Witam wszystkich. Ostatnio znalazłem za wycieraczką ulotkę z waszym adresem ;P zawsze byłem sceptycznie nastawiony
na różnego typu fora itp;)
Temat tego forum jest mi bardzo bliski.
Ok dwa lata temu tez zaczynałem swoja nierówną walkę ze swapem silnika i tez to była jednostka z bmw
w moim przypadku padło na 1.8 M40 tez raczej przeważył koszt silnika:P i pewien zakład, ze podobno się nie da heheh.
Widzę tez ze kolegę troszkę zniechęciliście ...
Sama jednostka 1.6 czy 1.8 jest raczej słaba, ale o ile więcej frajdy z jazdy niż zwykłym 1.6 gli ;P
Gadanie też jest dalekie od działania.
Mój silnik legitymuje się mocą 115kM /175Nm, zrobienie głowicy , wtryski, pompa paliwa , zwiększenie ciśnienia na listwie( oczywiście generalny remont dołu ) na hamowni wypluł ok 123kM/190Nm
Podczas jazdy miałem wrażenie ze mam rakietę hehhe
Obecnie moc ok 160kM (kompresor eaton M65) Dopiero raczkuje jeżeli chodzi o silniki doładowane :D
Na zimę planuje zwiększyć doładowanie i uporać sie z tylnym zawieszeniem
oraz mostem bo juz kilka odmówiło mi posłuszeństwa
A zatem kolego " PIGINI " adoptuj jednostkę bmw, troszkę podrasuj i tylko szaleć:)
aaa rejestracja upierdliwa, papierkowa, ale wykonalna;P
Pozdrawiam i POWODZENIA