Autor Wątek: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?  (Przeczytany 81607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 11, 2012, 20:04:20 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
MEMS3 to nie jest wtrysk tylko i wyłącznie w VVC. Stoi na nim także każde 1.4/1.6/1.8 po 1999 roku. A interesowało mnie to kiedyś, ale finanse nie pozwoliły na rozwój pomysłu.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:05:07 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Cytuj (zaznaczone)
przyjacielu wszystko jest kwestią kasy, mam plan założyć, coś mocniejszego tylko niech mi powie ktoś od czego?? 132 teoretycznie mocniejsza. Na potrzeby dopracowania myśle, że taka starczy.
W planach most od volvo.

No wiadomo, trochę waluty schodzi na takie zabawy... Co do skrzyni to ja myślałem o kombinacji dzwon rover+ skrzynia biegów N9, ale doszedłem do wniosku że jakbym się pokusił na taką rzeźbę, to wolałbym przeszczepić całą inną skrzynię z silnikiem od niej :)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:08:29 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
E wydaje mi się że dorobienie dzwonu to nie jest już taka wielka rzeźba, a skrzynia znacznie mocniejsza

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 11, 2012, 22:51:41 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Co do skrzyni to ja myślałem o kombinacji dzwon rover+ skrzynia biegów N9, ale doszedłem do wniosku że jakbym się pokusił na taką rzeźbę, to wolałbym przeszczepić całą inną skrzynię z silnikiem od niej :)
Teraz to sprawa jest banalnie prosta bo już została opracowana. Ja mam taki zestawik i daje radę już trzeci rok. Kosztowało mnie to raptem ze 400zł ale mam spokój ze skrzynią i wałem za jednym zamachem...

Niemniej jednak nie słyszałem żeby ktoś inny pokusił się o kolejny egzemplarz takiej skrzyni.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 11, 2012, 23:11:48 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Niemniej jednak nie słyszałem żeby ktoś inny pokusił się o kolejny egzemplarz takiej skrzyni.
Nie słyszałeś bo kazali robić a nie gadać ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 12, 2012, 08:25:14 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: Bocian_s#313 w Wczoraj o 22:51:41

    Niemniej jednak nie słyszałem żeby ktoś inny pokusił się o kolejny egzemplarz takiej skrzyni.

Nie słyszałeś bo kazali robić a nie gadać ;p
To z tego wniosek że jeszcze nie zrobili bo o takich rzeczach to się pisze jak się już zrobi :P
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 12, 2012, 11:39:02 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
To z tego wniosek że jeszcze nie zrobili bo o takich rzeczach to się pisze jak się już zrobi :P
No nie zrobiłem ;p bo to do vvc ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 12, 2012, 17:10:48 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Pezetfso zapodaj jakieś fotki z pod maski.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 12, 2012, 17:52:16 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
A co trzeba wyrwać z dawcy (jakie elementy) żeby nie trzeba było immo ściągać?
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 12, 2012, 21:35:46 pm »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
A co trzeba wyrwać z dawcy (jakie elementy) żeby nie trzeba było immo ściągać?
trzeba mieć komplet ECU (komp) wraz z immo z dawcy. Nie ten sam typ nie podobny, tylko dokładnie ten sam z kompletu.
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 12, 2012, 21:36:07 pm »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
jutro wrzuce fotki
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 12, 2012, 21:41:44 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
pomyśleć że rok temu mogłem kupić zdrowe VVC z gwarancją rozruchową plus kolektorem ssącym, wydechowym kompem i ogólnie cała wiązka za 1500zł ehh ale człowiek głupi:/

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 13, 2012, 16:37:40 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
teraz beda swapy na VVC szły hurtowo, jak kiedyś z ohv na rovera 1.4 :)
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 13, 2012, 19:10:26 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
teraz beda swapy na VVC szły hurtowo, jak kiedyś z ohv na rovera 1.4
Tylko skąd weźmie się tyle skrzyń biegów i mostów żeby je wymieniać co trochę.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 13, 2012, 21:23:29 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Tylko skąd weźmie się tyle skrzyń biegów i mostów żeby je wymieniać co trochę.
Jeśli kogoś stać na swap na vvc to napewno nie pozostanie przy fabrycznej skrzyni ... bo nie pojeździ na tym więcej niż dobę ... chyba że jest emerytem ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 14, 2012, 12:11:54 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
a skrzyni z omegi nie szło by zaadoptować ,myślę że jest ich więcej niż tych N9 jak myślicie?
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 14, 2012, 12:52:44 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
a skrzyni z omegi nie szło by zaadoptować ,myślę że jest ich więcej niż tych N9 jak myślicie?
to już lepiej z BMW dużo mocniejsze niż z omegi

Chociaż w sumie omega A miala na linke sprzegło i predkościomierz... w B już tak ładnie nie było

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #157 dnia: Styczeń 14, 2012, 13:20:01 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
a skrzyni z omegi nie szło by zaadoptować ,myślę że jest ich więcej niż tych N9 jak myślicie?
pewnie dało by rade, jest tania i na te "prze potworne" 145 koni spoko da rade :)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #158 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:29:54 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
a skrzyni z omegi nie szło by zaadoptować ,myślę że jest ich więcej niż tych N9 jak myślicie?
pewnie dało by rade, jest tania i na te "prze potworne" 145 koni spoko da rade :)

Ciekawe czy po przekładce do poloneza zachowa się te 145 koni przecież zmieni się wydech i dolot. Nie wiadomo jak to wpłynie na moc. Poza tym nadal brakuje technicznych szczegółów tej przekładki, pewnie trzeba ty też zmienić pompę paliwa bo seryjna podobno do 1.8 jest niewystarczająca. Patrząc na ceny to vvc nie jest dużo droższe od 1.8 tylko nadal nic nie wiadomo w kwestii elektroniki.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #159 dnia: Styczeń 15, 2012, 01:12:56 am »

Offline pezetfso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1,8 vvc
co do pompy paliwa: - ciśnienie na listwie wtryskowej w 1,4, 1,6 1,8 1,8 vvc w silnikach jest takie same 0,3 bara (wydajność wtryskiwaczy jest inna)
rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu