Witajcie ponownie.
Prace powoli ruszają - czasu mało ale ten co zostaje poświęcam na kompletne wyprucie Poldka. Następny krok to weryfikacja stanu budy i plan działania przy jej przygotowaniu.
Tak jak pisałem udało mi sie zakupić dzwon do skrzyni z miejscem na rozrusznik po stronie pasażera. Problem z walkami wyrównoważającymi jest rozwiązany. (mylę sie?)
Plan jest taki żeby kupić cale autko z DOHC TURBO - poprzecznym i wpychać silnik do Poldka wraz z całym osprzętem robiąc przy tym generalny remont i może mały tuning.
1. Jakiego auta szukać? Croma?, Tempra?, Thema?, Kappa?, Alfa 155?...
Poza kwestia walków zostaje jeszcze mocowanie silnika wzdłuż, natrysk na denka i to żeby pasował do skrzyni wzdłużnej. Stad moje pytanie co kupić na dawce? Dodam ze chętnie zostanę przy ośmiu zaworach. Dodatkowo muszę wziąć pod uwagę ze skrzynia i most ze 120 konnej Argenty musi to wytrzymać.
2. Jakie problemy czekają na mnie dalej przy montowaniu seryjnie turbionego silnika poprzecznego? Licze na pomoc kolegów którzy już to robili i chociaż pomogą wyliczyć te "1000 komplikacji" które napotkam.
Na koniec krótkie info - reklama:
NA SPRZEDAŻ: wszystko co zostaje z wyprucia Poldka Borewicza (fotele, kanapa, tapicerka, radio...) - oryginały.
Jeżeli kupie dawce to na sprzedaż będę miał silnik 2000 IE z Argenty
Niedługo będę miał na sprzedaż także silnik poloneza Borewicza typ AA ze skrzynia - przebieg 105 tys km !
Wszystkim za porady i zaangażowanie w mój temat wielkie DZIĘKI !