Autor Wątek: Rover - remont głowicy by Bocian  (Przeczytany 23990 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2005, 01:46:04 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
no cos kolo tego ale na benzynie :-), jak tyle ci kreci na gazie i nie masz odciecia przy zasilaniu gazowym i tak go krecisz to niedlugo ten powyzszy doskonale napisany artykul ci sie przyda  :D
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 19, 2005, 18:22:33 pm »

Wojti#1854

  • Gość
bestia moja w zyciu swym gazu nie widziała.ale artykuł ?wietnie napisany. w koncu mogłem zobaczyc głowice od ?rodka.Roverek ma 245 kkm i nic w nim nie było grzebane.lepszy jest tylko diesel:450kkm i dalej jeżdzi :D

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2005, 22:30:08 pm »

ddobry#1564

  • Gość
ile kosztuj czesci na taki remoncik.?

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 20, 2005, 08:47:13 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "ddobry#1564"
ile kosztuj czesci na taki remoncik.?

Mnie to kosztowało jakie? 500zł ale czę?ci miałem załatwiane przez znajomego mechanika po jego upustach (nawet kilkadziesi?t %). Normalnie jakbym chciał to sam kupić to pewnie by mi wyszło z 750 jak nic. NO ale wtedy bym nie zmieniał wszystkiego tylko najniezbędzniejsze rzeczy więc i tak z 500 by poszło. A co ddobry silnik ci szwankuje?? Je?li chcesz to dla samego tuningu to raczej nie warto wganiać się w koszta bo poza sam? satysfakcj? różnica w osi?gach jest na poziomie błędu autosugestii ;). NO chyba że by? poszedł dalej i bardziej wybrał materiał w głowicy powiększaj?c znacz?co ?rednicę dolotów i wylotów. TYlko nie wiem na ile można sobie pozwolić bez uszkodzenia głowicy. Wolałem tego nie sprawdzać.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 21, 2005, 13:48:17 pm »

ddobry

  • Gość
Bocian_s#313  no wlasnie chodzi mi o tuning. a co do glowiucy to mam stronke chyba angielska gdzie wlasnie jest to opisane . i dodatkowo wkladaja tam osobne gardzioele z wtryskami na kazdy cylinder.. jak tylko ja znbajde w swoich smiechiach komputerowych wysle link

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 24, 2005, 08:08:38 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tak tak osławiona strona Dave-a Andrews-a. Kto z roverkowców jej nie zna. Jakby? zrobił to tak dokładnie jak oni opisali na tamtej stronie to może by i były jakie? odczuwalne efekty tego zabiegu. Ja osobi?cie nie poczułem jakiej? "ogromnej" róznicy. Zastanów się czy warto siewganiaćw koszta. Taki tuning warto zrobić gdy masz do wymiany uszczelkę pod głowic?. Na twoim miejscu specjalnie dla tutningu bym głowicy nie ?ci?gał. Tym bardzoej je?li silnik chodzi równo i jest suchy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 24, 2005, 12:35:56 pm »

qxr

  • Gość
Kawal dobrej roboty odwaliles. Konkretny opis ale mam nadzieje, ze w moim wypadku sie on nigdy nie przyda.  :wink: Co sie tyczy tych 200 ml oleju na 1000 km to wydaje sie mi ze to jest jak na ten silnik duzo. Fakt uszczelniacze moga sie ukladac. Nie zrocilem tylko uwagi czy wymieniales prowadnice zaworow.  Bo jesli one byly zdezelowane to 3000 km i uszczelniacze raczej znowu zdechna.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 30, 2005, 20:23:49 pm »

ddobry

  • Gość
tak jak obiecalem daje link na tiuning silnika ( wlsaciwie glowicy) roverka
http://members.aol.com/DVAndrews/kengine.htm

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 21, 2005, 23:49:13 pm »

ajk#1212

  • Gość
jestem na etapie dobierania uszczelki pod głowice w ROVERZE 1.4 sama glowica własnie wróciła z zakładu mechanicy twierdz? że jesli były uszczelniane zawory to teraz powinno sie zajrzec do pierscieni  czy może to ich  wymysł. mam również problem z kupieniem tej uszczelki w płynie do kratownicy zaworów       dzieki za informacie i porade

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 30, 2005, 17:38:00 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
uszczelke kupilem w lublinie na wojciechowskiej w hurtowni olejow firmy FAI za chyba 160 zl, co do uszczelki w plynie to tez mialem problem poszukaj sklepu z preparatami loctite, ewentulanie pytaj w serwisach rovera maja ja chyba w ECC Babice, kontakt na stronach roverki.pl w dziale warsztaty
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 11, 2009, 22:26:57 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
mozna w tym silniku planowac glowice ,,cos wiecej"? podobno planuje sie tylko do 0,2mm bede wymienial uszczelke pod glowica i splanowal bym sobie jak o taki rosądny max - zeby mocy przybylo jak najwiecej, ale zeby zywotnosc znacznie nie spadla ;p jesli sie da wiecej planowac niz o te 0,2mm to o ile? ew. do jakiego stopnia sprezania? to juz bym sobie obliczyl o ile splanowac...

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 11, 2009, 22:28:49 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Mądrzy ludzie mawiają, że głowic w roverku sie nie planuje...

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 11, 2009, 22:37:38 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no a pozniej pozniej wydmucha ci uszczelke jeszcze raz i nie bedzie juz czego planowac, bo trzeba bedzie leb zmieniac  :mrgreen:

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 11, 2009, 22:54:05 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
tak myslalem... czyli splanuje tylko do zrownania. miejmy nadzieje ze wiecej sie to nie zdarzy, bo uszczelka + sruby to wydatek 300zł...

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 11, 2009, 23:04:44 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
O jej to tragedia.. Trzeba bylo ohv kupic... Pamietam jak za komplet szilek na zamowienie dawalem 460zł a za uszczelke 150... Wtedy to byly koszta...
  • Jef
  • Czaku

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 12, 2009, 08:27:52 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A śrub nie da się zastosować kolejny raz. U mnie silnik jest skręcony trzeci a moze czwarty raz tym samym kompletem i od 3 lat (od sławetnej operacji) nic mu nie jest.
na konto śrub lepiej zakupić uszczelkę dwuczęściową od LandRovera. Ponoć załatwia problem wycieku raz na zawsze.

PS. Ale ktoś tu uprawia archeologię. Ale dobrze bo o porządek trzeba dbać.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 12, 2009, 16:32:05 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Artykuł w pytkę... zdjęć brak.... niestety.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 12, 2009, 16:32:47 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
no tak tragedia szczegolnie jak sie nie pracuje tylko jeszcze uczy...

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 12, 2009, 20:41:10 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
fotki były ale przepadły gdzieś przy okazji przeprowadzki
jak znajdę to postaram się wstawić na nowo.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - remont głowicy by Bocian
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 23, 2009, 20:31:45 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Witam

Zauploadowałem fotki na inny serwer więc zapraszam do oglądania:
http://bocians.fotosik.pl/albumy/576101.html
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.