Autor Wątek: Turbo i LPG - podłączenie, modyfikacje itp..  (Przeczytany 16513 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Turbo i LPG - podłączenie, modyfikacje itp..
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 24, 2013, 13:16:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
osobiście zainwestowałbym w Majora, 250pln za nówkę to okazja a naprawdę jest różnica - parownik zaprojektowany do współpracy z nadciśnieniem unikniesz niepotrzebnych kwiatków.
Super turbo tez ma fabrycznie poprowadzone kompensacje

OHV na 34mm strasznie muliła przy depnięciu ~2000rpm , korekcja dawki gazu nie pomagała zbytnio, dopiero przejście na 32mm pozwoliło pozbyć się problemu
a skad wiesz ;p ? przeciez wczesniej miales 32mm ,a teraz 31mm z innym chwytem powietrza dla krokowca :D


Czyli? Mówisz że jeżeli juz skoczy mi doładowanie na to 0.5 bara to mieszanka nie bedzie stała,tylko może falowac?
nie falowac ,tylko sie  zmieniac i nie bedziesz mial wplywu na te zmiany (bieżąco) ,dlatego lepiej zastosowac sterownik
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Turbo i LPG - podłączenie, modyfikacje itp..
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 25, 2013, 19:16:23 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Kompensacje wepnij przed IC, będzie fajnie się zbierał.

To już nie wiem gdzie się wpinac,przed czy za? :D

Powiedz mi czy widoczne na zdjęciu miejsce zamontowania IC jest docelowe?

Tak jest,bedzie w tym miejscu ;)

aha i pamiętaj, gdybyś miał chęć na wskaźnik boosta to za przepustnicą możliwie cieniutkim przewodem ;) Najlepiej dać jakąś zwężkę, to na wolnych obrotach nie dostaniesz oczopląsu ;)

A musi być za przepustnicą? ja wpiąłem się przed ;)

Odp: Turbo i LPG - podłączenie, modyfikacje itp..
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 28, 2013, 13:08:37 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Czy w doładowanie nie będzie ściągało miksera z przepustnicy. <co> 
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Turbo i LPG - podłączenie, modyfikacje itp..
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 28, 2013, 18:17:06 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
tak jest zamontowany że niema szans :P