szkoda gadac ,
czy to ASO czy male warsztaty - jeden pies , tu i tu moze byc nie tak jak powinno ,a nawet czesto bywa,
problemem sa ludzie ,bo przecietny "kowal mechanik" to czlowiek nie zainteresowany swoja robota ,a do kazdej pracy zrobionej jak nalezy wymagana jest pasja ,
to nie prawda ,ze ASO daje "zaporowe" ceny zeby pozbyc sie drobnej biednej klienteli ,
oni maja duze ceny ,bo maja umowe z producentem samochodu i moga zdzierac ile tylko sie da - i robia to w praktyce ,podaz pokrywa popyt i wszystko jest cacy ... dopóki nie trafia na problem ,ktorego rozwiazac nie potrafia ,
jednak ASO ma jedna niezaprzeczalna zalete - szkolenia z nowych modeli sa organizowane tylko dla ASO ,a wiec zaden maly warsztat nie ma dostepu do tej wiedzy ,
pojedynek na sprawy nietrywialne maly warsztat moze wygrac tylko sprytem i gleboka znalomoscia zagadnienia oraz logicznym mysleniem - znalezienie takiego mechanika jest bardzo trudne ,zwlaszcze to ostatnie malo pasuje do przecietnego mechanika ,bo chyba wszyscy wiedza ,kto zazwyczaj zabiera sie do tego zawodu,
niestety potrzeba duzo pasji do tego zawodu ,ale przeciez do kazdego potrzeba duzo pasji jezeli nie ma byc wykonywana mechanicznie ,
ludzi z pasja jest jak na lekarstwo , inni co pracuja chca tylko zyc ,
i tak czy to sprzataczka,nauczyciel,mechanik ,geodeta ,lekarz ,ksiadz czy polityk (wg. rosnacych zarobkow ,dwie ostatnie grupy egzekwo) to wszyscy chca zarabiac kupe kasy ,a po pracy nie myslec o zostawionym po sobie dniu ,ani o nastepnym ,chca zlopac piwo ,ogladc mecze i zamawiac dziwki - niezaleznie jaki z tych lub innych zawodow uprawiaja ,
a niestety do kazdego zawodu trzeba podejsc inaczej niz przez pryzmat alkoholu ,debilnych rozrywek i uciech cielesnych,
dlatego porownanie ASO i malych warsztatow nalezy podzielic na dwie kategorie :
-ludzi tam pracujacych
-mozliwosci sprzetowych