0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Dlatego stwierdziłem że w tej samej cenie skompletuję zestaw do rovera.
A mnie ostatnio znajomi elektrycy wyleczyli z elektrycznej pompy z opla. Ponoć padają jak muchy i wymagają jakiegoś specjalnego płynu do wspomagania po kilkadziesiąt zł/litr. Z tą samą opinią spotkałem się też jak sprzedawałem swoją pompę z astry III.Dlatego stwierdziłem że w tej samej cenie skompletuję zestaw do rovera.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
jest jakaś różnica pomiędzy 95 a późniejszymi
W starszych modelach zostaje miejsca jedynie na przeciśnięcie pasków.
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi :twisted:
Ano jest. W plusie masz już inaczej wyprofilowaną belkę przednią (tą pod chłodnicą) przez co bez problemu zakłada się koło dwupasowe z rovera. W starszych modelach zostaje miejsca jedynie na przeciśnięcie pasków.
Jest jeszcze jedna opcja - przespawanie lap na stara belke -silnik idzie wyzej i miejsca na kolo dwubiezniowe jest wsytarczajaco. Wiec zdecydujcie sie czy latwiej przeciskac pasek raz kiedys podczas wymiany czy przekrecac przepustnice i przerabiac mocowanie gazu plus dodatkowe podeniesienie o okolo 1-2 cm puszki filtru powietrza