Autor Wątek: Polonez Caro C20NE-T by LUKI  (Przeczytany 66119 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 03, 2013, 19:07:54 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Kładziesz to na wiązce i kompie z NE czy z SE?

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 03, 2013, 21:55:40 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
NE ;)

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 04, 2013, 09:13:34 am »

Offline PrzemekFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejsciówka
 Poldek spoko. Szeroka ok.  ale stickery w polonezie? nie.....

Odp: Polonez Caro C20NE by LUKI
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 04, 2013, 18:06:56 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Że co?? Chyba sie tematy pomyliły :P

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 14, 2013, 23:12:34 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Cd :P

Nowy silnik już wleciał do budy i dał pierwsze oznaki życia. Po podłączeniu elektryki i wstrzyknięciu paliwa odpalił „na strzała” :D Teraz pozostało mi uspawać wydech i podłączyć instalacje gazowa.
Jak dobrze pójdzie to poldek wyjedzie o własnych siłach  na początku lutego ;)

Foto już przezbrojonego silnika i przerobionego wybieraka biegów:






Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 12, 2013, 19:29:25 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Mały zastój miałem w relacjach ale już nadganiam :P

Poldek już jest prawie na ukończeniu,do pełnej zdolności do jazdy pozostało mi uspawac wydech,zrobić dolot,wyregulować LPG i ustawić geometrie. Takich tam małych pierdół i poprawek nie licze ;)   Silnik pracuje dosyć ładnie,ale nie chce trzymać niskich obrotów zapewne przez brak dolotu :P

Kilka fot z ostatnich dni (kokpit już założony i puszczony kabel do aku) ;)




Przy odrobinie szczęścia pojade nim na marcowy RS do Biłgo ;)



Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 12, 2013, 19:59:50 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Brak przepływki i gaśnie.

Fajnie że idzie do przodu :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 12, 2013, 20:04:39 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
całkiem ładnie stoi pod maską, belka pod silnikiem z OHV czy Rover?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 12, 2013, 20:11:00 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Brak przepływki i gaśnie.
 

LPG I gen nie potrzebuje przepływki. Jak trzymam go na wyzszych obrotach to wszystko jest ładnie. Ładnie sie wkręca i wogóle. Ale tak jak już pisałem,niema podciśnienia na dolocie przez co nie moze sobie zassać gazu na niskich obrotach

Belka z OHV ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 12, 2013, 20:19:31 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Fajny fajny. Wiem, że ma być tani Poldek do zabawy ale jednak układ zasilania jak dla mnie nie ten... PB byłoby odpowiedniejsze  :-)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 12, 2013, 20:26:35 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Putin,powiem CI ze też kiedyś byłem zagorzałym  przeciwnikiem LPG,ale od czasu jak załozyłem do Corsy (dupowóz) z modzonym 1.4 i po regulacjach przejechałem się nią to zmieniłem zdanie. Pomimo zwężki w dolocie Corsa zapierdziela mi lepiej na LPG niż na PB ;) 200km/h łapie bez wiekszych problemów i przyspieszenie też lepsze ;) Takze myśle ze poldek po dobrych regulacjach też bedzie dobrze sie krecił ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 12, 2013, 20:31:17 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Wiadomo. Na gaz narzekają Ci, którzy go w ogóle nie mają więc może stąd moje uprzedzenie :P Sam znam kilka sakochodów (pare z Dełu np. Nubira, Lanos), które lepiej śmigają na podtlenku LPG. 3mam kciuki za projekt i czekam na opis, jak się sprawuje to alternatywne źródło zasilania  <spoko>

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 12, 2013, 20:51:27 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
ja zawsze mówiłem że polonez mi lepiej idzie na gazie niż na benzynie, to sie kumpel śmiał, wczoraj mnie przewiózł swoja cordobą ze świeżo założoną instalacją LPG i stwierdził że mogłem mieć racje że samochód lepiej idzie na gazie ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 12, 2013, 21:09:08 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Fajny fajny. Wiem, że ma być tani Poldek do zabawy ale jednak układ zasilania jak dla mnie nie ten... PB byłoby odpowiedniejsze 
poczekamy aż zaczniesz sie legalnie poruszać po drogach za swoją kase to zobaczym jak długo pb bedzie odpowiednie ;)
LUKI, w kjs można korzystać z lpg ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 12, 2013, 21:25:55 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
poldek nie bedzie do KJS,chyba że po równych drogach bo z sankami i wydechem 5 cm od ziemi daleko nie zajade :P Ogólnie szykuje go na tor i do nocnego upalania po bocznych drogach. Ale jezeli jakaś impreza bedzie organizowana po równym asfalcie to czemu nie ;) Myśle ze jezeli pogadałby z organizatorem i przedstawił sytuacje ze samochód pracuje tylko na LPG to nie było by większych problemów ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2013, 21:27:34 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 12, 2013, 21:29:31 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
przedstawił sytuacje ze samochód pracuje tylko na LPG
raczej bez szans ale próbować mozesz :D
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 12, 2013, 22:26:44 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Tak jak mówiłem,wszystko zależy od organizatora. Rozmawiałem właśnie niedawno ze znajomym który w Przemyślu zajmuje się orgnizacją takich imprez i po dokładnym przedyskutowaniu tego powiedział ze coś dałoby sie zrobić ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 11, 2013, 19:59:11 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Pierwszy wyjazd poldka  ;)



Niestety tak jak przewidywałem nie wszystko jest tak jak powinno. Najważniejsze co mu doskwierało to jeszcze kiepsko wyregulowany gaz,bo o ile z niskich obrotów szedł bardzo fajnie na 3 biegu w ciaśniejszych łukach to niestety powyżej 4 tys obrotów nie był już chętny do wkręcania się. Dlatego nie udawało się fajnie go łamać w szybszych zakrętach :/  Dosyć szybko skończyłem ręczny przez co musiałem go łamać z rybki lub ze strzału.  Jedno z czego jestem zadowolony to przednie zawieszenie bardzo fajnie się zachowuje,bardzo krótkie  przełożenia i  skręt też nie jest najgorszy ;)

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 11, 2013, 21:48:31 pm »

Offline patrick

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Przejścióweczka :P
dobrze było  :]
Bo długość trąbienia
Zalezy od stopna wkur*ienia;p

Odp: Polonez Caro C20SE by LUKI
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 24, 2013, 23:03:12 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Mały up :P

Przy poldku na razie niewiele się dzieje poza tym że zregenerowałem parownik LPG dzięki czemu teraz dokręca się do końca bez najmniejszego problemu :P  I w pełni sił czeka na bardziej „mokre” dni :D
A tak w między czasie dłubie sobie przy hydrołapie którą staram się sam zrobić,myślę że do weekendu będzie gotowa i będzie można ją montować ;) Pompke mam z Civica 5gen,tłoczek 16mm. Myśle że poradzi sobie z bębnami  lucasa  ;)

Drążek stabilizatora z „wąskiego”  diesla wraz z resorami jedzie w przyszłym tygodniu do kowala na małe przeróbki ;)