Autor Wątek: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji  (Przeczytany 34900 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 06, 2012, 21:22:20 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
trzy już wkładane, w każdym nowe tuleje itp. Ostatnio kupiłem właśnie ten 3 i przez 2 tygodnie było ok ale znówu coś mu odbiło w sumie od początku jak mam ten silnik problem jest.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 06, 2012, 21:28:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
w sumie ja tez z nim mialem ten problem i myslalem ze to wina rozpedzajnika... pozostaje prad albo cos innego. moze cos nie jest w osi, nagrzewa sie i rozszerza i robi problem...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 07, 2012, 09:44:32 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
niestety silnik ma kolejny objaw czyli pluje małymi kroplami oleju przez wydech... Mam dość...

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 07, 2012, 09:56:42 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
niestety silnik ma kolejny objaw czyli pluje małymi kroplami oleju przez wydech...
Olej czy woda?

Olej raczej nie bo by kopcił... olej sie spala w wydechu.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 07, 2012, 10:07:45 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
w sumie może i woda tylko zabarwiona sądzą z wydechu, auto słabo teraz grzeje, hm czyż by uszczelka... Płyn trochę ucieka ale to mam mały wyciek wiem gdzie, a poziom oleju nie rośnie i olej ładny.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 07, 2012, 10:25:55 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
auto słabo teraz grzeje, hm czyż by uszczelka
jakby uszczelka to by szybciej sie chyba grzało... 

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 07, 2012, 10:50:55 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czytając te tematy kolegi myszaradom dochodzę do wniosku, że te silniki są niezwykle skomplikowane i wymagają niezwykle wyspecjalizowanego personelu do obsługi i przeprowadzania wszelkich remontów :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 07, 2012, 11:13:01 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
albo ja nie umiem się obsługiwać roverem. Dzisiaj zmierze mu kompresję.

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 08, 2012, 14:57:44 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
dzisiaj zrobiłem pomiar kompresji i silnik mnie zagiał tzn miernik wykazał 15, 16, 15, 16 bar równo... Do tego auto stało wczoraj na dworze 4 godziny i nie chciało zapalić, świece czarne okopcone jak by za bogata mieszankę miał. Fakt auto mało zrobiło km od wymiany uszczelniaczy ale strach wyjechać jak nie trzyma wolnych obrotów a gdy silnik zgaśnie to już nie ma siły zakręcic silnikiem... 

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 08, 2012, 15:02:34 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
z tym rozrusznikiem miałem ten sam problem z golfie ale tam było proste rozwiązanie bo wsadzało sie od wersji TD który miał przekładnie, był szybszy, mocniejszy i potzrebował mniej prądu w dodatku :d

Zimny kręcił i kręcił... ale jak silnik ciepły to nawet pól obrotu nie zrobił. Nowy rozrusznik tego samego typu zachowywał sie identycznie.


Rozrusznik z rovera 214 jest taki sam tylko głowke tzreba w nim zmienić ewnetualnie wchodzi ale tylko na 2 śruby. Można by iśc tym tropem i poszukac jakiś wiekszy/lepszy rozrusznik z ROVERA


PS: komprecha galanta... nawet troche zbyt galanta

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 08, 2012, 15:09:22 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
rozrusznik z rovera 214 już wkładałem, swoją droga on jest identyczny jak ten z poloneza. Tylko głowa inna nic więcej. A mierzyłen też prąd jaki bierze rozrusznik podczas rozruchu wyszło około 200A więc nie tak dużo jak na mój akumulator, zwlaszcza że dodajem teraz drugi 45Ah i nic to nie dało...   

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 08, 2012, 15:14:44 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Na rozgrzanym silniku ciężko wałem zakręcić?

Jak wykręcisz świece na rozgrzanym silniku też ciężko kręci?

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 08, 2012, 15:42:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
PS: komprecha galanta... nawet troche zbyt galanta
galanta bo nowe zaworki w tej glowicy siedza.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 08, 2012, 16:18:11 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Na rozgrzanym silniku ciężko wałem zakręcić?

Jak wykręcisz świece na rozgrzanym silniku też ciężko kręci?
Tego nie sprawdzałem tak bez świec.
Śledzik jak wcześniej rozebrany miałem silnik to przy próbie na naftę na 3 tłoku trochę uszło ale teraz po pomiarze to na nim jest najlepszą kompresja hehe. Ale cóż z tego że góra super, dół też a i tak nie chodzi jak powinien...

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 08, 2012, 16:32:51 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
prawde mowiac porwales sie z motyka na slonce. trzeba bylo sie zapoznac z tym silnikiem jezdzac spokojnie, stopniowo zaczac uzywac mocy a nie odrazu z grubej rury. ja 1.5 roku uczylem sie tych silnikow. teraz sam je sobie skladam
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 08, 2012, 16:33:29 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
i kilka ich zlozylem, chociazby same HGF. ludzie jezdza i jak dotad zero reklamacji...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 08, 2012, 16:34:05 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Tego nie sprawdzałem tak bez świec.
To sprawdź czy bez świec na rozgrzanym też rozrusznik nie ma siły. Wydaje mi sie że będzie kręcił jak szalony bez swiec a to by oznaczało że to napisałem poniżej będzie pasowało.



Ciśnienie sprężania 16b to chyba jest za duże... Okolice 14 jak dla benzyny to jest super kompresja a to co powyżej to nie jest czasem nagar?
-Skąd nagar? A no z tad że uszczelniacze puszczały olej... no wzięło sie i zrobiło.

może być tak:
Zimny silnik nie jest jakoś super doszczelniony i rozrusznik ma siłe nim zakręcić.. ciepły silnik jest szczelniejszy i rozrusznik nie ma siły.


ale tylko mi sie tak wydaje

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 08, 2012, 16:35:59 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Ciśnienie sprężania 16b to chyba jest za duże.
zdrowe 1.4 maja i po 17 :D wiem co godom
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 08, 2012, 16:45:20 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
zdrowe 1.4 maja i po 17 :D wiem co godom
Nie moge uwierzyć.. pokaż :P


1.4 diesla? :d
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2012, 16:48:11 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: Po wymianie uszczelniaczy oraz rozebraniu szkalnek, zero kompresji
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 08, 2012, 17:05:41 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
i kilka ich zlozylem, chociazby same HGF. ludzie jezdza i jak dotad zero reklamacji...
Ale czy ja składam jakąś reklamacje? I nie dostawał ten silnik jakiś batów, jeden film nie musi o tym świadczyć... Rozebrałem przed chwilą rozrusznik i kolejny nie jest ciekawy, mam ich 4 więc jutro będzie składanie z kilku jeden.