Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 16909 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 11, 2018, 16:25:46 pm »
zamówić tłumik na wymiar u któregoś z polskich producentów (bijących jakością na łeb większość znanych mi zagranicznych firm).

masz całkowitą rację :) dawno temu, odkrywając pokłady rezerwy wydechowej, poszedłem w tłumiki Magnaflow…
o rany... badziew dramatyczny …
mam kumpla z dawnych czasów, okolice Piastowa/Pruszkowa... robi bajeczne tłumi, wydechy...
efektywnie, cicho i nic nie koroduje po sezonie...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2018, 16:27:59 pm wysłana przez Grejfrut#1980 »
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 522
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 11, 2018, 16:38:13 pm »
zamówić tłumik na wymiar u któregoś z polskich producentów (bijących jakością na łeb większość znanych mi zagranicznych firm).

masz całkowitą rację :) dawno temu, odkrywając pokłady rezerwy wydechowej, poszedłem w tłumiki Magnaflow…
o rany... badziew dramatyczny …
mam kumpla z dawnych czasów, okolice Piastowa/Pruszkowa... robi bajeczne tłumi, wydechy...
efektywnie, cicho i nic nie koroduje po sezonie...


Nawet chciałem w ElTecu zamówić dla Mateusza tłumiki, ale nie udało mi się z nimi skontaktować. Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).

Co do produktów Magnaflow to katalizatory nadal używam, tłumiki tylko niektórych serii i te ze starych zapasów - mam wrażenie, że do Polski wysyłają produkty niższej jakości.
Pozdro
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 11, 2018, 17:29:44 pm »
katalizatory nadal używam

dokładnie, ja też :)

że do Polski wysyłają produkty niższej jakości.

kto wie, rozczarowany kompletnie jestem tłumikami
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline zakup

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 17
    • rozne
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 16, 2018, 22:11:21 pm »
Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).
Nie powiedział bym. W MG panuje praca zespołowa z podziałem na odcinki wydechu. Gdy ktoś spawa ci rury, inny robi tłumik, a ktoś inny portki. Wątpię, żeby innego dnia zamieniali się miejscami.

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 522
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 17, 2018, 00:07:55 am »
Znam ich robotę ale mocno zależy chyba od tego który z pracowników realizuje zlecenie (podobnie jak w MG Motorsport).
Nie powiedział bym. W MG panuje praca zespołowa z podziałem na odcinki wydechu. Gdy ktoś spawa ci rury, inny robi tłumik, a ktoś inny portki. Wątpię, żeby innego dnia zamieniali się miejscami.
To musiało coś się na przestrzeni lat zepsuć, bo gdy Michał sam nad wszystkim panował wyglądało to wszystko dużo lepiej i nie pękało. :(
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 17, 2018, 08:24:25 am »
Jak sie uda dzisiaj odpalanie :) Kilka fotek. Jak powiedzial Mariusz koza siedzi :D


Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 17, 2018, 14:07:31 pm »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 20, 2018, 17:51:00 pm »


Ten kto zgadnie ile wyszło dostaje fraszkę.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:38:52 pm »
500KM, poproszę moją fraszkę  :d
Fajny felunek

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6439
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:55:10 pm »
325
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 522
    • C+2050 + GT2871 + EMU
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:59:34 pm »
325
Bocian, litości, to wolnossak z dziadowskim kolektorem ssącym :)
www.facebook.com/FSOTurboGarage
Spawanie TIG Aluminium, stal nierdzewna i czarna
Montaż i strojenie Ecumaster, Easyecu i inne
Strojenie z analizatorem Innovate LM-2
Custom doloty, intercoolery, kolektory N/A i turbo.

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R6 Turbo EMU 400+
    • 12.09 Performance
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 20, 2018, 20:38:36 pm »
2.. zgarniam flaszkę
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2018, 20:57:47 pm wysłana przez Grzesiek »
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>153HP/185Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R6T 100-200km/h w 5,8s
1/4 ET: 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 20, 2018, 20:50:12 pm »
145KM
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 20, 2018, 21:06:03 pm »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1989
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 20, 2018, 21:17:23 pm »
Seria miała 150 KM. Myślę, że po tych modach można spodziewać się mocy w przedziale 190-210 KM, raczej nie więcej.
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #175 dnia: Wrzesień 20, 2018, 22:04:18 pm »
skoro seria 150KM to wydechem i elektronika spektakularnych  wynikow sie nie zrobi, moze 170KM,
na wiecej to juz walki by sie przydaly, a o tym jakos nie doczytalem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 20, 2018, 22:25:54 pm »
175 KM +/- 3 konie :) wystarczy mi WYBOROWA
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1989
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 20, 2018, 22:47:55 pm »
skoro seria 150KM to wydechem i elektronika spektakularnych  wynikow sie nie zrobi, moze 170KM,
na wiecej to juz walki by sie przydaly, a o tym jakos nie doczytalem
Nie jestem pewny, ale ten silnik chyba był w polonezie Kurasa, więc walki już powinien mieć ogarnięte. Ale mam nadzieję, że zanim powstanie kolejna dysputa na temat przewagi A nad B, to sam zainteresowany ujawni wyniki.
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 523
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 20, 2018, 23:26:01 pm »
Powiem tak, byłem miło zaskoczony, że aż tyle to tylko świadczy o wiedzy i umiejętnościach wykonawcy zlecenia ;-)

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1315
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 21, 2018, 03:23:30 am »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil