Jak jechałem to mi właśnie to terenowe zawieszenie przeszkadzało za pare dni wieszaki poszły do obcięcia więc teraz jest już niżej i stabilniej.
Kółeczka jakie mam na takich jeżdżę są ze mną już z 10lat i nie jedno przeżyliśmy
Z tymi niskoprofilowymi '14 dobry pomysł w porównaniu do zmiany na krótszy most, obniżenia i lepszego przyspieszenia tylko wymagało by doinwestowania.
Seba na tym torze to dopiero liczyło się przyspieszenie i moc - było dużo prostych i podjazdów pod górki.
Jeśli chodzi o szperę to bym chętnie zobaczył jak z tym się jeździ, bo druga rzecz jak mnie wkur... to właśnie ślizganie jednego koła na niektórych zakrętach. Boję tylko o trwałość, bo staram się nim jeździć częściej niż tylko na rajdy. Może jak się dorobię zimówek to wtedy zaspawam.
PS. A jak z tą trwałością jest przy zaspawaniu? (półośki, dyfer, opony)