są jakieś szanse aby wcisnąć taki silnik wysterowały one w pojemnościach 2.0 , 2.5 , 3.0 v6 silniczek jest cały z aluminium wiec jest dużo lżejszy od fordowskiego zieleniaka
Lzejszy moze i jest ale w fordzie masz kat rozwarcia cylindrow 60 stopni i niskie głowice OHV oraz dobre skrzynie pod tylni naped, a w alfie kat rozwarcia wynosi 90 stopni, do tego duze(wysokie) głowice OHC oraz brak skrzyni pod tylni naped
a co ty chcesz wciskac silnic z DTM Alfa Romeo ,czyli 2.5l 500KM przy 12000rpm ?
ten silnik ma 90* ,
normalne Busso jakich duzo ma kat rozwarcia 60* bo jest to jeden z najlepszych silnikow V6 w historii i nigdy nie mial byc V8 ,zeby dziedziczyc 90*
sam myslalem o takim silniku ,ale moze byc problem z wlozeniem - moze akurat z AR75 wlazl by nie trudniej niz fordowski ,ale rozpruwac AR75 to tez nie wypada,
z alf/lancii FWD juz bedzie problem conajmniej z kolektorami wydechowymi ,ktore pewnie trzeba zrobic od nowa,
w gre wchodza pewnie tylko silniki 12v ,bo 24v ma juz rozbudowana glowice i na wysokosc moze byc nieciekawie,
ale w sumie nie znam wymiarow tego silnika ,bo nie bylo okazji go zmierzyc ,a jak siedzi pod maska to ciasno tam