Autor Wątek: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap  (Przeczytany 16279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 09, 2012, 19:31:08 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Czaro t-11 A dokładniej kto jest tym specem bo słyszałem właśnie że jest jakiś spec od polonezów pod Legionowem tylko nie moge ustalić kto. Miło by było jak byś dał namiar.
Ja gościa nie znam. To jest kolega mojego kumpla i ma nas styknąć i umówić na naprawę ;) Jedyne co wiem to to że jeździ Polonezem i nazywa się Krzysiek :)
W panewki i "piston slap" wątpie. Prędzej, któryś z popychaczy. Nagraj filma, wszystko się wyjaśni.
A ten sam dźwięk nie wystarczy?

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 09, 2012, 19:32:29 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Może być, byle w dobrej jakości.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 09, 2012, 19:34:00 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Teoretycznie jest w HD :P Jutro nagram może lepiej jak wrócę z pracy:)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 10, 2012, 12:01:16 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
ten stukot to mi brzmi znajomo:

http://www.youtube.com/watch?v=TZX0eXFPwKY

Tutaj tłok napiepszał w zawory/głowice... była poluzowana stopka korbowodu.

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 10, 2012, 12:05:50 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Nie... Całkiem Inaczej to brzmi u nas. Muszę się wywlec z łóżka i pójść nagrać film :L

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:08:02 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E

Ma ktoś taką część może? Przez to Polonez gaśnie.

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:15:03 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To linka gazu jest.   :d
Dlaczego przez to gaśnie ?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:33:06 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Pokaże na przykładzie mojego byłego. Ta część jest luźna i Atu gubi obroty. Jak tym kręcimy to obroty ustawiamy na 1000, 900 zależy ile obrotów tym gwintem i wszystko gra. Nie dławi się nie gaśnie... Ale po dodawaniu gazu poprzez naciśnięciu pedału linka naciąga się i gwint sam się przekręca przez co po puszczeniu gazu obroty spadają na 500 600 800 zależy ile się gwint obróci...

« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2012, 18:37:15 pm wysłana przez CzaroT-11 »

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:34:25 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To jest zintegrowane z linka gazu. Trzeba wymienić w całości.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:37:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie krec linka tylko wyjmij ten pierdolnik z obudowy przepustnicy, pokrec nim i włóż spowrotem...

P.S. Super pomalowana pokrywa zaworów <lol2>
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 10, 2012, 18:39:18 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Dodałem większe zdjęcie jak coś... Pokrywa wiem jaka była ale już jej nie mam :P

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 10, 2012, 21:50:27 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Linka gazu nie jest odpowiedzialna za gubienie obrotów ani za gaśnięcie auta... za niskie obroty to albo krokowiec albo cos dalej. Nie reguluje sie obrotów linką... reguluje obroty silniczek krokowy.. można mu pomodz (niewiem czy dobrze robie ze o tym pisze bo teraz pewnie zaczniesz tam dłubać i nadłubiesz coś) śrubą co sie opiera o trzpień krokowca.

PS: no pokrywa to nawet wyglądała jakby tak miało być... ale dodatkowa spręzyna przepustnicy troche dziwna

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 10, 2012, 21:52:21 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Ja wiem, że to się krokowcem reguluję i którą śrubą bo już kiedyś w Matizie regulowaliśmy z bratem. Tu jednak kręcąc linką obroty się zmieniają. Wiem że to dziwnie brzmi :P

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 11, 2012, 17:03:34 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jak odratujecie tego poloneza, to szacun.

My byliśmy po niego z lawetą i z przeznaczeniem na "ratowanie". Poldki w dużo lepszym stanie blacharskim poszły do huty.

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 11, 2012, 17:05:11 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Będzie odratowany :) dużo mu nie trzeba w sumie :)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 11, 2012, 17:11:45 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Jak odratujecie tego poloneza, to szacun.

My byliśmy po niego z lawetą i z przeznaczeniem na "ratowanie". Poldki w dużo lepszym stanie blacharskim poszły do huty.
potwierdzam
przecież spawanie tego przodu, opłaty na wstępie, stukający silnik możliwe że do wymiany to jakieś 1000-2000zł na dzień dobry, za tyle kupuje się naprawdę dobrego poloneza
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 11, 2012, 17:18:04 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Myślę, że tragedii nie będzie z nim. No ale to już Soap będzie decydował. Wszak to jego samochód. Ja latam wokół niego z sentymentu do Poldka :)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:08:55 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Byliśmy dziś Polonezem w pracy aby mechanik obejrzał co i jak, wycenił i powiedział kiedy zabiera Poldka do zrobienia. Przy okazji wyszło kilka rzeczy. Te stukanie w silniku to luźne koło od paska alternatora :) Pas przedni okazało się, że był już spawany i ta dziura to po prostu spaw puścił. Ale założy się nowy. Wczoraj zakupiliśmy komplet hamulców na tył, linkę ręcznego. Lożyska na tył już mamy kupione, końcówki drążków też. Klocki na przód są ale obecne krzywo starły tarcze więc w poniedziałek musimy dokupić tarcze na przód. Do całości dokupimy gumy drążków reakcyjnych, gumy stabilizatora i łożyska na przód i będzie zrobione wszystko. Pozostanie zbieżność i przegląd na bank zaliczy ;) Przy okazji wyjazdu do pracy założyliśmy CB z Volva i mój przedni grill ze światłami. Aciek Ogrzewanie ma zajebiste :P

« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2012, 16:10:56 pm wysłana przez CzaroT-11 »

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:14:35 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mój kolorek i motorek <lol> Jak możesz to podaj nr. VIN zobaczymy kto pierwszy zjechał z taśmy :P
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:17:18 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
SUPB30ELBVW125398 ;)
Zapomniałem dodać, że podciągnęliśmy sprzęgło bo łapało maksymalnie na górze, a teraz ładnie trochę poniżej połowy :)