Autor Wątek: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji  (Przeczytany 32737 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:59:45 pm »

unu

  • Gość
Ja osobiście jestem zdania że banner nie powinien zawierać fotek starych aut bo większości ludzi będzie się to kojarzyć z przeżytkiem choć mogę się mylić ale jednak taki jest społeczny odbiór ,a my chcemy ratować coś nowoczesnego co może działać dalej i produkować nowe samochody.

Poniekąd się zgodzę. Na szyby swoich samochodów takie banery są dobre, natomiast w głównym banerze reklamującym całą akcje nie powinno być wizerunku żadnego auta.  Po to żeby społeczeństwo nie myślało że chodzi nam o wznowienie produkcji Poloneza, tylko o uratowanie marki.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 15, 2011, 00:01:41 am »

Offline Pawel1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 148
  • Płeć: Mężczyzna
Ja, jutro albo w piątek popracuję nad jakimś tekstem i wyślę na e-maila do Motoru.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 15, 2011, 00:09:43 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Volkswagen-Youngtimer powinien być powiadomiony na dniach, każda pomoc i odzew się przydadzą <ok>
LOW & SLOW

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 15, 2011, 00:11:58 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Niestety jest drobny problem. Rozbicie stowarzyszeń powoduje teraz że grozi nam rozmienienie się na drobne. Z niewyjaśnionych przyczyn AK coś odbiło i zamiast zjechać się w listopadzie to już od jakiegoś czasu organizuje zlot wrześniowy połączony z 60 leciem WFM... Dla naszej akcji to raczej za szybko :/ I się zastanawiam co robić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 15, 2011, 00:20:05 am »

unu

  • Gość
Niestety jest drobny problem. Rozbicie stowarzyszeń powoduje teraz że grozi nam rozmienienie się na drobne. Z niewyjaśnionych przyczyn AK coś odbiło i zamiast zjechać się w listopadzie to już od jakiegoś czasu organizuje zlot wrześniowy połączony z 60 leciem WFM... Dla naszej akcji to raczej za szybko :/ I się zastanawiam co robić.

Wydaje mi się że kto będzie miał przyjechać, to i tak przyjedzie. Poza tym chodzi tu też o akcje informacyjną, aby poruszyć debatę o FSO.
teraz najważniejsze jest aby jak najszybciej ustalić datę, i rozpocząć akcje "ratujmy FSO" na facebooku, innych portalach, oraz w mediach.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 15, 2011, 00:32:44 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Akcja, mam nadzieję, już się rozpoczęła.

Wypadałoby pomyśleć o witrynie internetowej. Gdzie ona ma być umieszczona, z czego skorzystać, kto ma to zaprojektować...

Miły widok mnie spotkał kiedy wlazłem na kolejne forum tym razem Fiat Klub Polska. Chciałem tam umieścić ogłoszenie o naszej akcji ,a tam bach: Ogłoszenie w wersji którą umieściłem na zupełnie innym forum wstawione przez kogo innego i już z głosami poparcia :d
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2011, 00:46:05 am wysłana przez Sparrow »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 15, 2011, 01:41:14 am »

Offline KristofX

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.4GSi16v :D
Niestety jest drobny problem. Rozbicie stowarzyszeń powoduje teraz że grozi nam rozmienienie się na drobne. Z niewyjaśnionych przyczyn AK coś odbiło i zamiast zjechać się w listopadzie to już od jakiegoś czasu organizuje zlot wrześniowy połączony z 60 leciem WFM... Dla naszej akcji to raczej za szybko :/ I się zastanawiam co robić.

AK nic nie odbiło, tylko oni zawsze organizują coś na torze końcem września właśnie, a że tor został już sprzedany to się porozumieli z ludźmi od WFM. Pomysł na takie coś mieli już od dłuższego czasu (na Czerniewicach już o tym było mówione). A oficjalna informacja na ten temat pojawiła się dzień przed twoim tematem o tej akcji.

A co do samej akcji to mam nadzieje, że jakiś efekt (nawet skromny) przyniesie
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2011, 01:59:01 am wysłana przez KristofX »
Cytat: BMW Autoklub
...wstąp do PTK... Poza doradzeniem w kwestii silnika i ustawień samochodu, potrafią przeprojektować pół auta na odległość.

'97 FSO Polonez Caro 1.6GLi "F-18"
'00 Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.4GSi16v "Wisienka"
'98 Subaru Impreza GT

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 15, 2011, 02:31:56 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Panowie, pomimo iż logo nie zostało jeszcze wybrane proponuję dla stworzenia wrażenia zaawansowania akcji już teraz załączać jakieś logo do listów, ja używam tego, nie jest doskonałe ale na początek niezłe.



A co do samej akcji to mam nadzieje, że jakiś efekt (nawet skromny) przyniesie

Ja nie mam nadziei... Ja to wiem :) Sam dawałem radę oddziałać to z wami tym bardziej :)
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 15, 2011, 02:55:50 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Chcecie ratować FSO ?
Macie na to okazję przy zbliżających sie wyborach...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 15, 2011, 08:04:07 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1212
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Ktoś napisał że gdyby były za 26 tysi to by się kupiło, tak samo zadziałało to w Rumunii, ale trzeba pamiętać że tam nie zmieniono boczków i atrapki w tłuczonym od lat wieeelu Renault 12 vel Dacii 1300/1310 tylko wprowadzono całkiem nowy model, oki Logan nie był może piękny ale był tani, prosty konstrukcyjnie, pojemny i w porównaniu z tym co produkowano dotychczas - mega nowoczesny, ale tylko dzięki Renault. A w FSO? na czym miałoby bazować? Polonez? Bądźmy poważni... może Sella bazująca na Warsie z połowy lat 80tych, tak tak - to mogło być dobre ale ćwierć wieku temu, ale dziś jesteśmy za wygodni. Dlatego akcja zostanie potratowana jako działanie wariatów - sympmatycznych , ale jednak wariatów  ;>
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 15, 2011, 08:24:51 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Alien#174, a skąd pomysł na produkcję polskiego auta? Chodzi o uratowanie kolejnego zakładu, w którego wpompowano masę publicznych pieniędzy, które mogłyby się zwrócić i który zapewniał pracę nie tylko tysiącom osób zatrudnionych, ale także współpracujących w kooperujących firmach, transporcie itd. Być może w oczach przeciętnego Warszawiaka-Bananowca praca w galerii za 1/3 kwoty jaką zarabia się w fabryce jest przynajmniej bardziej europejska i mniej uwłaczająca wysublimowanemu poczuciu smaku - stąd taka a nie inna decyzja rady miejskiej i pani prezydent. Ja jednak jako przyszły inż konstruktor powoli zaczynam zastanawiać się nad wyjazdem z kraju lub pracą na wykończeniówce, bo w moim regionie pracodawca zatrudnia ludzi z takim wykształceniem za dosłownie biedronkowe kwoty. Dlatego najbardziej mnie boli upadek kolejnej fabryki, gdzie produkowane mogłyby być samochody dowolnej marki, niekoniecznie pod szyldem FSO - ponieważ marnuje się potencjał sprzętu i doświadczenia którego zgromadzenie na nowo wydaje się w naszych realiach niemożliwe, na pewno nie przez polskiego inwestora. Co najwyżej Opel czy inny koncern postawi kolejną montownię gdzie będzie zatrudniać białych murzynów za psie pieniądze, a kolejne ośrodki badawczo rozwojowe typu PIMOT czy ITS będą zdychać na naszych oczach - bo nikomu nie będzie chciało się inwestować w teoretyków bez własnego przemysłu ,gdy u siebie ma własne think-tanki. Z resztą - dziwię się, że nie zostały one też zaatakowane przez p. waltz, gdyż znajdują się niebezpiecznie blisko FSO.
O tym też warto pomyśleć.
Uff, dosyć żali z samego rana

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 15, 2011, 10:29:43 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1212
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Polskiego auta w FSO nigdy nie produkowano (no może za wyjątkiem Syreny).
Tego typu akcję trzeba by było skierować chyba raczej do producentów - "tanio oddam: fabrykę + pracowników pod produkcję czegokolwiek byle się kręciło i jechało..." W przeciągu paru ostatnich lat zniknęło z rynku kilka znanych marek, Saab prawdopodobnie będzie następny a Wy w "jakiejś" Polsce chcecie ratować "jakieś" FSO. Niestety wybór okresu jest fatalny, upadają o wiele potężniejsze firmy - ja wiem że nie powinienem popadać w takie czarne nastroje i negatywne myślenie ale po prostu wiem że to się nie uda.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 15, 2011, 10:42:31 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Niestety Alien ma rację, ja wiem że młodsi ode mnie mają wielką chęć działania i gorące głowy, ale bez inwestora strategicznego, z pomysłem na rozwój fabryki, możecie zapomnieć o uratowaniu tego zakładu. Potrzeba kogoś pokroju DZT Tymińscy, którzy uratowali fabrykę Lublina (obecnie Pasagon), wykupili i wskrzeszają URSUSa, tacy ludzie są potrzebni, pamiętać trzeba tylko o tym że nie ma w Polsce inwestora zainteresowanego wskrzeszeniem tej fabryki. FSO płaci obecnie za zaniedbania i ukręcanie wielu ciekawych projektów, niechęć ich realizowania zarówno za czasów poprzedniego ustroju, jak i obecnego doprowadziło do sytuacji że nie ma co swojego produkować, a Polonez po 2000 roku już się po prostu nie sprzedawał.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 15, 2011, 11:33:31 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2646
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
w końcu dwa rozsądne głosy. dziś to można sobie palcem w bucie poruszać. trzeba było kupować Poloneza jak go produkowali.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 15, 2011, 12:22:33 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)
a Polonez po 2000 roku już się po prostu nie sprzedawał.
Trucki też nie ?


To wszystko skończyło się już w 96 roku kiedy fabryke oddano koreańcom i nic z tym już nie zrobimy- dopóki nie pojawi się ktoś z mega hajsem. Ewentualnie ... rząd mogłby pomóc... fabryce Opla pomógł.. dlaczego nie FSO ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 15, 2011, 12:31:53 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
Chyba nie myślisz, że zrobili to za darmo, Niemcy zapłacili to dostali pomoc. Kto da łapówkę za FSO?

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 15, 2011, 12:34:38 pm »

Offline Pawel1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 148
  • Płeć: Mężczyzna
Żeby rząd się tym zainteresował (nie tylko ten ale i poprzednie i następne) to trzeba by ich "zablokować" na Wiejskiej. Zobaczcie jak u Rusków, Putin promuje ich rodzimy przemysł motoryzacyjny, a u nas rządzący wolą kupić Skody Bmw Mercedesy Audi, a może tak do głów by im przyszło aby zainwestować w polską fabrykę,   Jeśli dojdzie do zlotu w listopadzie, to by można na Wiejską podbić  ]:->
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2011, 23:53:37 pm wysłana przez Pawel1989 »

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 15, 2011, 13:03:07 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
dopóki nie pojawi się ktoś z mega hajsem
piszcie do arabi saudyjskiej albo emiratów arabskich tam nie wiedzą co zrobić z kasą. być może fabryka przetrwa produkując siodła do wielbłądów.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 15, 2011, 13:04:01 pm »

piciek

  • Gość
Żeby rząd się tym zainteresował (nie tylko ten ale i poprzednie i następne) to trzeba by ich "zablokować" na Wiejskiej. Zobaczcie jak u Rusków, Putin promuje ich rodzimy przemysł motoryzacyjny, a u nas rządzący wolą kupić Skody Bmw Mercedesy Audi, a może tak do łbów by im przyszło aby zainwestować w polską fabrykę,   Jeśli dojdzie do zlotu w listopadzie, to by można na Wiejską podbić
uważaj żeby zaraz nie podbili do Ciebie za próbę nalotu na wiejską:D w tuskolandii nie ma wolności słowa przecież.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 15, 2011, 13:46:43 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1212
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Wszystko rozbija się o naszą mentalność - wszyscy znają hasło "Dobre bo Polskie" itp ale to tylko hasło, Polacy wolą i zawsze woleli produkty "zachodnie" - to nic że dziś wiele z nich powstaje w chinach, tajlandii czy innym mozambiku - ważne by "znaczek" producenta był znany i uznany, nawet jeśli z jakości ostał się już tylko ten znaczek i dobra opinia sprzed lat.
Proponowałbym skupić się na promowaniu naszych rodzimych muzeów o profilu technicznym, walce o fundusze na nie - tutaj pole do popisu jest dużo większe i jest większe prawdopodobieństwo sukcesu. Fabryki się nie uratuje ale pamięć o niej być może tak, i warto to robić w lepszy sposób niż obecnie.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )