Autor Wątek: pies w Kielcach  (Przeczytany 10141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pies w Kielcach
« dnia: Lipiec 24, 2011, 11:14:33 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2011, 23:02:21 pm »

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2011, 14:56:23 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
ładna jazda, oprócz silnika 1.6 coś jeszcze jest zrobione w samochodzie ? bo odpycha to się naprawdę zdrowo

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 28, 2011, 15:10:17 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
silnika 1.6 coś jeszcze jest zrobione w samochodzie ? bo odpycha to się naprawdę zdrowo

1.8. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 28, 2011, 15:20:01 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
Gdzieś mi umkła ta informacja, a już myślałem, że z 1.6 Poldek tak ładnie jeździ :(

Tak na marginesie, duża jest poprawa z 1.8 w stosunku do 1.6 ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2011, 15:27:42 pm wysłana przez Skoti »

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 28, 2011, 18:08:07 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
idzie dobrze z dołu ,góra kiepska -choc kolega pies ma porobione jakies mody/rzezbe z tego co czytalem  więc moze i pare kuni przybyło
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 05, 2011, 14:51:16 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
dzie dobrze z dołu ,góra kiepska

To moje 1.4 jest jakieś zepsute bo dobrze ciągnie w przedziałach 2200-3000 i 5000-5500 ,a poza tym tylko hałasuje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2011, 00:32:09 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Nie obraź się Jankes... ale
Zdejmij te felgi....... załóż 14 cali.. na profilu 55-60... bo ta suka za wysoko stoi... i gnie się jak miękka faja. Mimo wszystko - przejazd w pytkę :)

PS. W drugiej minucie filmu... to bym potrzebował pampersa.. jakbym siedział z boku.....

Zaspawaj wreszcie ten most... i HydroRenca :)
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2011, 00:39:16 am wysłana przez Stingerek »

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2011, 00:42:46 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)
To moje 1.4 jest jakieś zepsute bo dobrze ciągnie w przedziałach 2200-3000 i 5000-5500 ,a poza tym tylko hałasuje.
Jak się w 1.5 dużo nagaru nazbiera to się robi 1.4 :)
Roverek do 4tyś nie jedzie... (przynajmniej 1.4.....) za to później... matko boska z którego chcesz kościoła....
1.8 robi to samo... tylko od jakichś... 1.5-1.6tyś.... i do samego końca jak na szesnastkę przystało.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2011, 13:18:18 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jeździłeś 1.8, że tak twierdzisz ? Spójrz na wykres podstawowego 1.8 (117KM), dobrze widać, że od 5500 zaczyna się spadek. Od dołu do góry to jedzie VVC.
1.6 też jedzie z dołu, a ciąg kończy się tam, gdzie w 1.4. Przynajmniej na żeliwnym kolektorze. :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 06, 2011, 21:21:50 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
załóż 14 cali.. na profilu 55-60... bo ta suka za wysoko stoi... i gnie się jak miękka faja. Mimo wszystko - przejazd w pytkę

Nawet Ferrari się pochyla ,a ile niższe i szersze. Przechyły są małe ,a na oko auto jest idealnie sterowne, jak się właścicielowi dobrze jeździ to nic nie ruszać. Ewentualnie można mniejsze koła dać dla przyspieszenia i niższego prześwitu jak ktoś bardzo chce.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2011, 22:58:03 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Pragnę się wdać w dyskusję.

Cytuj (zaznaczone)
Jeździłeś 1.8, że tak twierdzisz ? Spójrz na wykres podstawowego 1.8 (117KM), dobrze widać, że od 5500 zaczyna się spadek
I styka - w 1.4 ciągnie od 4000 do około 5800... czyli 1800 obrotów to zakres w jakim ciągnie....
Przy 1.8 niech to będzie od 2000 do 5500..... i jest prawie dwa razy tyle. O to mi chodziło.

Cytuj (zaznaczone)
Po co ma spawać most?? To nie drift lecz rajdy tu każde praktycznie wpadnięcie w poślizg to strata czasu.
Ze względu na brak regulowanej blokady mostu spawanie mostu jest najkorzystniejszym rozwiązaniem.
Samochód jest wtedy BARDZIEJ przewidywalny. No i ma dużo lepszą przyczepność. Trzeba poprostu umieć to wykrzystać.

Cytuj (zaznaczone)
Przechyły są małe ,a na oko auto jest idealnie sterowne, jak się właścicielowi dobrze jeździ to nic nie ruszać. Ewentualnie można mniejsze koła dać dla przyspieszenia i niższego prześwitu jak ktoś bardzo chce.
Akurat jankes bardzo dobrze ogarnia fure, twierdze jedynie że niższe kółka dadzą jeszcze lepsze przyśpieszenie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 07, 2011, 01:07:37 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
niższe koła (koło = felga + opona) niższe koło = mniejsza średnica. :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 07, 2011, 16:40:02 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
No i ma dużo lepszą przyczepność.

Nie na wejściu w zakręt- tam wręcz przeciwnie. Poza tym szpera jest na czas przydatna tylko w sytuacji kiedy potrzebujemy gwałtownie zacieśnić skręt albo silnik mieli jednym kołem, na tym torze może w dwóch miejscach była taka potrzeba.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 09, 2011, 16:10:09 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
Jak się umie jeździć z zaspawanym mostem to przy wchodzeniu w zakręt to w niczym on nie przeszkadza. 100% nie jest idealne ale to na pewno lepsze rozwiązanie do sportu niż wolny most.

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 09, 2011, 17:15:48 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Calkiem calkiem. Na takie odcineczki to trzeba by go polozyc, bo buja jak XVI wiecznym galeonem. Znowu na szutry to nie ma sensu klasc bo sie jechac nie daje, a jak koleine spodem zlapie to i kiere wyrwie. Co do malych kolek zastanow sie w jakim zakresie obrotow jezdzisz by sie nie okazalo ze trza by z 2 na 3 machac. ja na 3.91 i kolach 195/60/15 mialem problem ciaglego zbujania do 1. 2 bieg starczal spokojnie do 100km/h zanim odcielo. ale jazda na 5-7tys pierwszym biegiem nie jest efektywna. co najwyzej efektowna jak kufer ciagle stara sie byc na przodzie. po zmianie na profil 50 i 4.3 okazalo sie ze wiekszosc mozna spokojnie 2 biegiem ogarnac a jedynka tylko co ruszania i nawrotek(wbicie 1 na ceramicznym sprzegle skuteczniej mnie obracalo jak rekaw)

Tak czy siak milo sie oglada poloneza w akcji :D Tak trzymac

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 09, 2011, 19:04:27 pm »

Offline burat

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Subaru Impreza + PoldoRover 22B :)
fajnie lata poldon gratki
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 09, 2011, 20:38:57 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Jankes ogolnie fajnie lata, ale mowie - szpera 100% jest... mniejszym złem - na pewno lepsza niż luźny dyfer ale i tak przegrywa z kretesem np przy 60-70% szperze.


Ja bym mimo wszystko zmniejszył kołka chociaż na takim torze przyśpieszenie aż tak bardzo się nie liczy - nie mniej jednak - przy "pachołkolandii" przydają się małe kółka.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 09, 2011, 23:27:31 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna


To też wam się buja jak galeon? dodam że to wersja Scuderia czyli odelżona, obniżona i utwardzona. Zwykła przechyla się bardziej.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pies w Kielcach
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 19, 2011, 13:29:08 pm »

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
Jak jechałem to mi właśnie to terenowe zawieszenie przeszkadzało za pare dni wieszaki poszły do obcięcia więc teraz jest już niżej i stabilniej.
Kółeczka jakie mam na takich jeżdżę są ze mną już z 10lat i nie jedno przeżyliśmy :P Z tymi niskoprofilowymi '14 dobry pomysł w porównaniu do zmiany na krótszy most, obniżenia i lepszego przyspieszenia tylko wymagało by doinwestowania.
Seba na tym torze to dopiero liczyło się przyspieszenie i moc - było dużo prostych i podjazdów pod górki.
Jeśli chodzi o szperę to bym chętnie zobaczył jak z tym się jeździ, bo druga rzecz jak mnie wkur... to właśnie ślizganie jednego koła na niektórych zakrętach. Boję tylko o trwałość, bo staram się nim jeździć częściej niż tylko na rajdy. Może jak się dorobię zimówek to wtedy zaspawam.
PS. A jak z tą trwałością jest przy zaspawaniu? (półośki, dyfer, opony)
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2011, 13:30:59 pm wysłana przez pies »
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927