Autor Wątek: -= LINKowisko =-  (Przeczytany 1296584 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7940 dnia: Sierpień 19, 2021, 02:44:58 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Amelinium może nie, ale jest co najmniej kilka sposobów malowania aluminium. Można też anodować.

Poza tym aluminium nie gnije na wylot, a bak się nie nagrzewa, więc przy montażu zewnętrznym można po prostu okleić folią. W sumie zastanawiam się czemu przy stalowym baku wcześniej nie wpadłem na to żeby położyć folię, to by rozwiązało problem uszkodzenia lakieru i korozji spowodowanej uderzeniami kamieni.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7941 dnia: Sierpień 19, 2021, 10:31:52 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2061
Jak masz wypadek polonezem to pierwsze co się rozerwie to wlew paliwa i tak czy owak się wyleje. Z tyłu jeszcze musi znaleźć się iskra by zrobić zapłon, a w okolicy nic nie ma.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7942 dnia: Sierpień 19, 2021, 11:00:40 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Wlew też się prawdopodobnie przemieści, a nawet jeżeli nie, to chlupnie w najgorszym razie pół litra, zwłaszcza że przy prawidłowym zamocowaniu potrzeba trochę siły do urwania tej rury.

Powiedzmy jednak, że uleje się nawet litr, będziesz miał przez chwilę sporo ogrnia obok auta w jednym miejscu, w dalszym ciągu spore szanse ucieczki z lekkimi poparzeniami.
Przy pękniętym baku będą się lać dziesiątki litrów, jeżeli będzie blisko pełen. Nie daj boże żeby pieprznięcie było mocne i byś był oszołomiony w momencie wybuchu pożaru, otoczy Cię płomień, i nawet jeżeli obrażenia zewnetrzne nie będą poważne, to poparzysz płuca i umrzesz za kilka dni.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7943 dnia: Sierpień 19, 2021, 11:20:57 am »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 878
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
125p jeżdżą po drogach od 53 lat i jeszcze nie słyszałem by którykolwiek się zapalił od uderzenia w tył,nawet nie widziałem by auto się paliło od tyłu. Dlaczego teraz by się miało to stać? Benzyna łatwopalnejsza się zrobiła?
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7944 dnia: Sierpień 19, 2021, 11:50:02 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4632
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Ale rozkminy. W prawie każdym zachodnim aucie na złomie widziałem plastikowy bak, i już dawno myślałem o zaadoptowaniu jakiegoś do poloneza. Myślałem też nad montażem 10-litrowego baku od motorówki, i tak benzyny używam tylko do odpalania. Nie chce mi się bawić z blaszanym badziewiem.

Po ostatniej przejażdżce w deszczową pogodę, wypsikaniu jakichś dwóch litrów płynu na szybę, i jeździe w praktycznie zerowej widoczności za zasłoną wodną przy widoczności +- 10 metrów, pytam :P :

https://autowizja.pl/2016/12/gdzie-sie-podzialy-cholerne-chlapacze-w-samochodach/

Kumpel, który sobie kupił nową, atermiczną szybę do favoritki, i dosłownie kilkanaście dni po montażu ją stracił, obrywając soczystym kamieniem w okolice pasu przeciwsłonecznego, pewnie również podziela moje przemyślenia   <lol2>
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2021, 11:53:40 am wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7945 dnia: Sierpień 19, 2021, 11:54:31 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Jakoś w dużej mierze jeżdżą auta z OEM plastikowym zbiornikiem i brak skutków ubocznych, po za jednym. Łatwiej w nim zrobić dziurę wkrętarka aby komuś trochę popsuć humor 😅
Tylko że współczesne samochody mają zbiorniki między osiami. W Polonezie przy 25km/h uderzeniu w tył już występuje odkształcenie zbiornika. Jeżeli tworzywo pęknie to jedna iskra i masz pożar z do 40 litrów paliwa płonących pod i wszędzie naokoło samochodu.

Aby się tylko nie lało i tyle. Wszystko idzie dorobić, tylko cena trochę odstrasza, Taniej niż 2 koła za sztukę na pewno nie będzie  .

Ano właśnie. A za mniej niż 700-800 zł można mieć aluminiowy bezpieczny zbiornik paliwa plus swirl pot, i niezawodne zasilanie silnika w paliwo przy dowolnym przeciążeniu bocznym. Do tego zbiornik jest praktycznie nieśmiertylny i przeżyje właściciela. W Polonezie seryjne miejsce nie wymaga wygibasów, zbiornik to prawie prostopadłościan, więc tylko  pozostaje znaleźć firmę która robi takie zbiorniki i przyjęłaby zlecenie zbiorników na wymiar. W odróżnieniu od zbiorników z tworzywa, tu nie powinno być problemów, bo do wykonania takiego zbiornika nie potrzeba form, panowie po prostu sobie wycinają arkusze blachy odpowiedniej grubości i spawają.

https://www.bajpolmotosport.pl/Zbiornik-paliwa-TurboWorks-40L-z-czujnikiem-p7946


Błagam, to nie jest bezpieczny zbiornik.
Bezpieczny zbiornik to ATL, gdzie w aluminiowej obudowie masz schowany plastikowy zbiornik wypełniony pianką i nie kosztuje takich pieniędzy, tylko 4-5 razy tyle.
http://atlinc.com/index.html#%22
https://rally-tech.pl/oferta/bezpieczne-zbiorniki-paliwa/

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7946 dnia: Sierpień 19, 2021, 12:25:26 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Kiedyś myślałem o tym,żeby zrobić formę i z żywicy zrobic dwie połówki baku polonozewatego, tak jak w oryginale jest zespawany z dwóch połowek.
Dolną część odpowiednio wzmocnić blachą z np nierdzewki i tak samo pomyśleć o koszu na pompę i przegrodach.

Na planach się skończyło. Chyba jednak żywica nie będzie najlepszym pomysłem.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7947 dnia: Sierpień 19, 2021, 19:43:05 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2061
Te zbiorniki są robione właśnie z żywicy.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7948 dnia: Sierpień 19, 2021, 23:14:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
W Polonezie przy 25km/h uderzeniu w tył już występuje odkształcenie zbiornika. Jeżeli tworzywo pęknie to jedna iskra i masz pożar z do 40 litrów paliwa płonących pod i wszędzie naokoło samochodu.
trzeba robic z czerwonego tworzywa - czerwone kapturki nie pękają ;]
plastik moze byc znacznie bardziej elastyczny od stali, zobacz sobie z czego zrobione sa karnistry, ktore teraz praktycznie wszystkie sa plastikowe,
nie wiem dlaczego skojarzyles plastikowy bak z twardym i kruchym tworzywem,

W sumie zastanawiam się czemu przy stalowym baku wcześniej nie wpadłem na to żeby położyć folię, to by rozwiązało problem uszkodzenia lakieru i korozji spowodowanej uderzeniami kamieni.
bak najczesciej rdzewieje pod pasami mocujacymi, bo tam zalega woda,
zabezpieczanie plaskich odkrytych powierzchni jakimis specjalnymi srodkami nie ma sensu, bo nikt normalny nie ma problemu z odrapanym bakiem,
zywotnosc stalowego baku mocno przedluzyloby solidne cynkowanie z wierzchu, ale pod pasami i tak warto zawsze zabezpieczyc dodatkowo,

wykonanie z plastiku rozwiazaloby sprawe definitywnie, jednak nie ma co sie ludzic, ze ktos to wyprodukuje

P.S. z tymi 25km/h i gieciem baku to twierdze, ze watpie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7949 dnia: Sierpień 20, 2021, 02:08:08 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna

Błagam, to nie jest bezpieczny zbiornik.
Bezpieczny zbiornik to ATL, gdzie w aluminiowej obudowie masz schowany plastikowy zbiornik wypełniony pianką i nie kosztuje takich pieniędzy, tylko 4-5 razy tyle.
http://atlinc.com/index.html#%22
https://rally-tech.pl/oferta/bezpieczne-zbiorniki-paliwa/


Idąc tym tropem, to seryjny zbiornik nie jest bezpieczny.

trzeba robic z czerwonego tworzywa - czerwone kapturki nie pękają
plastik moze byc znacznie bardziej elastyczny od stali, zobacz sobie z czego zrobione sa karnistry, ktore teraz praktycznie wszystkie sa plastikowe,
nie wiem dlaczego skojarzyles plastikowy bak z twardym i kruchym tworzywem,

Bo nie ufam *ujstwu zamówionemu po taniości na PTK, bez rzetelnej kontroli niezależnego inżyniera. *uj wie czego użyją nawet gdyby udało się takie zamówienie załatwić, zapewne tego co zostało na stanie i nie ma co z tym zrobić.

Dlatego wolałbym spawany bak metalowy, bo raz że tańszy, a dwa że wiadomo jak się zachowa.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2021, 02:10:26 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7950 dnia: Sierpień 20, 2021, 11:58:55 am »

Offline AndrzejP

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 397
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro Plus GSI
https://biznesalert.pl/marszalkowski-polscy-kierowcy-odczuja-wybuch-na-jamale-rynek-lpg-w-tarapatach-rosja-gaz/

Generalnie od 20 lat słyszy się, że gaz przestanie się opłacać, ale w tym roku to już ceny ostro poszybowały (a zwyczajowo w sezonie zimowym była drożyzna) - ciekawe, co dalej.

Tak w ramach kontynuacji tego nieciekawego tematu:
https://biznesalert.pl/rosyjskie-clo-eksportowe-na-lpg-wzrosnie-we-wrzesniu-o-prawie-800-procent/

Widać, że sytuacja rozwojowa.

btw. szkoda, że u nas nie rośnie trzcina cukrowa jak w np. Brazylii :)



Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7951 dnia: Sierpień 20, 2021, 12:27:05 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4632
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Mam nadzieję, że nasz wspaniały rząd nie pozwoli na podwyżkę cen ekologicznego paliwa, zawsze można np. obniżyć akcyzę, czy podatki, żeby nie zniechęcać ludzi do gazu, i przesiadki w kierunku benzyniaka/diesla.
.
.
.
.
.
 <rotfl2>

A tak poważnie, to też od lat czytam o podwyżkach cen lpg, w końcu zniechęcanie do tego typu zasilania wszystkim się opłaca, stacje i rząd mają większe zyski z benzyny/ropy.

Ostatnio planujemy ze znajomym zagazowanie malucha (legalne). W sumie trochę żałuję, że sprzedałem tego, co miałem przez chwilę, bo jak cena faktycznie mocno wzrośnie, to nie będzie głupie rozwiązanie  ;> Nawet przy 3zł/litr, to zawsze będzie połowa ceny benzyny, która szybuje powoli do 6zł.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2021, 12:36:44 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7952 dnia: Sierpień 20, 2021, 12:33:36 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Gaz się powoli zbliża do trójki, ale i tak jeszcze jest dobrze. U mnie aktualnie po 2,75. Gaz zawsze był na połowę tańszy od benzyny, a skoro benzyna jest pod 6, to i to poszło w górę.
Teraz jeżdżę tylko Yariską, bo polonez ma wywaloną uszczelkę, a ja muszę się na razie oszczędzać, bo pozbyłem się niedawno jednej nerki i trzeba się nieco zregenerować.
Yariska ma praktycznie nową sekwencję, silnik jest 1,3, to naprawdę nie pali jakoś wiele. Jeżdżę sobie gdzie chcę i jakoś wiele po kieszeni nie boli, nawet przy tej cenie. Już się do tego auta tak przyzwyczaiłem, że jak niedawno siadłem do poloneza go przepalić i się przejechać (da się jeszcze nim jeździć) to ciężko mi było sprzęgło wcisnąć. Yariska ma ten silnik naprawdę elastyczny, bo spokojnie sobie to przyspiesza na piątce od 60 km/h, czego o polonezie powiedzieć nie można. Jada GSI "po mieście" to udręka. Ciągłe wajchowanie, ze względu na przełożenie mostu i niebezpieczeństwo wywalenia panewek, gdy będziemy go dusić poniżej zielonego pola. Z roverem nie było takich problemów. Przydałoby się coś w typie reduktora, co by zmniejszało przełożenie miedzy skrzynią, a mostem, żeby poza trasami mu nieco wigoru dodać. Jak jeździłem gaźnikowcem na moście 4/3 po mieście, to była poezja. Mało kiedy trzeba było wajchowac, bo przyspieszał na piątce od 60 km/h. Albo zmienić most na wolniejszy, albo silnik na mocniejszy   <lol2> Nie trzepię do oryginałów, ale trochę szkoda bebeszyć GSI na rzecz roverka. Weź wszystko rozkręcaj, zmieniaj itd.
Byłem niedawno na złomie, bo nawet myślałem, czy nie kupić sobie drugiej głowicy do GSi, żeby na spokojnie ją zrobić, a potem tylko zamienić starą na "nową" jednego dnia, ale teraz na złomach wszystko idzie na przetop, bo cena złomu dobra. Ładują jak leci wszystko. Nawet felgi aluminiowe idą na przetop. Był niedawno caro plus, taki srebrny i miał ładne klamki, ale jak nie wziąłem od razu, tak teraz już dawno śladu po niem niema. A tak poza tym, to stoją całkiem niezłe samochody, przynajmniej jak na mój gust, bo właściciele raczej uznali je za kupę złomu. Pasaty, octawie, golfy itp. Trochę audic, nawet autobus cały.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7953 dnia: Sierpień 20, 2021, 12:56:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Yariska ma ten silnik naprawdę elastyczny
a jak ma byc, gdy w lekkim samochodzie masz duzy silnik ? w podstawie jest 1.0 i tez slaby nie jest

Jada GSI "po mieście" to udręka. Ciągłe wajchowanie, ze względu na przełożenie mostu i niebezpieczeństwo wywalenia panewek, gdy będziemy go dusić poniżej zielonego pola. Z roverem nie było takich problemów. Przydałoby się coś w typie reduktora, co by zmniejszało przełożenie miedzy skrzynią, a mostem, żeby poza trasami mu nieco wigoru dodać.
po cholere skracac biegi, przeciez bedzie tylko wiecej machania dzwignia,
w PN przelozenia sa takie, ze akurat w miescie uzywa sie trzech biegow, ewentualnie IV wrzucasz przy 60km/h gdy mozesz jechac rowno - czyli teraz wlasciwie nigdy, bo zamulacze cisna 40,
wyzej niz III nie ma gdzie wrzucac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7954 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:02:27 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4632
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
IV wrzucasz przy 60km/h gdy mozesz jechac rowno - czyli teraz wlasciwie nigdy, bo zamulacze cisna 40,
wyzej niz III nie ma gdzie wrzucac

No i to jest główny problem, bo ludzie zaczęli tak zamulać na drogach przez te wszystkie straszące w mediach kampanie i "eco driving", że jeżdżąc WSK po mieście, właściwie wszystkich wyprzedzam... Porównując sytuację na drogach do tej sprzed 9 lat, kiedy świeżo zdałem prawko, ludzie jeżdżą w ślimaczym tempie. Ale co się dziwić, skoro w internecie/telewizji jednym z ulubionych tematów mediów dzień w dzień jest "straszliwy wypadek w Pierdziszewie pod Zażukiem".
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2021, 13:04:29 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7955 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:22:27 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
a jak ma byc, gdy w lekkim samochodzie masz duzy silnik ? w podstawie jest 1.0 i tez slaby nie jest
Może i tak, to swoje robi. Buda lżejsza, autko małe, krótkie, napęd na przód, ale i ten silnik wydaje mi się, że jest całkiem niezły. To jest niby na tych zmiennych fazach rozrząd? Bo niby VVTi. Ma toto niby 87 KM, czy jakoś tak, ale jakby to do poloneza wsadzić, to ciekawe, jakby to chodziło? Pewnie gdyby wpakować do tej Yariski 1,4 rovera, to by ją w kosmos wystrzeliło, a w polonezie, to wszyscy wiemy, jak jest. To auto mi się ogólnie nie podoba, bi nie lubię takich pudełek, na dodatek trzydrzwiówka, ale muszę przyznać, że do miasta i parkowania, to jest idealne. Nie ciągniesz za sobą niepotrzebnie całej dupy, więc nie trzeba tyle uważać. Jedyne co mi przeszkadza, to taki gówniany schowek pomiędzy konsolą środkową, a obudową wału kierownicy. Noga mi się tam nie mieści i cały czas dociska do tego plastiku. Gdyby to było moje auto, to bym to wyciął.
po cholere skracac biegi, przeciez bedzie tylko wiecej machania dzwignia,
w PN przelozenia sa takie, ze akurat w miescie uzywa sie trzech biegow, ewentualnie IV wrzucasz przy 60km/h gdy mozesz jechac rowno - czyli teraz wlasciwie nigdy, bo zamulacze cisna 40,
wyzej niz III nie ma gdzie wrzucac
No tak, zgadza się, ale pisałem raczej ogólnie o tym, że przy tym silniku i tym przełożeniu, trzeba utrzymywać odpowiednie obroty, bo silnik się męczy, co zresztą słychać i czuć. Na trasie też nie jest lepiej, jak ci jakiś debil w "porządnym zagranicznym aucie" muli 70 km/h, gdy można jechać 90, to wtedy też poldkiem jest ciężko, bo trzeba piłować na czwórce, często też zwalniając, bo tak debil jedzie, albo próbować wyprzedzać, co też wiąże się z redukowaniem itd. a nie zawsze jest gdzie. W roverze było lepiej, bo i most krótszy i silnik nieco z inną charakterystyką, któremu nie przeszkadzało aż tak takie mulenie, bo szybciej się zbierał na niższych obrotach.
No i to jest główny problem, bo ludzie zaczęli tak zamulać na drogach przez te wszystkie straszące w mediach kampanie i "eco driving", że jeżdżąc WSK po mieście, właściwie wszystkich wyprzedzam... Porównując sytuację na drogach do tej sprzed 9 lat, kiedy świeżo zdałem prawko, ludzie jeżdżą w ślimaczym tempie. Ale co się dziwić, skoro w internecie/telewizji jednym z ulubionych tematów mediów dzień w dzień jest "straszliwy wypadek w Pierdziszewie pod Zażukiem".
No właśnie. Ale najgorsze wcale nie jest to, że jeżdżą wolniej, pal licho, można się dostosować i też sobie spokojnie jechać za takim, albo wyprzedzić. Problemem jest ciągle zmieniana przez takiego delikwenta prędkość jazdy. Jakby mu noga podskakiwała na gazie. Jadąc za takim, idzie zgłupieć. Jak już człowiek zaczyna myśleć o wyprzedzaniu, to tamten nagle dodaje gazu i zaczyna jechać "normalnie" żeby za jakiś czas od nowa zwolnić. Mając świadomość tego, czym jadę i jak się to zbiera, raczej staram się nie ryzykować, ale teraz, jak jeżdżę Yariską, to się z takimi nie pierd*le, tylko ogień do przodu, a auto tylko w tym pomaga. Mogę zrozumieć właścicieli bmw, czy audi, którzy sobie chcą spokojnie jechać, a tu mu taki jeden z drugim zamula, jadąc ledwo 100 km/h. Zgłupieć idzie  :-)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7956 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:26:26 pm »

Offline Majonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez C+ gli
Ostatnio planujemy ze znajomym zagazowanie malucha (legalne)

Butlę ładujecie na dach czy zamiast baku ? Wejdzie tam w ogóle jakaś ?

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7957 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:28:21 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4632
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
można się dostosować i też sobie spokojnie jechać za takim

40km/h na ograniczeniu do 50, pomiędzy drugim a 3 biegiem? :D Można się nabawić nerwicy

albo wyprzedzić.

Polskie,krajowe drogi z niekończącą się podwójną ciągłą i przerywaną pod górę, i tymi wspaniałymi migającymi znakami dokładnie pośrodku jedynego miejsca, w którym można by wyprzedzić, czy wysepkami oddzielającymi pasy ruchu (droga Puławy-Radom i Olkusz-Kraków szczególnie) pozdrawiają.

Cytuj (zaznaczone)
Butlę ładujecie na dach czy zamiast baku ? Wejdzie tam w ogóle jakaś ?

Chcemy zamontować zamiast baku paliwa zewnętrznego toroida:

https://www.agsiedlik.pl/ztp-stako-520145-25l-zbiornik-zew-pelny-typ-f11l-2018r-i2413.html

Do tego ofc sonda w wydech elegantowski i 2 generacja.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7958 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:39:34 pm »

Offline Majonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez C+ gli
A jak z gaźnikiem ? Krokowiec z przepustnicą trzeba dopasować chyba ?

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #7959 dnia: Sierpień 20, 2021, 13:51:48 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
A reduktor ogrzejecie olejem czy jakiś dodatkowy obieg wodny grzany wydechem?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .