Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 108818 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 25, 2014, 16:21:57 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Już wyraźnie widzę że felga podniosła auto w chmury wiec będzie glebienie? :)
Na lewarku stał, ale generalnie plan jest żeby było niżej :d
na styk 10mm i da sie jezdzic ostroznie operujac kierownica przy manewrach parkingowych
ogranicznik wkręce na max, mam nadzieję że starczy
Kundelek się z niego zrobił... załóż mu jeszcze  zderzaki z minusa, blenda z klapy won
a po uj zderzaki z minusa.. blendy nie będzie już niebawem :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 25, 2014, 17:21:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ogranicznik wkręce na max, mam nadzieję że starczy
wkrecisz ,czyli zmniejszysz skret ? a to sie go w tym celu nie wykreca ,bo dawno  nie patrzylem ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 25, 2014, 17:44:50 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Fakt, mój błąd, aby zmniejszyć promień trzeba śrubę na ramieniu przekładni wykręcić.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 25, 2014, 17:49:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to sie nie pomyl ,bo za ograniczniki bedzie robila felga i wahacz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 25, 2014, 18:07:06 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Oj tam trzeba pamiętać przy skręcaniu i tyle ;) ja tak jeździłem i było git:)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 01, 2014, 20:19:29 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Po trzech dniach zmagań i walki w pocie czoła z przeciwnościami losu wspomaganie w końcu zamontowane i uruchomione :)

Mała fotorelacja:





Króciec zasilający pompę ma symetryczne otwory na śruby, tak więc odciąłem to co zbędne i dzięki temu mogłem go odwrócić aby przewód szedł tak jak powinien czyli za silnikiem. Przewód który dorabiałem ma 120cm i to jest jeszcze za dużo o co najmniej 10cm ;) Oryginalna guma ściany grodziowej była strasznie uparta, tak więc w ruch poszła wiertarka i nożyce do blachy aby ją pociąć i wyciągnąć. Niestety nie wszystko jest tak jakbym chciał, przewód powrotny z przekładni do zbiorniczka ma jakąś niedoróbkę (albo podkładki miedziane z gunowlitu) i cieknie, nie dużo ale wystarczająco by mnie to wkurwiało, także trzeba będzie go wymienić.

Podsumowując:
Pompa ze wspornikiem i koło pasowe: 100zł
Przekładnia ZF(nowa): 140zł
Guma ściany grodziowej(nowa): 35zł
Wałek kierowniczy(nowy): 20zł
Zbiorniczek: 10zł
Wspornik zbiorniczka(nowy): 0,73zł
Śruby i podkładki miedziane do przewodów(nowe): 2zł
Przewody(nowe): 60zł
Olej(nowy :P): 15zł

Wrażenia z jazdy: bezcenne :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 01, 2014, 21:11:34 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Wrażenia z jazdy: bezcenne :)

A co na to Twój pas przedni? :D

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 01, 2014, 21:17:05 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
A co na to Twój pas przedni? :D
Mój pas przedni ma to w nosie, jemu żadna różnica ;)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 01, 2014, 22:15:11 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Rozumiem że w Pluso-Roverze przegroda czołowa miała już "dużą dziurę"?
Pompę wziąłeś z Rovera 2--? Gdzie kupiłeś koło pasowe? Czy montowałeś chłodnicę oleju? Rozumiem że przekładnia JKC?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 01, 2014, 22:34:36 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Pompa pochodzi z mojego popsutego VVC z MG ZR 160. To samo wspornik z napinaczem (automatyczny - 2002 rok) i koło pasowe. Przekładnia ZF, brak chłodnicy.
Pompa jak i wspornik pasują z każdego K16. Jedyna róznica to zastosowany napinacz, a w najmłodszych rocznikach obudowa pompy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2014, 22:37:00 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 01, 2014, 22:35:32 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Wszystko elegancko i starannie  <ok>, ja kiedyś widziałem w sklepie nowy wałek to sprzedawca cenił go na taką kwotę co była spoko , ale w latach 2000  :P .

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 01, 2014, 22:45:41 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Dzięki za info. Sam kompletuję graty do wspomagania w moim K16.
Póki co mam przekładnię, krótki wałek i chłodnicę. Jak podziałałeś z przewodami? Miałeś końcówki czy tam gdzie dorabiałeś przewody skompletowali?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 01, 2014, 23:01:21 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Dwa nowe oryginalne przewody do ZFa udało mi się kupić w śmiesznych cenach (20zł za oba). Przewód z króćcem do pompy roverowej dostałem w zestawie od Multec'a. Cała zabawa polega na tym że trzeba końcówkę z przewodu pompy roverowej ożenić z końcówką do przekładni polonezwej. Przewód 120cm pomiędzy nimi, ale jak już napisałem w moim przypadku jakby miał 110 też by wystarczył. Za tą usługę zapłaciłem chyba 27zł. Dodatkowo końcówkę do przekładni trzeba potraktować młotkiem - wygiąć aby ładnie nam się schowała za serwem.

Cytuj (zaznaczone)
Rozumiem że w Pluso-Roverze przegroda czołowa miała już "dużą dziurę"?
Owszem, otwór w przegrodzie jest "duży" (każdy polonez po 95 roku ma już taki), ale oryginalna guma ściany grodziowej oprócz tego że jest z gumy to ma w środku jeszcze blachę o grubości około 1,5mm co sprawia pewien kłopot przy demontażu :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 02, 2014, 01:01:08 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
sprawia pewien kłopot przy demontażu

Pięć pewnych uderzeń młotkiem z przecinakiem ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 19, 2014, 13:33:23 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E


Taka sytuacja :d Czekam jeszcze na dwa dystanse 5mm i ogień.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 19, 2014, 17:51:10 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829


Taka sytuacja :d Czekam jeszcze na dwa dystanse 5mm i ogień.
Jaki wymiar pierścienia centrującego w alufelgę? ;)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 19, 2014, 18:11:04 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Pierścienie w ALU oryginalne OZ na 58,1, dystanse na foto 58,5 jutro zabawa z dwoma pierścieniami i pilniczkiem/papierem ściernym :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 21, 2014, 18:22:01 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Ba dum tss :d







Z przodu jak na razie tylko po 5mm bo kolejna para jeszcze nie dotarła.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #118 dnia: Marzec 21, 2014, 18:35:53 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
To są 15stki ?
Ładnie leży <ok>
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 21, 2014, 20:52:02 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Tak 15 cali :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM