Autor Wątek: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.  (Przeczytany 42561 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 22, 2012, 12:51:18 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Jest mały problem: mam zdjęty kolektor, w żadnej wiązce wtrysków benzynowych nie ma prądu, pojawia się przy obrotach silnika? Wywalałem emulator zlutowałem kable po kolorach: różowy i niebieski. Kurde, trzeba chyba będzie założyć kolektor i sprawdzić, czy chodzi. <uoee>
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2012, 12:55:29 pm wysłana przez altowiolista »
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 22, 2012, 12:57:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a sprawdzales napiecie  miedzy przewodem wtrysku i masa auta np. (-) akumulatora ,czy miedzy dwoma przewodami wtrysku ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 22, 2012, 13:30:50 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Sprawdzałem i tak i tak, ale już mam trop:Trzeciak twierdzi, ze napięcie pojawia się z przekaźnika paliwa, a ja wyjąłem bezpiecznik, żeby benzyny do kanału nie wlewać. Teraz idę podczepić samą listwę wtryskową, a jak to nie pomoże, to założę kolektor, wszystkie kostki i spróbuję uruchomić silnik na benzynie. Dobrze, że garaż mam 300 m od domu  :]

TRZECIAK KŁAMIE! Prąd w zasilaniu wtryskiwacza pojawia się dopiero przy kręcącym się silniku! Książka twierdzi, że przy włączonym zapłonie. Silnik zapalił normalnie - tzn. myślał trochę, jak to zawsze robi po zdjęciu kolektora. Uff, można robić dalej  <lol> <lol> <lol>
A może to mój Atuś tak ma??????
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2012, 15:10:02 pm wysłana przez altowiolista »
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 22, 2012, 15:50:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dziwne ,bo co by szkodzilo dac plus po zaplonie,
ale nie sprawdzalem ,to nie wiem jak w innych jest
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 22, 2012, 18:37:24 pm »

Offline bear2493

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro +
U mnie prad jest dopiero przy kreceniu rozrusznikiem.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 22, 2012, 21:32:16 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
U mnie prad jest dopiero przy kreceniu rozrusznikiem.
To by się nawet zgadzało, skoro jest to prąd podawany z przekaźnika pompy paliwa, wystarczy posłuchać, jak pracuje pompa przy uruchamianiu silnika.
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 22, 2012, 23:26:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze to ma zwiazek z immobilaizerem poprostu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 23, 2012, 13:04:48 pm »

Offline bear2493

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro +
Pompa paliwa podaje paliwo po przekreceniu zaplonu. Wtryski chodza po kreceniu juz rozrusznikiem

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 23, 2012, 13:09:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Wtryski chodza po kreceniu juz rozrusznikiem
to chyba jasne jest dal wszystkich,
rozwazania dotycza zasilania wtryskow,a nie ich pracy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 23, 2012, 13:21:26 pm »

Offline bear2493

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro +
Skoro chodza przy kreceniu rozrusznikiem to i musza wtedy dostawac prad...

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 23, 2012, 13:35:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Skoro chodza przy kreceniu rozrusznikiem to i musza wtedy dostawac prad...
nie jest istotne przy okresleniu biegunowosci ,kiedy "dostaja prąd" ,
interesuje nas kiedy "dostaja napiecie" ,a moglyby je dostawac nawet bezposrednio z akumulatora na wylaczonym silniku i nic by to nie zmienilo w ich pracy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 23, 2012, 14:52:40 pm »

Offline bear2493

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro +
O napieciu pisalem wczesniej. Ze rowniez dostaja przy kreceniu silnikiem.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 02, 2012, 14:10:15 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Instalacja już zamontowana <lol> Po drodze było parę problemów.
1. W poniedziałek wymieniałem pompę paliwa, bowiem samochód nie miał chciał jechać. Po wymianie też nie chciał jechać, chociaż na wolnych chodził, w dodatku bardzo podstępnie się zachowywał, bowiem im cieplejszy sinik, tym bardziej nie chciał jechać!! Okazało się, że emulator wtryskiwaczy, w przypadku nie podłączenia sterownika gazu do zasilania przy akumulatorze, zachowuje się jak zamulator... .
2. Czujnik poziomu gazu dostarczony wraz z zestawem nie pasuje do eletrozaworu przy butli!! W schemacie opisany jest czujnik jako 90 ohm. Po prostu zostawiłem stary, podciągnąłem instalację i wygląda na to, że działa.
3. Niezłe kłopoty wynikły z podłączeniem sterownika do programu konfiguracyjnego - tutaj na pomoc wzywałem informatyka, czyli żonę  :] :]. Spędziła 2 h nad dobieraniem sterownika do interfejsu, potem odpowiedniej wersji programu. Skuteczna okazała się próba właściwie już nieplanowana, ale mój aniołek się uparł, że jeszcze raz spróbuje, chociaż ja się już właściwie poddałem.
4 Sygnał obrotów został wzięty z czujnika położenia wału korbowego, przez co trzeba było dobrać odpowiednią pozycję w ilości cylindrów na cewkę (4).
Samochód już chwilę chodził na postoju na gaziku, a na właściwie strojenie wybieramy się zaraz z zoną. Trzeba tylko zatankować gazik, bo jest pusto.

uff!!!Mam już trochę dosyć grzebania auta, mam nadzieję, że teraz trochę pojeżdżę i ręce dla altówki trochę oszczędzę!

Samochód pięknie pracuje!
Niestety po zebraniu map gazowej i benzynowej ( w tej kolejności) nie bardzo wiedzieliśmy, jak jest skłonić do pokrycia się  ;p. Przy okazji wynikła kłótnia o mnożnik, ale samochód jeździ i nie ma co narzekać.
Zebranie 60% map bazowej i benzynowej nie powiodło się do końca, utknęliśmy na 59%, chociaż jeździłem jak wariat po szosie i górach.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2012, 10:32:21 am wysłana przez altowiolista »
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpień 31, 2012, 15:37:17 pm »

Offline Rysiob

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 194
Podepnę się pod temat.
Jestem laikiem co do LPG, ale poważnie zastanawiam się nad montażem do swojego Polda. Chodzi mi o to, czy da radę zainstalować sekwencję do 1.6 GLi Abimex?

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #114 dnia: Wrzesień 01, 2012, 11:19:16 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
http://www.youtube.com/watch?v=gYCAezLgnfc
Szukaj w opisie.
Ponoć działa  :]
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #115 dnia: Wrzesień 09, 2012, 20:04:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Jestem laikiem co do LPG, ale poważnie zastanawiam się nad montażem do swojego Polda. Chodzi mi o to, czy da radę zainstalować sekwencję do 1.6 GLi Abimex?
w praktyce sie nie da tego wystroic w abimexie,
mozna by sie pobawic na matrixie hd344 ,bo to najszybszy wtrysk na rynku ,ale tez nie wroze rewelacji,
ale problem masz z glowy ,bo zaden gazownik ci tego nie zamontuje ,a jezeli o to pytasz,to sam tez sobie nie poradzisz,

to co pokazal altowiolista na filmiku misiekasztaszica to zupelnie inna bajka ,bo na boschu da sie wrzucic sekwencje  i jakos sensownie ustawic

jednak abimexa mozna ladnie  postawic na IIgen  ,najlepiej na stag50 ,
a postawiony na stag100 z miejsca kierowcy nie robi zadnej roznicy wzgledem sekwencji (pelne wskazanie ilosci gazu w butli ,przelaczanie po temperaturze)


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2012, 20:08:42 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 06, 2013, 09:20:03 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Odkopię temat
Mam pytanie o podstawki pod wtryskiwacze. Zastosować z 2 oringami czy lepiej kupic z czterema i wrazie potrzeby przypiłować do 3?
Plastikowy dolot i jedyne miejsce by się wkręcić w miarę bezproblemowo wypada od spodu prostopadle do głowicy.
Stary silnik mial kolektor aluminowy wtryski w glowicy. Nowy wtryski w plastikowym kolektorze.
Pacjent f14d3
Sterownik Stag 300 isa2
reduktor versus
hana czerwona osobne

Pomijam kwestie czy wejda bo i tak mam juz przespawywana listwe wtryskowa i wrazie czego zrobie to jeszcze raz
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2013, 09:22:41 am wysłana przez Van »

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 06, 2013, 12:49:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dwa oringi siedza pewniej,
4 sa do forda
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #118 dnia: Lipiec 06, 2013, 15:30:42 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Dzieks
W takim razie zamawiam 2 :) Wrazie "W" zawsze pozostanie wiercenie.

Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #119 dnia: Lipiec 15, 2014, 22:28:04 pm »

Offline MateO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSI 99'
Witam
Mam sekwencje w gsi na stagu reduktorze acr01 i wtryskach acw01 auto dostaje muła powyżej 4 tysiecy obrotów i nie kręci do końca, na niższych obrotach pracuje dobrze, gazownik ktory założył instalacje powiedział że zmiana wtrysków na hany (szybsze) pomoże bo w polonezie jest połsekwencja i mam pytanie czy ktoś miał takie problemy w gsi i dla znajacych temat czy te wtryski mogą nie wyrabiać czy może to gazownik nie wyrabia ;-|