Autor Wątek: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji  (Przeczytany 34457 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #140 dnia: Luty 18, 2012, 22:10:55 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jak sie zdecydujesz silnik sprzedawac to wezme go takim stanie co jest.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #141 dnia: Luty 18, 2012, 22:43:10 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
podejrzewam ze zle zlozyles zamki zaworowe :D zawor sie rozpial i wpadl w tlok
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #142 dnia: Luty 21, 2012, 12:51:04 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
 postanowiłem dojechać na działkę w takim stanie jak jest, silnik zgasł i tata mnie podpuścił by go raz jeszcze uruchomić było wielkie bum i:
-blok silnika rozsadziło przy 3 cylindrze
-3 cylinder hmmm jak by to powiedzieć rozsypał się na drobny mak, największa cześć jego miała z 3cm
-rozwaliło tuleję oraz magistrale olejową
-w głowicy rozwaliło 3 zawory i jeden całkowicie się urwał
Czy zawór się wypiął z gniazda, tego nie wiem dzisiaj rozkręcę całą głowice, chociaż w to wątpię.
Kilka fotek:
http://imageshack.us/g/864/20120218201.jpg/

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #143 dnia: Luty 21, 2012, 13:38:34 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
NO to żeś zrobił sieczkę z silnika... Teraz to już tylko na kilogramy....
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #144 dnia: Luty 21, 2012, 16:11:34 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
niestety... Wał cały, walki też, miska, może ktoś kupi zobaczymy.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #145 dnia: Luty 21, 2012, 17:41:24 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
link nie dziala
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #146 dnia: Luty 21, 2012, 17:46:36 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5203
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
link nie dziala
Chodzi o zdjęcia?U mnie działa.Przed chwilą sprawdziłem.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #147 dnia: Luty 21, 2012, 20:26:05 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
mi też link działa

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #148 dnia: Luty 21, 2012, 22:50:21 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
juz obejrzalem. czekamy do czwartku i zobaczymy co wyjdzie z naszego biznesu
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #149 dnia: Luty 22, 2012, 07:54:50 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
To nawet moje 1.4 tak nie wyglądało... a też na tym samym cylindrze po ściągnięciu głowicy tłoka brakowało :d

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #150 dnia: Luty 22, 2012, 08:05:44 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
u to widzę że według nie których ludzi też nie potrafisz obsługiwać roverem... hehe

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #151 dnia: Luty 23, 2012, 18:36:17 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
na rozgrzanym silniku wpinasz sie miernikiem jednym biegunem w czarny przewod a drugim do masy. powinno oscylowac w granicach 0.2V do 0.8V
Podepnę sie jeszcze...
Oscyluje mi od 0.15 do 0.7V . Jest to w granicach błędu pomiarowego ? Po dodaniu gazu i przytrzymaniu na okolo 3tys oscyluje tak od 1.2 do 1.6-1.8V. Tak ma to być ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #152 dnia: Luty 23, 2012, 19:37:18 pm »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
To za mało - mieszanka zbyt uboga. Nie pamiętam ile powinno być dokładnie ale coś pomiędzy 0,4-0,6 - wtedy to ideał jest. Jak jest do 0,8 to jeszcze ujdzie choć już przy granicy robi się bogato.
Ale najlepiej to sprawdzić podczas jazdy bo na postoju to czasami różnie to wychodzi - nie można wyniku uśrednić.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #153 dnia: Luty 23, 2012, 19:41:07 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Właśnie ja poszukuję usterki, bo mam za bogato, 1.4 wpieprza jakieś 14-15/100 i świeczki szybko robią czarne... Ale podejrzewam, że może wtryski leją...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #154 dnia: Luty 23, 2012, 20:30:36 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
A czujnik położenia przepustnicy sprawdzałes ?

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #155 dnia: Luty 23, 2012, 20:35:02 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Hmm, a wytłumacz mi związek pomiędzy bogatą mieszanką a czujnikiem położenia przepustnicy :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #156 dnia: Luty 23, 2012, 23:23:00 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
taki ze non stop moze pokazywac 100% otwarcia przepustnicy czyli non stop 5V :D czyli bogata mieszanka :D ja bym jeszcze sprawdzil czujnik temperatury plynu chlodzacego/czujnik ssania. prawde mowial jak dotad nigdy nie spotkalem sie z napieciem 1.8V na sondzie :O wtryski tez moga byc przyczyna.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #157 dnia: Luty 24, 2012, 07:53:56 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
taki ze non stop moze pokazywac 100% otwarcia przepustnicy czyli non stop 5V :D czyli maksymalnie obciazony silnik czyli bogata mieszanka :D ja bym jeszcze sprawdzil czujnik temperatury plynu chlodzacego/czujnik ssania. prawde mowial jak dotad nigdy nie spotkalem sie z napieciem 1.8V na sondzie :O wtryski tez moga byc przyczyna.

O, dzięki za wyjaśnienie :)

W któych pinach wtyczki od kompa sprawdzę TPS ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #158 dnia: Luty 24, 2012, 09:20:55 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
prosciej bedzie ci sie wpiac w srodkowy kabel przy kostce przy czujniku. jeden skrajny to - drugi skrajny to + a srodkowy to sygnal. jesli dobrze pamietam...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #159 dnia: Marzec 01, 2012, 07:50:02 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Wczoraj z racji chwili czasu rozebrałem głowice, przyczyną uszkodzenia silnika był prawdopodobnie urwany zawór, tzn na sprężynce się trzyma, po prostu urwał się gdzieś w połowie swojej długości.