Autor Wątek: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?  (Przeczytany 28876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:49:40 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
No to jak na moje oko- zetec 1.8/2.0+N9/MT75 jest dobrym rozwiązaniem, alternatywa na roverowe 1.8+N9. Sam motur ma potencjał no i P&P pasuje w skrzynię biegów a to już jest coś- porządny zestaw napędowy :)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 23, 2011, 20:57:09 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Dokładnie, zwłaszcza że MT75 jest lżejsza od żeliwnego N9, do tego krótsza, znosi ponoć większy moment.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 23, 2011, 21:49:14 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Znalazłem w sieci:

"MT 75 z olejem , kołem na wyjściu przed gumą z mechanizmem zmiany biegów waży 40kg"

gdzieś indziej masa zetec'a to 118 kg

Nie ważyłem nigdy ohv-ki, ale wydaje mi się że trochę więcej waży zetec. Ile waży zestaw fiatowego dohc'a?
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 23, 2011, 23:47:51 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
roverowy razem ze skrzynią ponoć 105Kg.
Ohv, pewnie cięższa....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 23, 2011, 23:48:38 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Nic nie pobije 2.0 ohc pinto, w zimę jedzie głównie do przodu, nawet jak chcesz szybciej skręcić :d
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:49:24 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
BARTEK - logika wskazuje na to,ze im ciezszy przod,tym lepsza przyczepnosc zimą

Stingierek - rover jest lzejszy od OHV o jakies 25kg ,bo tyle lzejszy jest caly Polonez,
a i to nie zawsze jest roznica 25kg ,a jeszcze wspomaganie pare kilo wazy

ten ZETEC-s 1.7 przypomina mi z wierzchu troche tego DURATECa 1.8 ,o ktorym pisalem,
a DURATEC troche wazyl jak go dzwigalismy ,raczej nie mniej niz OHV ,a zdaje sie ,ze aluminiowy jest

sam ZETEC to taki sobie silnik ,ale jak go mozna polaczyc ze skrzynia ,najlepiej ta lzejsza m75 to moze i warto przy misce porzezbic,
tylko trzeba go czyms zasili,a oryginalny ECU forda to odrazu odpada
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2011, 00:51:15 am wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 24, 2011, 02:50:25 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
"MT 75 z olejem , kołem na wyjściu przed gumą z mechanizmem zmiany biegów waży 40kg"

gdzieś indziej masa zetec'a to 118 kg

Nie ważyłem nigdy ohv-ki, ale wydaje mi się że trochę więcej waży zetec. Ile waży zestaw fiatowego dohc'a?
Czyli wychodzi na okragło 160kg, 1.6 ohv ze skrzynia wazy okolo 140Kg, silnik rovera z tego co gdzies czytalem 98Kg. Pomiedzy 1,4 a 1.8 jest raptem 1kg róznicy.
Pinto 2.0 (sam motor) -170Kg z osprzetem i jest to chyba najciezsza R4 jaka kiedykolwiek ktos seryjnie produkował :)
Zespoł napedowy fiat dohc + skrzynia jest okolo 20-40Kg ciezszy od OHV -zalezy od silnika czy mamy 1.6 dohc z planetarka i bez wspomagania czy 2.0 które ma wyzszy blok, ciezszy wał i ciezsze kolo zamachowe i potezny rozrusznik starego typu plus wspoma.
Generalnie zestaw ZETEC + MT75 ma wage zblizona do seryjnych silnikow montowanych w poldzie. Jezeli chodzi o wage to tutaj generalnie silniki rovera sa góra


tylko trzeba go czyms zasili,a oryginalny ECU forda to odrazu odpada

Jezeli jest EEC-IV to nie ma jeszcze problemu -kwestia dolozenia paru rzeczy typu czujnik cisnienia płynu wspomagania, albo oszukania EGR opornikami jest do przejscia tym bardziej ze orginalne immo jest wtedy zewnetrznym modułem i mozna je wywalic. Dodatkowo łatwo mozna swiniaka podpiac w razie czego wiec jest to w miare dobra opcja.
Problem zaczyna sie jak chcesz to puscic na EEC-V -przerabiam temat obecnie w 2.3 gdyz normalnie daje sie komp od RS2000(EEC-IV) i problem znika, ale ja sie uparłem odpalic na tym co mam -immo zaszyte w kompie i wymaga podania  dwoch kodow -jeden z kluczyka a drugi z czujnika który czyta kod z klucza :] -proste i skuteczne zabezpieczenie i ciezkie do ominiecia, dwie sondy lambda, czujniki nacisniecia sprzegla i hamulca, czujnik cisnienia spalin który daje dane do EGR-a, plus sam EGR(orginalny zeliwniak z EGR i wyjsciami dla tego czujnika cisnienia nie wejdzie), , obwod sprezarki klimy który musi byc w odpowiednich warunkach zwarty, i kilka innych drobiazgów jak sygnał z zadziałania czujnika bezwładnosciowego pompy paliwa -czesc oczywiscie wywale ale generalnie jest ciezko, ale czesc rzeczy odpada jak sie daje orginalna skrzynie biegów(inaczej to masakra, zwlaszcza jak jest automat) a schematów brak w necie
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2011, 03:21:41 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 24, 2011, 19:38:13 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Z tą wagą z przodu to bym się kłócił, mam pinto i potrafi w zimę polecieć prostu w zakręcie, zależy jak się zakręt "weźmie".
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 24, 2011, 22:37:20 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Dokładnie- zbyt ciężki przód to nędza. Innymi słowy- mega podsterowność, która jest ble ;)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 25, 2011, 00:44:50 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Z tą wagą z przodu to bym się kłócił, mam pinto i potrafi w zimę polecieć prostu w zakręcie, zależy jak się zakręt "weźmie".
Miałem w tej samej budzie 1.6/1.8 DOHC i 2.0 OHC i sprezyny od truka ciachniete o 2 zwoje - Róznica pomiedzy OHV a DOHC fiata jest praktycznie nie do zauwazenia podczas jazdy, dodatkowo pozniej zamontowalem w bagazniku butle LPG cygaro 60L co jeszcze troche zniwelowało ta róznice in plus. Natomiast róznica pomiedzy DOHC a OHC Forda jest mocno zauwazalna podczas jazdy -auto usiadlo duzo nizej(miałem 7cm od wydechu do ziemi w najnizszym miejscu), podczas hamowania mocno nurkował ciezki przod, a miałem twardsze sprezyny i nowe amory wiec wiem ze na serii jest ciezko ale kwestia przyzwyczajenia i jak nie szalejesz to nie ma stresu. Idealne do poldoforda moim zdaniem sa seria sprezyny od trucka -wysokosc ta sama a prowadzenie sporo lepsze. Jeszcze wieksza róznica jest w DF -kolega który jezdził OHV jak przesiadł sie na fiatoforda to powiedział ze sporo gorzej sie prowadzi -wiadomo 50Kg w kancie z przodu raczej nie polepsza trakcji nawet na szerokim zawieszeniu
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2011, 00:49:21 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 25, 2011, 10:27:47 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Elwood#1887, ja już się przyzwyczaiłem i zima mi nie straszna, ale sporadycznie zdarzało mi się jeździć Carocą OHV i różnica spora.

Ale po ośmiu latach już do tego przywykłem :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 25, 2011, 11:59:32 am »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Na śliskim trzeba łamać auto przed zakrętem i jest fajnie :D Mi tam bardziej przeszkadza efekt super ciężkiego kręcenia kierownicą na postoju/parkingu. W takiej sytuacji jazda poldofordem to jak sesja na siłce ;)
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 25, 2011, 12:02:26 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
W takiej sytuacji jazda poldofordem to jak sesja na siłce

TRUE TRUE :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 25, 2011, 15:23:30 pm »

Offline jondrownik

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLE 91r
Witam znalazłem w sieci coś takiego może się komuś przyda odnośnie silników Forda.
W zestawieniu są silniki Fiesty, Focusa C-max RS,  Fusiona, Galaxy, KA, Maverik, Mondeo, Puma Racing i Transit
Wersja Angielska. Schematy podłączania czujników. Schematy silników. Paramatry i inne.
Pozdrawiam.
P.S. Chciałbym zobaczyć Poldka z Duratec`iem Pumy

https://torrents.thepiratebay.org/4922665/Ford_Workshop_Manual_-_Mondeo_Focus_Galaxy_Fiesta_Puma_Tourneo_K.4922665.TPB.torrent
Jest: Caro MR91 1.6GLE
         WSK 125 M06B3 rocznik 81
http://www.youtube.com/watch?v=tuVhH_s1KiM&feature=youtu.be

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 25, 2011, 16:55:21 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Co do latwosci lacZenia zetekow ze skrzyniami rwd forda tylko nadmienie nieswiadomym, ze skrzynia pasuje tylko na gorne otwory :) trzeba rzezbic i tak.

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 26, 2011, 14:36:27 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Co do latwosci lacZenia zetekow ze skrzyniami rwd forda tylko nadmienie nieswiadomym, ze skrzynia pasuje tylko na gorne otwory :) trzeba rzezbic i tak.

A mozna wiedziec kto Ci przekazał te"nowosci " ??? W orginale skrzynia N9/MT75 spina sie z silnikiem na 6 srub(w tym tez blok silnika 220Km cosworth), w przypadku zeteca na 5 ,a na upartego jak sie uprzesz i dorobisz mocowanie do sruby która wypada w miejscu rozrusznika FWD to zepniesz bez problemu na 6 . Na otwory w misce olejowej nie spasuje poniewaz w starych silnikach miska jest wytłoczka blaszana a nie aluminiowym odlewem z nagwintowanymi otworami, wszystko pasuje P&P  i jedynym problemem moze byc tylko odleglosc lapy sprzegła od kola zamachowego co i tak da sie obejsc innymi seryjnymi czesciami

http://imageshack.us/photo/my-images/718/obraz1v.jpg/

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2011, 14:42:32 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 26, 2011, 15:56:18 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
BARTEK - logika wskazuje na to,ze im ciezszy przod,tym lepsza przyczepnosc zimą

Logika tak ale źle zastosowana. Nie uwzględniłeś bezwładności obciążonego przodu. Jest po prostu za duża by obciążenie osi to zrekompensowało. Przejedź się np. Pandą gdzie jest bardzo przeciążony w stosunku do tylnej osi przód i przekonasz się że wywołanie poślizgu tylnej osi jest na śniegu trudne ,a jego utrzymanie praktycznie niemożliwe bo przód wylatuje. Dlatego nie jest prawdą że lekki tył to łatwiejsze zawracanie na ręcznym, z doświadczenia wiem że jest dokładnie odwrotnie. Panda nawet na świeżo zrobionym ręcznym z ledwością robi 90 stopni ,a Polonez bez problemu wykonuje 180 bo energia kinetyczna jest dzięki masie tyłu na tyle duża by go obrócić pomimo tarcia opon.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2011, 15:58:09 pm wysłana przez Sparrow »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 11, 2011, 19:59:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie mam pandy,ale mam Daihatsu Charade G12 (g11) i zima nie ma problemow zarzucac tylem... bez recznego  ]:->
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 22, 2011, 19:11:04 pm »

zielek

  • Gość
Witam wszystkich. Ostatnio znalazłem za wycieraczką ulotkę z waszym adresem ;P zawsze byłem sceptycznie nastawiony
na różnego typu fora itp;)
Temat tego forum jest mi bardzo bliski.
Ok dwa lata temu tez zaczynałem swoja nierówną walkę ze swapem silnika i tez to była jednostka z bmw ;)
w moim  przypadku  padło na 1.8 M40  tez raczej  przeważył koszt silnika:P i pewien zakład, ze podobno się nie da heheh.
Widzę tez ze kolegę troszkę zniechęciliście ...
Sama jednostka 1.6 czy 1.8 jest raczej słaba, ale o ile więcej frajdy z jazdy niż zwykłym 1.6 gli ;P
Gadanie też jest dalekie od działania.
Mój silnik legitymuje się mocą 115kM /175Nm, zrobienie głowicy , wtryski, pompa paliwa , zwiększenie  ciśnienia na listwie( oczywiście generalny remont dołu ) na hamowni wypluł ok 123kM/190Nm
Podczas jazdy miałem wrażenie ze mam rakietę hehhe
Obecnie  moc ok 160kM (kompresor eaton M65) Dopiero raczkuje  jeżeli chodzi o silniki doładowane :D
Na zimę  planuje  zwiększyć doładowanie i uporać sie z tylnym zawieszeniem ;) oraz mostem bo juz kilka odmówiło mi posłuszeństwa


A zatem kolego " PIGINI " adoptuj jednostkę bmw,  troszkę podrasuj  i tylko szaleć:)
   aaa   rejestracja  upierdliwa, papierkowa, ale wykonalna;P



Pozdrawiam i POWODZENIA

Odp: silnik BMW 1.6 w poldonie, próbował juz ktoś ?
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 23, 2011, 15:17:31 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Widzę tez ze kolegę troszkę zniechęciliście ...
Sama jednostka 1.6 czy 1.8 jest raczej słaba, ale o ile więcej frajdy z jazdy niż zwykłym 1.6 gli ;P
Gadanie też jest dalekie od działania.
Mój silnik legitymuje się mocą 115kM /175Nm, zrobienie głowicy , wtryski, pompa paliwa , zwiększenie  ciśnienia na listwie( oczywiście generalny remont dołu ) na hamowni wypluł ok 123kM/190Nm

Nikt nikogo nie zniechaca tylko pisze jak to wyglada w realu. Nie jest to cud/miod/orzeszki tylko ciezka praca i rozkmina Piszesz ze wyciagnałes 115Km i 175Nm tyle ze jakim nakladem kosztow i pracy wlasnej ? Napisz cos blizej ile godzin i złotowek to pochlonelo. Sam niedawno robilem swapa znajomemu z ohv na 1,8 rovera, mimo ze nie znam sie na tych silnikach zupelnie(oraz ich nie lubie) to ogarnałem temat praktycznie w 3-4 dni uzyskujac wynik 125.8Km/5670 oraz 173Nm/3916, czy w 4 dni w warsztacie dysponujac spawarka i wiertarka oraz posiadajac kase rzedu 2000 tys zł posadzisz i odpalisz M40/M43 zywcem wyjety z E36 w polonezie ? Z załozeniem ze obrotomierz, predkosciomierz czy powiedzmy czujnik temp tez działa i pokazuje co trzeba ?. Smiem watpic, a dla kogos kto chce miec szybko jezdzace w miare mocne i w pelni sprawne auto silnik BMW 1.6 nie jest dobra opcja wedlug mnie, chyba ze masz zaplecze, drugi samochod do jazdy oraz lubisz sie bawic. Co z tego ze silnik jest tani jak wlozenie go czy ewentualny remont(pomijam fakt czy konieczny czy robiony w celu kompresora) pochlonie 4 razy tyle ?
A to ze rozmawia sie nie forum natemat swapu to nie znaczy ze aut sie nie robi -niedziela jest od odpoczynku...
PS To Twoj samochod ?
http://www.youtube.com/watch?v=_gzirbQeEsg
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2011, 15:28:37 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG