Autor Wątek: Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)  (Przeczytany 31395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 23, 2010, 19:13:36 pm »

Buszek

  • Gość
Ogólnie doładowanie dynamiczne to temat rzeka ile osób tyle opinii .
Według alfy romeo korzyści ze stosowania doładowania dynamicznego przy OPTYMALNEJ konstrukcji dolotu pojawia się po przekroczeniu grubo 200 km/h.
Dodge stosując system RAM AIR zyskuje 5 km , więc wątpię by udało się Wam choć zbliżyć do przyrostu takich mocy . Kwahoo w artykule o doładowaniu dynamicznym , obliczał ,że w motocyklu przy 300 km/h doładowanie dynamiczne jest rzędu 0,04 bara więc znikome.

Także sama modyfikacja układu dolotowego bez modyfikacji silnika nie pociągnie za sobą odczuwalnych zmian w przyroście mocy czy momentu , oczywiście można coś zyskać ale efekt będzie mały i w wąskim zakresie obrotów .

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2010, 20:04:40 pm »

atu_rover

  • Gość
Jaki model dodge-a?  Jaki model alfy itp. pisz konkretniej. Zobacz na inne amerykance okolo 20km mozna zyskac w duzym silniku.
Ja mam silnik rovera 1.4 i wiem ze lepiej jezdzi, dlatego to podałem.To ze w Yugo 1.0 chiptuning nic nie daje nie znaczy ze w TDI tez nic nie daje. Jak nie wierzysz to ok. Widzialem testy na hamowni i taki dolot w kadecie dawał 10km.Ze 150 na 160km. Mozesz spróbowac sobie taki zrobic na wzor tego co pokazałem i sam sobie sprawdzisz. Podałem to dla tych co maja chęci do grzebania w aucie. Testowałem rozne doloty i seryjne tez mialem, mam juz 4 tego takiego poloneza i rozne rzeczy w nich przerabiałem. Powiedzmy ze kompletnie nic to nie daje,to czemu stosuja to w sporcie samochodowym? A zalety zimniejszego powietrza? rover 220sd 86km , 220sdi 105km.Ten sam turbodiesel bez oraz z intercoolerem :) escort 1.8TD 70km, 1.8TDI 90km.Te same silniki ale z i bez intercoolera :P


Nie mowie ze bedziesz mial po tej modywikacji 20km wiecej ale zauwazalnie lepiej jezdzi auto. Napewno nie szkodzi silnikowi i nie dławi go, jeszcze wieksze efekty bedą jak zmienie wałki i kanały w głowicy. Niedługo sie za to zabiorę. Jak masz czas i checi to spróbuj. Przed chwila podawałem stronke w ktorej sama zmiana przepustnicy na wieksza podnosi moc o 5km, wiec przy tak niewielkim nakładzie roboty chyba sie opłaca? Powiem ci ze mam roverka 400 i zmieniłem fabryczna 45mm na 56mm i jest różnica. Nawet moja laska to zauwazyła, a ona na codzien jezdzi tym autem. Najwieksza roznica jest w reakcji przepustnicy na wcisniecie gazu, ale przeczytaj sobie ten artykul to sam bedziesz wiedział.

http://www.mg-rover.org/howdoi/showart.php?ArtID=281

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 23, 2010, 20:08:23 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Porównaj stopień modyfikacji w autach uczestniczących w sportach samochodowych, a w autach seryjnych.

Przepustnica w Poldoroverze pochodzi z Rovera 2.0 Turbo serii T, ma wystarczającą średnicę.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 23, 2010, 20:14:43 pm »

Buszek

  • Gość
Chłopie rozmawiamy tu o silnikach N/A a nie doładowanych , widziałeś ,żeby ktoś stosował ic do silnika wolnossącego ? Temperatura dolotu w silnikach N/A jest taka sama jak temp otoczenia i tego nie oszukasz .

Cytat: "atu_rover"

Zwieksza sie sprawnosc silnika, nie tak jak w silnikach turbo, ale jednak minimalnie na plus. To nie jest gaźnik.


Jak może Ci się przez doładowanie dynamiczne zwiększyć sprawność silnika ?

Cytat: "atu_rover"

Wiec jezeli mamy dowalone powietrza pod minimalnym cisnieniem i pełne otwarcie przepustnicy  i wiecej paliwa Podejdz do tego po inżyniersku "Młodyolek" :)


Ty widzisz co Ty piszesz ? inżynierze  :shock: Chyba nie sądzisz ,że wytworzyć nadciśnienie poprzez doładowanie dynamiczne ?  :twisted:

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 23, 2010, 20:31:21 pm »

JohnyWalker

  • Gość
Co do przepustnic to miałem dwie oryginalne od 1.4. Jedna otwierała się prawie całkiem- jakieś 90%, druga tylko w jakichś 3/4. W 1.4 miałem obie, jeżdżąc na tej drugiej później podpiłowałem ogranicznik, żeby było otwarcie 100%. Rzecz działa się podczas silnych mrozów, odczuć dało się pewną poprawę dynamiki, przy jeździe pod góre szczególnie było to widoczne. Ale pełne otwarcie wymagało podciągnięcia linki gazu, a wtedy ta na jałowych miała za mało luzu i obroty sobie falowały :evil: Bzdet, ale wkurwiał. W 1.8 wylądowała pierwsza, kiedyś jak będę się nudził muszę porównać osiągi z przerobioną.

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 23, 2010, 21:40:20 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Multec"
Porównaj stopień modyfikacji w autach uczestniczących w sportach samochodowych, a w autach seryjnych.

Przepustnica w Poldoroverze pochodzi z Rovera 2.0 Turbo serii T, ma wystarczającą średnicę.


Multec 2.0 ale nie koniecznie turbo. Mam identyczna w swoim wolnossacym.

Co do tych dolotow dynamicznych to mozna bedzie pewnie sprawdzic na zlocie jak AGMA przyjedzie :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 23, 2010, 21:48:26 pm »

Buszek

  • Gość
Cytat: "Senn#1869"

Co do tych dolotow dynamicznych to mozna bedzie pewnie sprawdzic na zlocie jak AGMA przyjedzie :)


Na zwykłej hamowni ciężko będzie określić efekty  :?  , ten ich wiatraczek ciągle będzie dmuchać z taką samą prędkością , musiała by się dopasowywać do prędkości samochodu  :(

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 23, 2010, 22:16:28 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Mozna zobaczyc z i bez wiatraczka :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 23, 2010, 22:21:28 pm »

JohnyWalker

  • Gość
W turbowcu też taką przepustnice mam. Różni się brakiem wejścia na odmę i zamiast kaloryfera ma od dołu wyjścia podciśnienia dla sterowania turbem i blo-ofem.

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 24, 2010, 03:59:13 am »

atu_rover

  • Gość
Buszek okruszek :) Nie twierdze ze wytworzy sie nadcisnienie, bo nawet jakbys wsadzil w dolot silny wiatraczek z nagrzewnicy to i tak bedzie tam podcisnienie. Dolot taki zrobilem ostatecznie i wiem ze dziala bo nie trzepie tak silnikiem na niskich obrotach (ponizej 2000) na 3 biegu przy przyspieszaniu. roznice sa minimalne ale ogolnie auto lepiej jezdzi. Nawet tak proste modyfikacje potrafią oddławic auto. Poczytaj sobie o Clio 1.4 u Cho,jnackiego.Wiem ze i tak masz to w du .. pie wiec i tak tego nie sprawdzisz. Dalem tu zdjecia po to zeby ktos komu sie chce nie tylko siedziec przed kompem cos sobie sam popróbowal. Jak masz ciekawsze rozwiazanie i lepsze to pokaz a ja je chetnie skrytykuje nie probujac nawet go w swoim aucie. OK?? :D Tobie by sie pewnie nawet nie snilo zeby wyjsc na ten mroz i zrobic zdjecie zeby komus cos ciekawego pokazac. Poza tym chyba nie masz silnika roverowskiego, wiec nie wiem po co sie wypowiadasz na ten temat? Roverowskie serii K dosc dobrze reaguja na modyfikacje dolotu. Tez o tym czytałem i ci zeskanuje. Watpie zeby w twoim 1.6 GLI OHV cos dolot dał, ale nie wypowiadam sie bo jezdziłem tylko gaznikowym 1.5 i dziekuje Bogu ze juz nie musze :) Załoze sie ze ty nic w swoim aucie nie przerabiales bo seryjnie jest doskonałe :)

Senn ma racje, mozna to sprawdzic. U cho,jnackiego na hamowni testowali kiedys rozne doloty i byl artykul ciekawy na ten temat. Z tego co pamietam to dobry dolot w kadecie gsi 16v dawał 10km,z 150 na 160.

Jak ktos ma jakies ciekawe rozwiązania to prosze wrzucac. Probował ktos z was juz takich przeróbek głowicy ?

http://www.youtube.com/watch?v=eDB4vgaTDa0

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 24, 2010, 08:51:06 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
atu_rover, link który umieściłeś w swoim poście pokazuje silnik kolegi jagosa (był kiedyś zarejestrowany na PTK), który zrobił swapa, (o ile dobrze pamiętam) nie mógł dojść do porozumienia z nim i ostatecznie sprzedał pojazd. Te 125 KM nie było na hamowni (sam właściciel pisał, że ocenia moc na taką ;) ) więc ciężko określić prawdziwość tej liczby. Ogólnie sam porting głowicy teoretycznie zawsze powinien odbić się in plus dla jednostki napędowej, aleee jak sobie dobrze pamiętam - w tym temacie dyskutujemy od układzie dolotowym silnika  8)

Tutaj masz pytania kolegi podczas remontu tego motoru:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17095
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17150
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17207
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?p=311443#311443
A potem kolega kupił szlifierkę :)
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?p=377198#377198

Artykuł o obróbce głowicy: http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=1894
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 24, 2010, 12:23:21 pm »

atu_rover

  • Gość
Kolega jagos wysłał mi troche zdjec prywatnie.Pytałem o tego linka bo mi sie wydaje ze az tak duze powiekszenie kanałow nie jest chyba potrzebne. Z tego co wiem to auto jezdzilo mu swietnie, ale zgniła podłużnica przy wahaczu. Czemu go usuneliscie z PTK?

Linka wrzuciłem bo chce sie dowiedziec jak przerobic kolektor dolotowy i głowice na dolocie.

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 24, 2010, 12:40:41 pm »

atu_rover

  • Gość
Własnie teraz przeczytałem. Inne fora samochodowe mają podobne regulaminy:)

Najdziwniejszy dolot powietrza w poldku z roverem ;

http://www.roverki.pl/modules.php?op=modload&name=Nasze_Galerie&file=index&do=showpic&pid=3953&orderby=dateD

Czy plastikowy kolektor dolotowy jest lepszy? Mam taki zapasowy. Opłaca się podmieniać, jest jakas różnica ?

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 24, 2010, 14:59:11 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jak sie ludziom nie chce zmienic kolektora na ten z poloneza  to pozniej sie musza tak meczyc :) Czy plastikowy lepszy? Nie sadze. Tez wygladaz biednie. Najlepsza opcja jest wstawienie kolektora od VVC, tyle ze do FSO tez nalezalo by go podciac i odwrocic. Angole twierdza, ze to podstawowy zabieg oprocz portingu glowicy i zmiany TB na 52mm(akurat nam to odpada)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 24, 2010, 15:08:34 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
albo dorobic we wlasnym zakresie kolektor ssacy z mniejsza iloscia zakretow :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 24, 2010, 15:42:56 pm »

JohnyWalker

  • Gość
Na zdjęciu o ile pamiętam to chyba oryginalny wynalazek fso jest. Jeden z eksperymentalnych poldków, i to 1.6 chyba kiedyś trochę więcej KM miało, zanim do ludzi nie poszło :roll:
A co do samego dolotu- rover w polonezie to przecież tak naprawdę szalona adaptacja, nie do końca doskonała. Nikt tu dolotu nie dobierał pod kątem pojemności i co za tym idzie osiągów, tylko tak żeby to zmieścić pod maską i żeby potem filtr dało się do tego kupić :mrgreen: Dlatego warto pokombinować bo można coś poprawić. Szczytem dramatu była metalowa rura przy filtrze stosowana wyłącznie przy pluso-roverach. Nie dość że mikro średnicy to skierowana prosto w błotnik. Fabryczna adaptacja pod kątem montażu lpg jak mniemam.
A co do ohv- rurę od kominka mam w dużym fiacie i zadowlony jestem :P

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 24, 2010, 18:13:55 pm »

atu_rover

  • Gość
Mozesz rozwinąć twoje mysli? Ciekawie piszesz ! Kolektor od VVC kosztuje około 60 zł, domyslam sie ze jest lepszy bo głowica vvc ma seryjnie 36 zamiast 34mm na dolocie?Prawda ? Wiec zapewne kolektor tez ma wieksze dziurska :) A ile powiekszac te dziurska w głowicy, kolega "jagos"(maniek) powiekszył konkretnie na 39mm i wypolerował. Nie wiem czy az tyle ma sens? Bede to robił na bank,tyle ze nie wiem ile powiekszyc,napewno trza spasowac z kol dolotowym i dolotowy tez troche wydrążyc przy samej głowicy?

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:54:31 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Senn#1869"
Jak sie ludziom nie chce zmienic kolektora na ten z poloneza to pozniej sie musza tak meczyc
Fabryka odwaliła taki numer  :P  wszystkie fabryczne 1600 maja takie kolanko na dolocie- czemu nie zastosowali dolotu od 1,4 ? - prawdopodobnie ze wzgledu na przepustnice i komputer

A te wszystkie kombinacje z dolotem to se mozna w tylek wsadzic przy 1.4 .Przy pełnym obciazeniu nie działą doladowanie dynamiczne :lol:  bo zazwyczaj jest tak wykonane aby wspomagac silnik w normalnej jezdzie czyli ponizej 3 tys zeby mialo to siłe ruszyc z miejsca jako tako i nie trzeba było tego krecic pod odcine. Samo odetkanie dolotu powoduje tylko wiekszy ryk i spadek momentu oraz przeniesienie go wyzej- dlatego wydaje sie wszystkim ze jest lepiej bo ciagnie mocno jak cholera- tak jest bo wczesniej moment spadł  i jest wieksza róznica dla dupochamowni :P A po za tym akustyka tez robi swoje- bedziesz jechał komarkiem bez wydechu 50 i wszystkie babcie w okolicy stwierdza ze grzałes conajmniej setka  8) ale chyba nie o to chodzi prawda ? Z 1.4 rakiety nie bedzie i zadne wydechy i doloty home-made tego nie zmienia
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 25, 2010, 01:18:40 am »

atu_rover

  • Gość
Elwood#1887 nie wiem czemu wsadzili taki kolektor ale przepustnica moze byc 45mm plastikowa z 1.6 przykrecona do polonezowskiego kolektora bo pasuje :) Ja mam 56mm z poloneza w roverze 416 i nawet chodzi na polonezowskim czujniku polozenia przepustnicy bezawaryjnie ponad rok :) Nawet te same kostki są do wpięcia. Tzw. plug & play :)

Kombinacje z dolotem nie muszą odrazu obniżyć momentu obrotowego. U mnie zadnych huków z dolotu nie ma, nienawidzę tego. Oba auta mam super ciche. Jezeli mam praktycznie seryjny dolot z seryjną puszką i filtrem, tyle ze rura koncowa ciągnie zimniejsze powietrze z zewnątrz zamiast cieplejszego z pod maski to czemu moment ma spadać? Ponizej 2000obr/min w seryjnym poldku 1.4 przyspieszanie na 3 biegu to szarpanie. U mnie jest minimalnie lepiej. Ale to moja opinia, szanuje twoją, ze nic to nie daje. Poprzedni własciciel potwierdzil jak mu dałem sie przejechac jego byłym autem.

Czasem czuje sie jakbym pisał na forum Golfa GTI, bo ciągle ktos wyśmiewa to 1.4 :)
Spróbuje czegos niemozliwego, czyli poprawe osiągów 1.4. Na dniach bedzie "porting" głowicy i ssacego, pasowanie ich, kol.wydechowy 4-2-1, wałki , jest dolot zimnego pow. i brak kata. Spróbuje wystroic to na gazie stag 300. Moze mi sie cos uda, a moze i nie :)
Wiadomo ze lepiej zacząć od 1.8 ale ja mam w super kondycji 1.4 z niecałym 60tys km. W stanach jezdziłem codziennie pick-upem 5.7 V8 OHV i było szybkie (250km) , ale nie tak szybkie jak pick up 3,5 V6 VTEC(250km). Pojemnosc to nie wszystko :P Pozatym porównaj osiagi seryjnego poldka 1.4 i 2.0 :P
Miałem gdzies taki mały plakacik z białym poldkiem caro 1.4 (125km!) po tuningu FSO, który leci po torze testowym 205km/h. Zastec zrobił 158km z tego silnika ale wiadome ze po duuuzych kosztach. Mam kupe czesci roverowych w garazu i sobie kombinuje co by tu zmienić. Taki tuning "budzetowy" wcale nie musi byc bez efektów :) Tu masz przykład drozszego tuningu z 1.4 150km.
http://www.aaautosport.co.uk/pages/projects/johnrally.shtml (kol. ssacy z VVC itp)
W seryjnej almerze SR20 dolot zimnego powietrza+przyspieszenie wałka ssacego o 4stopnie to jest +4km,+13Nm. Wywalenie katalizatora, zeliwnego kolektora i wsadzenie 4-2-1 to kolejne +7km,+7Nm. Wszystko badane na hamowni po kazdej przeróbce + wykresy :)

Dlatego pytam o modyfikacje dolotu w 1.4 :P Jak nie pasuje to przynajmniej prosze nie przeszkadzac, bo np. od senn-a dowiedziałem sie ze VVC ma lepszy kolektor ssacy i ze kolektor plastikowy z 1.6 16v moge sobie wsadzic do ... pudełka bo sie nie przyda :)

Modyfikacje układów dolotowych 1.4 wrzucać patenty :)
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 25, 2010, 10:42:05 am »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Cytat: "atu_rover"
W seryjnej almerze SR20 dolot zimnego powietrza+przyspieszenie wałka ssacego o 4stopnie to jest +4km,+13Nm. Wywalenie katalizatora, zeliwnego kolektora i wsadzenie 4-2-1 to kolejne +7km,+7Nm. Wszystko badane na hamowni po kazdej przeróbce + wykresy :)

No i właśnie tym się różni Twój projekt że przypuszczasz że jest lepiej, nie masz tego potwierdzonego wykresami z hamowni które rozwiewałyby tu wszystkie wątpliwości.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender