwala na przyjemną jazdę.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Po co robić SWAP w Polonezie.
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 17, 2010, 23:18:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "200sx"
Cytat: "kihas"
No i wszystko jasne - Poldek z silnikem BMW
tylko ze dalej nie mamy prowadzenia,komfortu i mamy rdzeeee

cos za cos - masz prowadzenie ,nie masz komfortu ,
chcesz komfort ,to plyniesz jak lodka ,
e30 nie ma komfortu ,rdzy tez ma kupe - nawet po drodze moge fotencje strzelic ,
prowadzenie ma niezle ,
ale sorki ,w bmw to mozna sobie kupic e34 ,e39 ,e38 ,e31 ,Z3 czy stara 6 ,od biedy e36 coupe jak sie ma fantazje ,czy tam e46 (choc bardziej mi odpowiada e36 coupe) ,
a Polonez jest jeden ,nie trzeba wybierac - mozna jedynie indywidualnie dobrac karoserie :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.