iem ci tak ja chciałbym mieć poloneza 2.0 z doładowaniem najlepiej kompresorem i na gaźniku; silnik 2.0 to nie problem problemem jest gaźnik, jesteś wstanie załatwić za rozsądne pieniądze gaźnik nadciśnieniowy który by odpowiednio wykarmił 2.0? Owszem draw thru to stare dzieje ale jak ktoś chce mieć auto z doładowanie i gaźnikiem to nie jest takie głupie choćby z tego powodu że można zastosować zwykły podciśnieniowy gaźn
ktoś niedawno chciał turbiną napędzać alternator czy to ma sens ? przeczytaj to co pisałem w tym temacie , do dohc też możesz zaadaptować wtrysk i zapodac ecumastera . Jak jest jakiś silnik którego nie było na wtrysku to są megasquirty , vemsy i inne , na upartego to detem 3 można ogarnąć paliwo całkowicie bo ma opcje fuelimplant i działa jak standalone paliwowy , dokładając do tego edisa z forda masz kompletny system zarządzania silnikiem, jak masz cokolwiek pojęcia to same graty 1000 zl , troche kabli lutownica , pięć czteropaków i jesteś 20 lat do przodu
no ale możesz też tą kasę stracić na jakiś zaje... gaźnik ktory obsluży Ci to 2.0 . Myślałem że tuninguje się auto w jakimś konkretnym celu , żeby ciągnęło górą pod cwiare , dołem pod kajtki i na miasto a widze że jednak czasy chce gaznik bo chce gaznik się nie skończyły.
pozdrawiam