Autor Wątek: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji  (Przeczytany 34473 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 12, 2012, 14:05:00 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
panowie ale to chyba nie sonda bo na gazie auto chodzi jako tako tzn idealnie nie mogę go ustawić bo przepustnice nie wiem jak ustawić tzn tak by na benzynie też było ok. Czy wtryski z 1.4 pociągną rovera tak chociaż do 2tys obrotów? By ustawić krokowego na benzynie.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 12, 2012, 14:11:02 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Czy wtryski z 1.4 pociągną rovera tak chociaż do 2tys obrotów?

tak

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 12, 2012, 14:53:47 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
właśnie włożyłem te wtryski bo nie wytrzymałem, auto jak narazię kopci jak kopciło, trochę pobawiłem się krokowym coś tam trzyma obroty ale tak jak by ujawniło się spalanie stukowe. Jutro zatankuje auto i kawałek się przejade.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 13, 2012, 13:27:17 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Tutaj nagranie jak auto chodzi na wtryskach od calibry 2.0 16V (eco tec)
http://www.youtube.com/watch?v=C1uZGlafWYU&list=UUjru1F5UcM0x9rYnb5pRSlQ&index=1&feature=plcp

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 13, 2012, 20:24:34 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Właśnie zobaczyłem że sprzedajesz te czerwone wtryski... i to chyba nie one sa przyczyną.

Testowałem takie same wtryski z opla u siebie i nie było jakiejś znaczącej różnicy. Jeździłem na nich parę godzin i w sumie dużo wywnioskowac nie mogę - ale napewno pracował na wolnych tak samo jak na orginałach z 1.8.


Ten problem co masz leży pewnie gdzieś w elektronice... podobny problem jaki miałem ze swoim. Poczyszczenie dokładnie wszystkich możliwych styków od cewki i od pompy pomogło.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #105 dnia: Luty 13, 2012, 20:58:08 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
te wtryski nie są przyczyną bo ja jeździłem na innych też z opla ale wersji 136 km było dobrze aż do pracy przy uszczelniaczach, jutro sprawdzę sondę i pobawie się ustawieniem krokowego na wtryskach z 1.4 bo chyba właśnie to coś z elektroniką... Może CWPK? Mimo iż miernik mówi że jest sprawny.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #106 dnia: Luty 13, 2012, 21:29:22 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jakby CPWK to by w ogole nie chodzil. stawiam na krokowy
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #107 dnia: Luty 14, 2012, 07:14:59 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
czyli co szukać drugiego krokowca? Czy może TPS padło?

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #108 dnia: Luty 14, 2012, 07:15:49 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jakby TPS padl to by mial podwyzszone obroty.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #109 dnia: Luty 15, 2012, 20:35:58 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
dzisiaj poświęciłem chwile czasu dla poloni i sprawdziłem sondę oscyluje na wolnych obrotach od 0,7 do 0,9 V na wyższych różnie najmniej 0,4V. Ciągle nie mogę ustawić odpowiednio krokowca tzn próbuje na wszelkie sposoby ale nadal nic. Obroty silnik narazie trzyma tylko gdy jest podciągnięty na lince, chociaż i tak krokowy coś tam próbuje regulować obroty. Silnik gdy jest zimmy nie chce za bardzo ich trzymać.

Świece powoli robią się ładniejsze a więc jakaś poprawa jest. narazie postanowiłem tak trochę autem pojeździć bo ogólnie od remontu zrobiłem zaledwie 80km. Zobaczymy jak dzisiaj zapali po nocy bo to pierwsza noc nie w garażu, wcześniej wystarczyło zostawić auto na 3 godziny przy -10 stopniach i nie chciał zapalić (rozrusznik kręci super). Postał trochę potem w garażu i zapalał od strzała.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #110 dnia: Luty 15, 2012, 20:44:49 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
A i zapomniałem dodać że auto mimo iż ma zasłoniętą atrapę nie chce się zagrzać więcej jak 80 stopni (jak się stoi w korku złapie 90) i słabo grzeje w środku ale to taki drobny dodatek ;d

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #111 dnia: Luty 15, 2012, 21:32:57 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ja bym jednak stawial na krokowca. nagraj filmik jak krokowy uchyla przepustnice robiac reset przepuchy na wlaczonym zaplonie
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #112 dnia: Luty 15, 2012, 21:36:21 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Ok nagram ale normalnie podnosi galancie przepustnice potem opuszcza i lekko ja unosi.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #113 dnia: Luty 16, 2012, 11:41:21 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
jak wygląda reset krokowca u mnie
http://www.youtube.com/watch?v=EStzIDC9LjY&feature=youtu.be

No i w drodze do domu pięknie się odezwały dzisiaj szklanki a silnik już prawie cichł ;/ silnik do rozbiórki
http://www.youtube.com/watch?v=Z_OYQDskW94&list=UUjru1F5UcM0x9rYnb5pRSlQ&index=2&feature=plcp

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #114 dnia: Luty 16, 2012, 22:20:03 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
krokowy nie dziala prawidlowo. nie uchyla przepustnicy. zamyka sie po resecie i sie nie otwiera. a szklanek to tam chyba nie wsadziles :/
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #115 dnia: Luty 16, 2012, 22:21:12 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
zastanawiam sie czy to w ogole szklanki...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #116 dnia: Luty 16, 2012, 22:28:09 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Krokowy źle robi reset.

A dźwięk silnika... Hmm... U mnie mniej więcej podobnie brzmiała OHVka pod koniec żywota jak się panewka korbowodowa wysrała :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #117 dnia: Luty 16, 2012, 22:40:26 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
wez ty mi to 1.8 odsprzedaj :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #118 dnia: Luty 16, 2012, 22:45:53 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Czyli co krokowy do wymiany?
Korkowy podnosi przepustnica normalnie tylko na filmie tego nie ma bo śruba nie jest podkręcona do krokowego. Tzn robiłem tak jak pisaliście krokowy maks schowany śruba dokręcona, robię reset i jest prawidłowy.
No dół silnika jest złożony na nowo nie ma bata że panewka się odzywa
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2012, 22:48:22 pm wysłana przez myszaradom »

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 16, 2012, 22:54:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
na nowo nie znaczy dobrze :) nie to zebym mowil po zlosci czy cos ale zdarza sie to nawet najlepszym mechanikow. zasad fizyki nie jestesmy w stanie przeskoczyc. co do krokowego. ustaw te srubke tak zeby byl jak najmniejszy luz miedzy srubka a trzpieniem. oczywiscie trzpien schowany na maxa
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)