Autor Wątek: Remont rovera 1,8  (Przeczytany 37569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 25, 2011, 00:56:47 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
ale wtryski od 1.4 są raczej za słabe do rovera 1.8... Czy to tylko przejściowe?

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 25, 2011, 11:48:22 am »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Przejściowe. miałem wtryski z calibry, ale jeden lał, więc dopóki nie będę miał nowych musi jeździć na tych wtryskach

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 25, 2011, 12:54:53 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
ja mam te od wersji 135 koni i na 3barach jest za bogato przy wysokich obrotach. Moim zdaniem najlepiej szukać oryginalnych od freelandera. Bo mam jeszcze jedne wtryski ale to podobno od wersji 150km lecz wtedy auto mega power miało ale do 4tys obrotów hehe

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 25, 2011, 22:42:07 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Myszaradom, jak kupiłem silnik to miałem te same wtryski co w 1.4. Silnik pochodził z freelandera

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 26, 2011, 00:11:30 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
o a tego nie wiedziałem że są takie same. Więc zostaje założyć od opla:)

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 26, 2011, 09:17:09 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
silnik to miałem te same wtryski co w 1.4. Silnik pochodził z freelandera
Bo w 1,8 były dwie wersje 150ccm i 218ccm. Ja akurat mam te większe i też jest trochę za bogato wg AFR (pobieżny pomiar w Czerniewicach) ale auto robi robotę ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #166 dnia: Marzec 04, 2014, 19:14:58 pm »

Stipe77

  • Gość
Czy ten silnik po remoncie sam pociągnie olej z miski czy trzeba mu jakoś pomóc?

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #167 dnia: Marzec 05, 2014, 12:47:24 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Przy składaniu silnika wszystkie współpracujące ze sobą powierzchnie muszą być składane "na mokro" (olej) - czyli wszelkie panewki.
Później należy kręcić wałem korbowym aż olej dotrze do wszystkich kanałów olejowych w silniku, potem można przeprowadzić rozruch z pomocą rozrusznika, czyli normalnie.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Remont rovera 1,8
« Odpowiedź #168 dnia: Marzec 05, 2014, 13:40:00 pm »

Stipe77

  • Gość
OK Dzięki.