2. Rozumiem, że nowy osuszacz jest już niemal świętym gralem, więc pytanie brzmi, czy jest dla niego jakaś alternatywa?
Żaden gral są na olx i bywają na allegro.Ten z Kia niestety nie pasuje.
A jak z tematem tzw uniwersalnych osuszaczy? Ktoś testował takie rozwiązanie? Wystarczy dobrać połączenia gwintowe/ redukcje i działa?
Mam wrażenie, że bez odwiedzin jakiegoś porządnego serwisu klimy się nie obędzie. Znalazłem osuszacz uniwersalny, który teoretycznie by się nadał, ale gwint czujnika ciśnienia nie pasuje (fabryczny ma zdaje się gwint M8, natomiast tam był M10), jednak jest iskierka nadziei gdyż ponieważ znalazłem stronę, gdzie jednocześnie można kupić i uniwersalny osuszacz i pasujący do niego 4przewodowy czujnik ciśnienia (koszt trochę ponad 100 zł ), pozostawałaby jedynie kwestia czy zgrałyby się ciśnienia zał./wył. sprężarki, bo samo przelutowanie kostki to detal.
pewnie ze zadziała. własciwie tylko nawiew z poloneza potrzeba, reszte mozna zlozyc. sa fajne chlodnice z osuszaczami o dobrych wymiarach do pn, sprezarki mozna dobrac jakies sprytniejsze male (szczegolnie jak ma byc do rovera) kwestia dobrania wezy.
No właśnie, szkoda tylko, że nigdzie nie ma jakiegoś arta, czy nawet wątku w którym byłyby zgromadzone wszystkie informację nt klimy w poldzie; o tym co z czego można dobrać, żeby skompletować klimę, to do OHV czy poldorvera (wiadomo też, nie każdy ma ochotę dzielić się takimi informacjami). A tutaj nie dość, że kupa tematów o klimie, z których właściwie wynika stosunkowo niewiele, to jeszcze pamiętam, że ktoś się kiedyś pytał o te nieszczęsne tulejki pod wspornik klimy, więc wbijam w szukajke frazę "tulejki klimatyzacji" i się okazuje, że taki temat wyparował, a że był to mam akurat 100% pewność bo gdzieś w styczniu przeglądając swoje forumowe wypociny, natknąłem się właśnie na ten wątek...