Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 108565 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 11, 2013, 21:00:26 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
ładnie..... a kierunki też będziesz robił ciemne czy zostawiasz takie jakie są???
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 11, 2013, 21:04:58 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mam kierunkowskazy ciemne (czarne wnętrze) ale stan wizualny średni, dlatego na obecną chwilę założyłem oryginalne. Da się w ogóle gdzieś kupić same szkła kierunkowskazów? A tak szczerze to chodzą mi po głowie pomarańczowe :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 11, 2013, 21:21:44 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Niestety na ten sezon już chyba nie wyskubie grosza na koła
Grunt że blacha zrobiona ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 11, 2013, 21:51:21 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
blacha zrobiona ;)
Pierdziel blacharkę, zakładaj oriciari... <lol2>

A na poważnie, tak to powinno wyglądać, pierw auto dopieścić technicznie i blacharsko, potem modyfikować !

Łaaadne GTI <spoko>
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 21, 2013, 22:00:10 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mała aktualizacja :)

Kilka fotek z XI Rocznicowego zlotu FSO AUTOKLUB (by SeBa & Mariusz):



grupowe:



Najbliższe plany to montaż wspomagania kierownicy i wymiana wspornika układu kierowniczego bo ma spory luz i daje się to odczuć przy wyższych prędkościach. Następne w kolejce kierunkowskazy przednie i alufelgi.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 03, 2013, 12:38:36 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Weź ten klakson zza grilla, bo szpeci :P

I kierunki przyciemnij :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 03, 2013, 17:42:53 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
alufelgi

rzekłbym: na gwałt potrzeba! xD

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 03, 2013, 22:21:33 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Weź ten klakson zza grilla, bo szpeci :P
To akurat już zrobione, przeniosłem go niżej i już nie szpeci :)

A felgi już by były, ale znowu jestem spłukany - 550zł poszło na OC+NNW :]
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 09, 2013, 22:13:40 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mały update :)

W wakacje wleciały nówki sztuki pomarańczowe kierunkowskazy przednie, a w ostatnim czasie wymieniony został wspornik układu kierowniczego i prawa końcówka drążka kierowniczego. Na zbieżności okazało się że ktoś kiedyś grzebał w zawieszeniu i zamontował długie łączniki końcówek (od wąskiego?), przez co nie można było ustawić zbieżności. Skończyło się na wymianie łączników na nowe, krótkie - czyli takie jakie powinny być w szerokim zawiasie. Wymienione zostały również tuleje metalowo-gumowe na lewym drążku reakcyjnym bo stare nie spełniały swojej roli. Po tych operacjach udało się bez problemów ustawić zbieżność i auto o wiele lepiej się prowadzi.

Kilka fot z dzisiejszej wizyty pod FSO, pokonane 240km na ~17 litrach, spalanie około 7/100 :)




W grudniu wlatują nowe amortyzatory (wszystkie 4), oraz mam nadzieje w końcu to nieszczęsne wspomaganie :P
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 24, 2014, 19:02:24 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mały refresh :)

Cztery nowe amortyzatory Monroe wleciały na pokład, graty do wspomagania już się powoli kompletują. Przegląd na 5+, diagnosta był zachwycony sztywnością auta i ogólnym stanem technicznym i wizualnym. Wpadły też nowe świece NGK BKR6E i przewody NGK RC-RV413, nowe szczęki hamulców tylnych wraz z nowymi sprężynami, naprawiony ręczny, znów oba koła trzymają tak jak trzeba :)

No i dzisiejszy nabytek :) Alufelgi OZ 15 cali z oponami 195/50/R15.




Niech ta zima się czym prędzej kończy <lol>
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 25, 2014, 00:23:03 am »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Z ciekawosci ile dałes za fele? :P Z oponkami kupiłes? :)

P. S.
Zima dopiero co się zaczeła 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2014, 12:05:50 pm wysłana przez bartek66977 »
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 25, 2014, 12:13:28 pm »

Offline Dawko360

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+
O zacne alufelgi  <lol>
Był: FSO Polonez Atu + 1.6 GLI 73L
        FSO Polonez Caro + 1.6 GLI 42U
        FSO Polonez Caro + 1.6 GSI 42U
        FSO Polonez Caro + 1.6 GSI 69E
Jest: FSO Polonez Atu+ 1.6 GSI 70U

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 25, 2014, 12:49:51 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Z ciekawosci ile dałes za fele? :P Z oponkami kupiłes? :)
  |
 \/
Alufelgi OZ 15 cali z oponami 195/50/R15.

:)

A dałem... nie ważne, dużo :P
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 25, 2014, 20:50:43 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 903
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
zacne te koła, powiedz mi tylko , jakie one mają et ? bo ja mam 15 7J et 13, i naciągałem błotniki z przodu :)
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 25, 2014, 21:06:24 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Parametry kół to: 7JH2 R15 ET37, otwór centrujący jakiś duży (67 z groszem) ale z oryginalnymi pierścieniami centrującymi OZ na 58,1, jeden pierścień już lekko stuningowałem papierem ściernym i pilniczkiem na 58,5 :) Na przód na pewno trzeba dać minimum 10mm dystansu bo nie mogłem założyć koła gdyż opona blokowała się o sprężynę. Z tyłu pasują bez dystansów, ale też minimum 10mm z centrowaniem trzeba będzie dać żeby nie chowała się tak bardzo w błotnik.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 26, 2014, 15:10:03 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
15 7J et 13,
normalne parametry :) Tez mam, lecz zrobilem negatyw i opony 175/55/15 i bez reakcji w nadkola :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 08, 2014, 22:38:10 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Nowe zabawki :)



Drążki reakcyjne dzisiaj po ciężkim boju wymienione a pracę umilała muzyka z nowych Tonsili SW1300 :d Jak dorwę wałek kolumny kierowniczej do ZF to może w przyszłym tygodniu będzie już wspomaganie :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 24, 2014, 21:24:19 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Twoje atu przynajmniej ładniejsze i nie pobijane jak móje :P
OZ polaris będą robić tu robotę :) Już wyraźnie widzę że felga podniosła auto w chmury wiec będzie glebienie? :)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 24, 2014, 21:45:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Na przód na pewno trzeba dać minimum 10mm dystansu bo nie mogłem założyć koła gdyż opona blokowała się o sprężynę.
na styk 10mm i da sie jezdzic ostroznie operujac kierownica przy manewrach parkingowych
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 25, 2014, 13:42:23 pm »

badylarz

  • Gość
Kundelek się z niego zrobił... załóż mu jeszcze  zderzaki z minusa, blenda z klapy won  :P  :-)