Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 40357 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpień 27, 2018, 22:46:28 pm »

Offline zefir1

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 81
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.6GSI
czy ja dobrze widzę? silnik Opla w Polonezie? to jest seria czy inwencja własna? Do tego dokładasz teraz turbo?

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #141 dnia: Sierpień 28, 2018, 09:28:25 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Wystarczy kliknąć numerek 1 przy wyborze stron wątku i poczytać troszkę.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #142 dnia: Sierpień 28, 2018, 10:00:57 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
czy ja dobrze widzę? silnik Opla w Polonezie? to jest seria czy inwencja własna? Do tego dokładasz teraz turbo?
Turbo???

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #143 dnia: Sierpień 28, 2018, 20:42:07 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Turbo???

Mariusz nie umawialiśmy się na turbo, tylko na nitro i supercharger nie zapomnij ]:->
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpień 28, 2018, 21:57:06 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
O nitro nic mi nie wiadomo, a szkoda, bo niedawno na OLX była instalka za pół ceny....

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #145 dnia: Wrzesień 02, 2018, 18:38:05 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE




Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #146 dnia: Wrzesień 05, 2018, 11:23:57 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Widziałem wszystko na własne oczy i powiem tylko tyle kawał dobrej roboty, auto w bardzo dobrych rękach  ;) .

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #147 dnia: Wrzesień 10, 2018, 17:51:15 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE








Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #148 dnia: Wrzesień 10, 2018, 21:55:14 pm »

Offline Czaroo#1879

  • Moderator
  • Wiadomości: 917
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6
Piękne  <jupi>
Było:
Polonez Atu 1.6 GSI
Polonez Caro 1.4 16v
Jest:
Polonez Caro 1,6 GLE

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #149 dnia: Wrzesień 10, 2018, 22:58:28 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 10, 2018, 23:12:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fajnie sie blyszczy i te znaczki wyciete fajne i tez sie blyszcza,
ale ta zagieta koncowka ala fabryka naprawde slabo,

jaka to srednica rury, 2 cale czy wiecej ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 10, 2018, 23:55:01 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Fajka w dół wg życzenia właściciela. Moim zdaniem przy ogólnej cichociemności projektu dużo lepsze rozwiązanie niż prosta rurka. W innej konfoguracji auta nie poszedłbym w to, ale ma z zewnątrz być oem look.
Grejfrut, co masz na myśli mówiąc o usuwaniu spoin ze środka? Do wysokości katalizatora spawałem w podwójnej osłonie gazu właśnie w celu uzyskania gładkiej grani spoiny i nie, nie usuwam spoin. Ani w tym aucie, ani w kolektorach które robiłem do 900 konnych driftowozów. :) Zgodnie ze sztuką.
Średnice: wyjście z głowicy 42,4x2,4, portki 50,4x2, wydech 63,5x1,6.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 11, 2018, 00:03:29 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
I o to chodzi żeby były zauważalne i gładkie. Mam wtedy pewność, że kolektor jest pospawany z pełnym przetopem i nie będzie w nim miejsc potencjalnego pękania. A argument o 900 konnych furach miał wskazać na to, że jak widać zaburzenia mogące powstać w takich miejscach nie przeszkadzają w robieniu mocy :)
Pozdro!

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 11, 2018, 00:11:45 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie wyglada na duza srednice i to jednak 2.5 cala,
calosc nierdzewka z puszkami ? slyszalem,ze puszki niektorzy robia z weglowej, bo z gieciem nierdzewki duzo roboty ;>
tak sobie pomyslalem,ze koncowka zagieta w dol, zeby innym na szyby olejem nie pryskac,bo to jednak silnik opla,
ale skoro to nawiazanie do serii to tez jakies wytlumaczenie - tylko jakos tak za gruba i za lustrzana jak na udawanie serii
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 11, 2018, 11:25:59 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Po prostu czasem trzeba trochę wiedzieć by coś mówić, ogólnie jest to jeden z lepszych wydechów jakie widziałem w Polonezie.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 11, 2018, 16:05:25 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
calosc nierdzewka z puszkami ? slyszalem,ze puszki niektorzy robia z weglowej, bo z gieciem nierdzewki duzo roboty ;>

Całość kwasówka 304, łącznie z flanszami, v-bandami, siatkami elastycznymi, wieszakami itp.
Kwasówkę ciężko pogiąć, to fakt. Ale też ciężej zepsuć :) Ja nie robię sam tłumików, bo bez odpowiednich walcarek jest to cholernie ciężkie i mało estetyczne. Zlecanie gięcia, tłoczenia itp. firmom zewnętrznym powoduje, że taniej jest po prostu zamówić tłumik na wymiar u któregoś z polskich producentów (bijących jakością na łeb większość znanych mi zagranicznych firm).

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 11, 2018, 16:38:13 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
zamówić tłumik na wymiar u któregoś z polskich producentów (bijących jakością na łeb większość znanych mi zagranicznych firm).

masz całkowitą rację :) dawno temu, odkrywając pokłady rezerwy wydechowej, poszedłem w tłumiki Magnaflow…
o rany... badziew dramatyczny …
mam kumpla z dawnych czasów, okolice Piastowa/Pruszkowa... robi bajeczne tłumi, wydechy...
efektywnie, cicho i nic nie koroduje po sezonie...


Nawet chciałem w ElTecu zamówić dla Mateusza tłumiki, ale nie udało mi się z nimi skontaktować. Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).

Co do produktów Magnaflow to katalizatory nadal używam, tłumiki tylko niektórych serii i te ze starych zapasów - mam wrażenie, że do Polski wysyłają produkty niższej jakości.
Pozdro

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 16, 2018, 22:11:21 pm »

Offline zakup

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 67
    • rozne
Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).
Nie powiedział bym. W MG panuje praca zespołowa z podziałem na odcinki wydechu. Gdy ktoś spawa ci rury, inny robi tłumik, a ktoś inny portki. Wątpię, żeby innego dnia zamieniali się miejscami.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 17, 2018, 00:07:55 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).
Nie powiedział bym. W MG panuje praca zespołowa z podziałem na odcinki wydechu. Gdy ktoś spawa ci rury, inny robi tłumik, a ktoś inny portki. Wątpię, żeby innego dnia zamieniali się miejscami.
To musiało coś się na przestrzeni lat zepsuć, bo gdy Michał sam nad wszystkim panował wyglądało to wszystko dużo lepiej i nie pękało. :(

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 17, 2018, 08:24:25 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Jak sie uda dzisiaj odpalanie :) Kilka fotek. Jak powiedzial Mariusz koza siedzi :D


Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil