Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 40342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 17, 2018, 14:07:31 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 20, 2018, 17:51:00 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE


Ten kto zgadnie ile wyszło dostaje fraszkę.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:38:52 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
500KM, poproszę moją fraszkę  :d
Fajny felunek

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:55:10 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
325
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 20, 2018, 18:59:34 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
325
Bocian, litości, to wolnossak z dziadowskim kolektorem ssącym :)

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 20, 2018, 20:38:36 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
2.. zgarniam flaszkę
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2018, 20:57:47 pm wysłana przez Grzesiek »
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 20, 2018, 20:50:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
145KM
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 20, 2018, 21:06:03 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 20, 2018, 21:17:23 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Seria miała 150 KM. Myślę, że po tych modach można spodziewać się mocy w przedziale 190-210 KM, raczej nie więcej.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 20, 2018, 22:04:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
skoro seria 150KM to wydechem i elektronika spektakularnych  wynikow sie nie zrobi, moze 170KM,
na wiecej to juz walki by sie przydaly, a o tym jakos nie doczytalem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 20, 2018, 22:47:55 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
skoro seria 150KM to wydechem i elektronika spektakularnych  wynikow sie nie zrobi, moze 170KM,
na wiecej to juz walki by sie przydaly, a o tym jakos nie doczytalem
Nie jestem pewny, ale ten silnik chyba był w polonezie Kurasa, więc walki już powinien mieć ogarnięte. Ale mam nadzieję, że zanim powstanie kolejna dysputa na temat przewagi A nad B, to sam zainteresowany ujawni wyniki.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 20, 2018, 23:26:01 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Powiem tak, byłem miło zaskoczony, że aż tyle to tylko świadczy o wiedzy i umiejętnościach wykonawcy zlecenia ;-)

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 21, 2018, 03:23:30 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 21, 2018, 07:59:04 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Najlepsze jest to, że kolektor dolotowy nie został jeszcze ruszony  <cwaniak2>

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 21, 2018, 10:07:50 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Najlepsze jest to, że kolektor dolotowy nie został jeszcze ruszony  <cwaniak2>


I jest drutowaty.

w profilu masz C20XE, a na wykresie C22XE - to w koncu masz blok od 2.2 ,czy 2.0 ?


KGB blok z 2.2 reszta z 2.0 ostre walki.


Wiedziałem, że będzie gównoburza xD


Byle szambo nie wybilo :P
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #175 dnia: Wrzesień 21, 2018, 10:13:55 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
~190 koni robi się ze zdrowego c20xe na dolocie Lexmaula i dobrym wydechu. Tutaj największą bolączką był zostawiony seryjny kolektor ssący (dosłownie: ssący ;p), dlatego mocno obawiałem się o wynik. Paliwo 98, blok 2.2, wałki nieznane ale na pewno nie seryjne bo miałem mega problem z uzyskaniem podciśnień i dlatego auto jest strojone jednoczesnie wzgledem ciśnienia w dolocie i położenia przepustnicy.
Wynik nie jest spektakularny, 100 z litra nie przekroczone, ale i tak uważam to za wyjątkowo dobry wynik przy pozostawieniu seryjnego ssaka którego wywalenie jest zazwyczaj podstawą modów tego silnika.
Wiadomo, to nie hondowska k-seria i 300 koni w n/a bardzo utrudniłoby nim jazdę na codzień, ale potencjał jeszcze jest.
Od razu odnośnie dołka w momencie - tak, jest. Tak, można by go wygładzić kosztem reszty momentu. To wolnossak z prawie półtorametrowym kolektorem wydechowym, wszystko tu rozgrywa się o zjawiska falowe. Ja jestem mega zadowolony, bo z tym mostem przeciętne e46 330i zjada na przekąskę.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 22, 2018, 10:26:51 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dlaczego reszta dyskusji zostala wrzucona do kosza ?
jezeli autorowi watku sie nie podobala,to mozna bylo ja wydzielic do innego tematu,
smierdzi mi tu konkretnym moderatorem sabotażystą
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 22, 2018, 14:42:33 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Gratuluję wyniku, jak sobie teraz tak czytałem ten wątek to byłbym skłonny uwierzyć w te predykcje bliżej 180-190KM ;)

Do czyszczenia wątku się nie przyznaje.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 22, 2018, 16:19:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Do czyszczenia wątku się nie przyznaje.
Ciebie nawet nie podejrzewalem,
a w koszu mozesz przeczytac reszte i interpretacji wynikow ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 23, 2018, 13:04:05 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1944
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Zajebisty wynik jak na n/a, gratulacje dla właściciela i Mańka - kawał dobrej roboty. Kolektor i cały wydech też świetny, chyba będę musiał o czymś takim pomyśleć u siebie :d

Jakieś jazdy testowe już były? Chętnie bym zobaczył jak to się odpycha i jak ten wydech gada :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2018, 13:07:52 pm wysłana przez Maćko »
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM