Autor Wątek: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap  (Przeczytany 16280 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:20:49 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
SUPB30ELBVW125398 ;)
Zapomniałem dodać, że podciągnęliśmy sprzęgło bo łapało maksymalnie na górze, a teraz ładnie trochę poniżej połowy :)
Mój ma końcówkę 124895 czyli jest starszy :P Co ciekawsze, u mnie ze sprzęgłem była podobna historia :d Również musiałem trochę pokręcić (przy okazji też wymieniałem linkę) żeby normalnie zmieniać biegi :)

Wytrwałości w użytkowaniu i naprawianiu, liczę że staniemy koło siebie na którymś zlocie :)

« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2012, 16:22:44 pm wysłana przez macko »
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:24:06 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Pewnikiem coś ok. kilku miesięcy różnicy ;) Masz datę pierwszej sprzedaży? ;> I gdzie stał?

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 14, 2012, 16:44:32 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
22.12.1997, gdzie stał to niestety nie wiem :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 14, 2012, 17:35:22 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
22.12.1997

Równiutki rok po moim caro
22.12.1996 <lol>

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 14, 2012, 21:05:13 pm »

Offline radnus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • sorry, jestem zielony z mechaniki
    • Atu+ 1.4 GTI 23E
widziałem go na allegro, rozmawiałem ze sprzedającym i niestety, ze względu na awarie i chyba brak przeglądu musiałem zrezygnować...
dziś kupiłem takiego samego w zachodniopomorskim;D

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 14, 2012, 22:54:29 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
A to nasz wcześniej poszedł :P 05.11.1997 :)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 16, 2012, 18:40:41 pm »

Offline radnus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • sorry, jestem zielony z mechaniki
    • Atu+ 1.4 GTI 23E
SUPB30ELBVW125398 ;)
Mój ma końcówkę 124895 czyli jest starszy :P
127772 PRZEBITE!

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 16, 2012, 19:54:12 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
723443 wygrałem! :P
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 16, 2012, 20:02:27 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
723443 wygrałem! :P
FAIL
Twój nie jest GTI.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 16, 2012, 20:08:46 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Mój ma 111978

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 16, 2012, 20:34:17 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
117034,mozna kiedys zrobić mały ranking hehe :D
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:45:27 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Polonez jest w warsztacie w Legionowie od wczoraj. Do wymiany idą gumy stabilizatorów, drążków reakcyjnych, wahacze, łożyska przód i tył (wystarczy lewy przód zrobić ale już od razu wszystkie 4 koła lecimy), tarcze, klocki, zaciski, sprężynki, bębny, cylinderki, linka ręcznego (chodź nie trzeba), końcówki drążków, drążek środkowy układu, ten pas przedni i parę innych rzeczy których nie pamiętam już :P Problem jest z silnikiem. Nie opłaca się tego stukotania naprawić. Taniej wyjdzie kupienie i włożenie nowego silnika jak obecny stanie na amen. Koszt robocizny mechanik wycenił na 500 zł. Za jakiś czas jak padnie silnik to wyjęcie i włożenie "nowego" 200 zł :) Więc zaczynamy powoli szukać silnika aby już w sumie mieć i wymienić zanim padnie obecny. Zatem kilka pytań.
Czy i czym różni się Polonezowski silnik Rovera 1.4 oprócz nazwy GLI lub GTI?
Czy taki silnik podejdzie do naszego Atu?
http://moto.allegro.pl/silnik-rover-214-1-6-92r-i2058816050.html
Czy trzeba do takiego zmieniać wiązkę?
Czy ma ktoś tani sprawny nie strzelający silnik Rovera? :)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:54:56 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
To jak macie silnik wymieniac to od razu 1.6 albo wiecej, mozna trafic w calkiem fajnych pieniadzach

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:58:13 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
No właśnie znalazłem kilka silników. Jeden link wyżej np. Podam jeszcze raz:
http://moto.allegro.pl/silnik-rover-214-1-6-92r-i2058816050.html
http://moto.allegro.pl/rover-45-75-freelander-1-8-16-v-silnik-63-tys-km-i2032182607.html
Czy takie wejdą bez zmian instalacji itp itd?

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 21, 2012, 22:00:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czy takie wejdą bez zmian instalacji itp itd?
Poczytaj forum, jest już naprawdę dużo napisane ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 21, 2012, 22:02:47 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Tak. Wiem, że dużo i napisane nawet jak jednak temat przegląda brat który na forum nie do końca jeszcze łapie co i jak i głównie dla niego proszę aby ktoś napisał czy się da czy nie ;)

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 17, 2012, 00:20:06 am »

Offline Soap

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 27
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zbieram na kolejne Atu+ :)

Tydzień temu w Wyszkowie. Nie mogę patrzeć na te przednie koła ale chwilowy (mam nadzieję że chwilowy) brak kasy nie pozwala na wymianę drążka środkowego, wahaczy i ustawienia zbieżności ;(

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 17, 2012, 00:30:56 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
O nie... weź tą atrapke zmień bo psuje tej szesnastce wygląd.
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 17, 2012, 00:35:54 am »

Offline Soap

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 27
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zbieram na kolejne Atu+ :)
Ona dobra na zimę jest. Teraz jak się wolno jedzie to już za często się silnik zaczyna grzać ;/

Odp: FSO Polonez Atu+ 1.4GTI by Soap
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 21, 2012, 21:08:08 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Teraz jak się wolno jedzie to już za często się silnik zaczyna grzać ;/

Bo wiosna idzie, ciepło się robi ;p Jak powoli jedziesz to tak czy siak nie ma dobrego chłodzenia. Wpływ tego że otwór jest ciut mniejszy jest niewielki. A jak Ci się gotuje, temp>100oC to chyba coś z chłodzeniem nie tak ;p
A atrapki bym nie wymieniał, jest fajna zgrabna i funkcjonalna ;) Przynajmniej auto się wyróżnia ( z daleka) spośród 10 innych identycznych Atu+ 23e na tym forum ;p

pozdro!
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .